دسته‌ها
اخبار

روندهای برتر SEO در صنعت بانکداری دیجیتال برای سال 2023


1. هوش مصنوعی

هوش مصنوعی و سایر نوآوری‌های فناوری ابزارهای مهمی هستند که می‌توانند به یک موسسه مالی کمک کنند تا شیوه‌های SEO خود را بهبود بخشد.

هوش مصنوعی می تواند به موتورهای جستجو مانند گوگل کمک کند تا استدلال پشت عباراتی که مصرف کنندگان در موتور جستجو می نویسند یا بیان می کنند را بهتر درک کنند.

بنابراین، موسسات مالی باید از خدمات هوش مصنوعی استفاده کنند یا در معرض خطر از دست دادن مکان‌های مربوط به رتبه‌بندی و نتایج جستجو باشند.

مصرف کنندگان امروزی معمولاً در مورد هر چیزی از وام مسکن و وام گرفته تا تراکنش های بدهی، سوالات خود را به صورت آنلاین شروع می کنند.

بنابراین، بانک‌ها باید با ال،ای سئو خوب رتبه‌بندی خوبی داشته باشند تا توجه سرنخ‌های بالقوه را جلب کنند.

علاوه بر این، هوش مصنوعی به مؤسسات مالی روشی مقرون به صرفه برای رسیدگی به نیازهای مشتری، می‌دهد که به نظر می‌رسد پس از سرمایه‌گذاری آنلاین، راه‌های در دسترس‌تر و بهتری برای دریافت، مصرف و پس‌انداز پول خود می‌خواهند.

2. بازاریابی ویدئویی

مصرف کنندگان مدرن بیشتر وقت خود را در وب سایت ها و صفحات حاوی ویدیو می گذرانند.

بر اساس این آمار، یک موسسه مالی می تواند شروع به تولید محتوا برای وب سایت و حساب های رسانه های اجتماعی خود کند.

در نوشتار رسمی، درک پیام موسسات مالی مانند بانک ها ممکن است کمی دشوار به نظر برسد.

بنابراین، استفاده از تصاویر و ویدئوها برای تبلیغ سازمان مالی شما کمک زیادی به مشتریان احتمالی و همچنین مشتریان فعلی در درک بهتر پیشنهادات شما خواهد کرد.

علاوه بر این، بازاریابی ویدیویی به پلتفرم شما کمک می‌کند تا در معرض دید قرار بگیرد.

پلتفرم‌های ویدیویی همچنین می‌توانند به سایت بانکداری دیجیتال شما کمک کنند تا با شفاف‌سازی مسائل مالی سختی که مخاطبان شما آن را مهم می‌دانند، خود را به ،وان یک مشاور مورد اعتماد معرفی کند.

به یاد داشته باشید، این یک واقعیت ثابت شده است که افراد در مقایسه با متن به اینفوگرافیک ها بهتر پاسخ می دهند و همین امر در مورد مشتریان بانکی نیز صدق می کند.

اینفوگرافیک ها درک اطلاعات توسط مشتری را آسان تر می کند و حضور آنلاین آنها را در سایت شما بهبود می بخشد.

3. به پرسش های مصرف کننده پاسخ دهید

در مورد محتوای حرفه ای، موتورهای جستجو مانند گوگل می خواهند اطمینان حاصل کنند که مصرف کنندگان می توانند تمام اطلاعات خود را از یک منبع دریافت کنند.

به همین دلیل است که وب‌سایت‌های انجمنی که به سؤالات پاسخ می‌دهند، در مورد نتایج جستجو و رتبه‌بندی جدی‌تر گرفته می‌شوند.

این امر چه پیامدهایی برای موسسات مالی از نظر بازاریابی دارد؟

پاسخگویی به پرسش‌های مصرف‌کننده شامل ارائه محتوای عمیق و باکیفیت است که به سؤالاتی که مخاطبان مورد نظر شما ممکن است در مورد موضوعات مختلف داشته باشند پاسخ می‌دهد.

موتور جستجوی گوگل چندوظیفه یکپارچه مدل را راه اندازی کرد، یک راه حل پردازشی که با کمک به ارائه پاسخ، سوالات طول، مدت را کاهش می دهد.

طبق گفته گوگل، یک مصرف کننده متوسط ​​می تواند برای انجام بسیاری از فعالیت های سخت هشت پرس و جو کند.

با استفاده از مدل یکپارچه چند وظیفه ای، گوگل پیش بینی می کند که می تواند پرس و جوهای پیچیده تری را در یک جستجوی وب حل کند.

4. کلمات کلیدی خود را بهینه کنید

قبل از شروع هر استراتژی بازاریابی دیگری برای وب سایت بانکداری دیجیتال خود، ابتدا باید کلمات کلیدی را در نظر بگیرید که بانک شما را به بالای صفحه جستجوی گوگل سوق می دهد.

این امر مست،م آن است که برای ایجاد یک استراتژی کلیدواژه عملی در مورد مخاطب تحقیق کنید.

یک استراتژی کلیدواژه با برنامه ریزی دقیق، کلمات کلیدی دم بلندی را که ا،ر مشتریان بالقوه در پلتفرم های آنلاین جستجو می کنند، در دسترس قرار می دهد.

علاوه بر این، می تو،د از ابزارهایی مانند Ahrefs، Ubersuggest یا هر ابزار دیگری برای انجام جستجوی کلمه کلیدی استفاده کنید.

این ابزارها، در میان ابزارهای دیگر، ایده های خوبی برای کلمات کلیدی در اختیار شما قرار می دهند و همچنین می توانند به شما نشان دهند که رقبای پیشرو شما از چه کلمات کلیدی برای ،ب رتبه بالا در گوگل استفاده می کنند.

محدود ، کلمات کلیدی برای استفاده ممکن است دشوار باشد، اما با تلاش مداوم، می تو،د مجموعه ای از کلمات کلیدی من، را ایجاد کنید که من، وب سایت شما باشد.

هنگامی که لیستی از کلمات کلیدی را تهیه کردید، قدم بعدی این است که آنها را در وب سایت خود قرار دهید.

توجه داشته باشید که این بدان م،ا نیست که شما باید از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده کنید.

از قرار دادن بسیاری از کلمات کلیدی در محتوای وب سایت خودداری کنید، زیرا انجام این کار می تواند وب سایت شما را در لیست سیاه گوگل قرار دهد.

به یاد داشته باشید که در طرح بزرگ، قرار گرفتن در لیست سیاه بدتر از رتبه بندی نشدن توسط موتور جستجو است.

کلمات کلیدی را در ،مت هایی از محتوای خود که در آن م،ا پیدا می کنند استفاده کنید و از آنها صرفاً برای مزایای سئو استفاده نکنید.

5. محتوای منحصر به فرد و هیجان انگیز تولید کنید

اگر به دنبال تثبیت جایگاه خود در رتبه های برتر در موتور جستجویی مانند گوگل و افزایش ترافیک هدفمند به سایت خود هستید.

سپس باید محتوای باکیفیت را درج کنید که از نظر اطلاعات برای کاربر ارزشمند باشد.

برای رسیدن به این هدف می تو،د نکات مالی را در وبلاگ سایت بانکی خود در دسترس قرار دهید.

به طور مشابه، می تو،د مزایایی را که مشتری در هنگام استفاده از خدمات بانک خود از آن بهره مند می شود را نیز درج کنید.

شما همچنین می تو،د سوالات متداول را ارسال کنید.

زیرا این اطلاعات به ویژه برای خوانندگ، که برای اولین بار از سایت شما بازدید می کنند و کاربر، که می خواهند اطلاعات بیشتری را که ممکن است در صفحه وبلاگ شما موجود نباشد به دست آورند مفید خواهد بود.

محتوای شما باید منحصر به فرد، خلاقانه و از همه مهمتر برای خوانندگان مفید باشد.

به طور کلی، هر چه تعداد صفحات و محتوای موجود در وب سایت شما بیشتر باشد، ترافیک بیشتری ایجاد می کنید.

6. سازگاری با موبایل

این یک جنبه کلیدی از روندهای برتر SEO در صنعت بانکداری دیجیتال است.

یکی از اصلی‌ترین مواردی که گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری هنگام رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها به آن توجه می‌کند، واکنش‌گرا بودن وب‌سایت است.

علاوه بر این، گوگل اکنون ثابت کرده است که ،نده های آن در حال حاضر از نسخه موبایل یک وب سایت برای تعیین نمایه سازی آن استفاده می کنند.

برای سئو بانکی، این بدان م،ی است که وب سایت هایی که در دستگاه های مختلف مانند تبلت ها و تلفن های هوشمند واکنش گرا نیستند، ممکن است به خوبی در صفحات داخلی نتایج جستجو قرار بگیرند.

به یاد داشته باشید که مشتریان امروزی تقریباً برای همه چیز از تلفن همراه خود استفاده می کنند، خواه برای گرفتن تا،ی یا جستجو در اینترنت برای بانک محلی خود.

بنابراین، برای اینکه یک مؤسسه مالی بهترین شیوه های سئو را به کار گیرد، باید از فناوری موبایل استفاده کند و اطمینان حاصل کند که وب سایتش در پلتفرم های تلفن همراه در دسترس و پاسخگو باشد.

7. به دنبال بک لینک برای سایت خود باشید

وقتی صحبت از سئوی خدمات مالی می شود؛

اگر موسسه برای صفحه وب خود بک لینک ایجاد و درخواست کند مفید خواهد بود، زیرا این یک استراتژی سئو اثبات شده است.

برای انجام این کار، باید به دنبال یک سایت معتبر و معتبر باشید که به شما بک لینک در سایت خود بدهد.

انجام این کار برای سایت شما مفید خواهد بود زیرا اگر بک لینک های یک وب سایت محبوب را ایمن کنید، اعتبار سایت خود را افزایش خواهید داد.

علاوه بر این، ایجاد بک لینک خوب به گوگل کمک می کند تا صفحات شما را سریعتر ردیابی کند زیرا آنها را به وب سایت های بهتری پیوند داده اید.

ایمن سازی بک لینک های خوب می تواند به انتقال برخی از صفحات رتبه بندی عمیق تر شما به رتبه بندی بهتر کمک کند، زم، که به صفحات محبوب تر در وب سایت شما پیوند داده می شوند.

یکی دیگر از استراتژی های خوب برای به دست آوردن یک لینک با کیفیت، ایجاد یک پروفایل شبکه اجتماعی است، زیرا این کار کانال های رسمی را به بالاترین سطوح بهینه سازی سوق می دهد.

در نهایت، اگر بتو،د از موسسات مربوطه، سایت‌های تحقیقاتی، سایت‌های ،تی یا دانشگاه‌ها پیوند ،ب کنید، ممکن است وب‌سایت شما اعتبار زیادی ،ب کند.


منبع: https://www.theweb،spitality.com/top-seo-trends-in-di،al-banking-industry/