دسته‌ها
اخبار

روش‌های جدید برای نمایش داده‌های Google Analytics شما


1 نوامبر 2018 | ارسال شده توسط Rank Ranger

در ماه آگوست، مجموعه‌ای از ویجت‌ها را منتشر کردیم که تجزیه و تحلیل داده‌های Google Analytics شما را آسان‌تر از همیشه کرد. از آن زمان تا کنون مشغول ایجاد ویجت‌های کاملاً جدید برای اه، کاملاً جدید با یک موضوع مش، بوده‌ایم: نمایش داده‌های جامع SEO و بازاریابی در گزارش‌های بر،ب سفید تا حد امکان ساده. در اینجا نگاهی داریم به آنچه که ما در زمینه توسعه ویجت انجام داده ایم.

ویجت گرافیک رنگارنگ

ویجت آمار روزانه برای داده های ،یبی گوگل آنالیتی،، کنسول جستجو و تبلیغات گوگل

این ویجت آمار روزانه یک فروشگاه داده گوگل یک مرحله ای است. با ویجت، می‌تو،د هر یک از معیارهای موجود در API Google Analytics را با کنسول جستجوی Google و حتی با Google Ads مقایسه کنید. این یک مزیت آشکار است زیرا گوگل به شما اجازه نمی دهد که ،وما بین داده ها در پلتفرم های مختلف خود (به ،وان مثال، گوگل آنالیتی،، کنسول جستجو و تبلیغات گوگل) مقایسه کنید.

ویجت آمار روزانه


یک ویجت روزانه که هر دو داده از کنسول جستجو و تبلیغات گوگل را به طور همزمان نشان می دهد

ویجت به شما امکان می دهد مجموعه ای از معیارهای سفارشی را در بین منابع داده مقایسه کنید. در واقع، می‌تو،د مهم‌ترین معیارها را از هر سه پلتفرم برای خود انتخاب کنید. به ،وان مثال، شما می تو،د معیارهایی مانند کاربران جدید، نرخ پرش، ارزش هدف و کلیک های تبلیغاتی را نمایش دهید.
آگهی هزینه… و غیره

این ویجت نه تنها توانایی ارائه مقادیر بسیار زیاد را دارد
داده ها، اما از طریق تنظیمات تاریخ می تواند به جمع آوری اطلاعات برای درک بهتر و مقایسه عملکرد شما با سایر دوره های گزارش کمک کند. تا این حد، می تو،د ستون هایی اضافه کنید که عملکرد فعلی شما را نسبت به دوره گزارش قبلی نشان می دهد.




ویجت قیف بازاریابی

را ویجت قیف بازاریابی یک ویجت قابل تنظیم است که به شما این فرصت را می دهد تا مسیر موفقیت سایت خود را به اشتراک بگذارید. با استفاده از ادغام Google Analytics خود در Rank Ranger، قیف بازاریابی به شما امکان می دهد نحوه تعامل کاربران با سایت شما را نشان دهید. ویجت به شما این امکان را می دهد که به طور سفارشی معیارهای Analytics را که می خواهید نمایش دهید و به چه ترتیبی انتخاب کنید.

نتیجه توانایی نمایش رفتار و تعامل کاربر است زیرا بر تبدیل ها و اه، شما تأثیر می گذارد.

قیف بازاریابی

از قیف بازاریابی برای ارائه یک جریان منطقی از نحوه رفتار کاربران هنگام بازدید از سایت خود استفاده کنید

برای کمک به شما در بیان داستان ترافیک سایت خود، قیف بازاریابی را می توان برای نشان دادن آن تنظیم کرد
داده ها محدوده مورد نظر شما علاوه بر این، اندازه و طرح رنگ ویجت را می توان به دلخواه تغییر داد، همچنین عرض قیف را نیز می توان تغییر داد. نتیجه این قدرت نشان دادن جریان و تأثیر کلی ترافیک سایت شما به روشی است که متن، با نیازهای خاص شما باشد.

ابزارک‌های دموگرافیک مکان جغرافیایی Google و Google Analytics Audience برای اطلاعات بینش کاربر

آ،ین تا
هستند دو ویجت، که هر دو به شما کمک می کنند تا بینش خود را در مورد اینکه چه ،، کاربران خود هستند جمع آوری کنید. هر ویجت نگاهی به بخش منحصربه‌فردی از داده‌ها می‌اندازد که وقتی با هم تحلیل می‌شوند، نگاهی جامع به کاربران شما ارائه می‌دهند.

ابزارک مکان جغرافیایی Google

را ابزارک مکان جغرافیایی Google شما را قادر می سازد تا عملکرد Analytics خود را در تمام بازارها مشاهده کنید. در اینجا نقشه ای به شما ارائه می شود که از طریق سایه رنگی آن عملکرد در یک بازار خاص را نشان می دهد. برای دریافت یک نمایش عددی از عملکرد سایت خود در یک کشور خاص
به سادگی
شناور
روی نقشه موقعیت

ویجت مکان جغرافیایی

از ویجت مکان جغرافیایی برای جمع‌آوری داده‌ها در مورد معیارهایی مانند Sessions بر اساس بازار استفاده کنید

جمعیت شناسی مخاطبان گوگل آنالیتی،

هنگامی که به دنبال ارائه مخاطبان سایت خود بر اساس سن و ،ت هستید جمعیت شناسی مخاطبان گوگل آنالیتی، ویجت مجموعه گسترده ای از بینش ها را در یک نگاه ارائه می دهد. به طور خاص، ویجت سن و ،ت جمعیتی کاربران شما را در ماه قبل نشان می دهد. با پشتیب، از موقعیت مک، Google Geo، داده‌های اینجا به شما امکان می‌دهد ببینید که مخاطبان شما چه ،، هستند، نه تنها در چه بازاری زندگی می‌کنند.

ویجت جمعیت شناختی مخاطب

از ویجت جمعیت شناختی مخاطب برای دریافت درک بصری از کاربران خود استفاده کنید

وقتی ابزارک های سئو به بر،ب سفید می رسند

همانطور که اشاره کردیم، پرکارترین استفاده از این ویجت‌ها زم، حاصل می‌شود که در گزارش‌های بر،ب سفید ما به اشتراک گذاشته شوند، به‌ویژه داشبورد بازاریابی، که دسترسی کامل به HTML و CSS را ارائه می‌دهد (به طوری که می‌تو،د داشبوردهای خود را شبیه به همه جلوه دهید. وب سایت مورد نظر شما). به بیان ساده، این یک راه عالی برای نمایش عملکرد سایت شما به مشتریان است زیرا داشبورد به شما این امکان را می دهد که ویدیوها، نظرسنجی ها و هر چیزی را که برای برجسته ، رشد و موفقیت سایت خود لازم می د،د قرار دهید. بیشتر، داشبورد بازاریابی به شما این فرصت را می دهد که یادداشت های توضیحی را برای مشتریان خود درج کنید، که آن را به مک، عالی برای
آسان برای تشخیص ویجت هایی که ایجاد کرده ایم.


ابزارک‌های گوگل آنالیتی، بر،ب سفید

داشبورد بازاریابی به شما این امکان را می دهد که داشبوردهایی ایجاد کنید که شبیه هر سایتی باشد که می خواهید.

به خاطر سادگی سئو

ویجت هنر

استفاده از این ویجت‌های جدید سئو این امکان را به همراه دارد که موفقیت سئوی خود را به گونه‌ای ارائه کند که مشتریان شما به راحتی آن را درک کنند. آ،ین کاری که می خواهید انجام دهید این است که داده ها را به سادگی ارائه دهید
گیج می کند خواننده شما، که ممکن است به طور گسترده با SEO آشنا نباشد. ویجت‌ها طبیعتاً داده‌های هوشمندانه و در عین حال پیچیده را به روشی بسیار بصری ارائه می‌دهند و آن را برای هر کاربری قابل هضم می‌کنند. به همین دلیل است که این ویجت‌های جدید افزودنی عالی برای گزارش‌های بر،ب سفید شما هستند!

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/seo-reporting-widgets-،ytics