دسته‌ها
اخبار

روند جستجوی بینگ برای سال 2015


3 دسامبر 2015 | ارسال شده توسط جوئل جانوفسکی

اخیراً، من این احساس را پیدا کرده‌ام که بینگ در تلاش است تا کمی با گوگل «پیشرفت» کند. انتشار ابزارها و ویژگی‌های جدید، مانند ابزار تست دوستی موبایل بینگ که اخیراً اعلام شده است. دیگر نشانه‌های شخصی از مسیر پیشروی بینگ، جدید آنهاست. ادغام با مرورگر تازه راه اندازی شده مایکروسافت، مایکروسافت اج. اولین مرورگر مایکروسافت در سال‌های اخیر که اگر از من بپرسید، احساس می‌کند به‌روز بوده و در سطح رقبای خود قرار دارد. احساس اصلی من این است که آنها “در راه هستند” – و واقعاً سعی می کنند به گوگل یک مسابقه بدهند.

اما حالا به موضوع برگردیم – روند جستجوی بینگ برای سال 2015، محبوب ترین پرس و جوهای جستجو در بین کاربران خود، به تعدادی دسته بندی مختلف ت،یم می شوند، مانند: برترین جستجوهای افراد مشهور، جستجوهای برتر ورزشکاران و برترین جستجوهای جدید.

برترین جستجوهای مشهور Bings در سال 2015

بینگ جمع بندی سالانه خود را به روشی بسیار زیبا، تمیز، بد بو و حرفه ای ارائه می کند – یکباره. حقیقت این است که صرفاً با بررسی این آمارها، من را واقعاً کنجکاو و هیجان زده می کند: بعدی چیست؟

آیا به زودی شاهد افزایش سهم بینگ در بازار خواهیم بود و کاربران به آرامی کمتر از گوگل استفاده می کنند؟ آیا مایکروسافت به تازگی راه اندازی شده است ویندوز 10، مایکروسافت اج و توسعه مداوم موتور جستجوی بینگ مایکروسافت را به بازی بازگرداند؟ حدس میزنم زمان بیان خواهد نمود. من هیجان زده هستم که ببینم بعداً چه اتفاقی می افتد – شما هستید؟

جستجوهای برتر بینگ 2015


برترین جستجوهای بینگ برای افراد مشهور در سال 2015



کیتلین جنر


مایلی سایروس

تیلور سویفت

کیم ریچاردز

کیم کارداشیان

جستجوهای برتر ورزشکاران بینگ در سال 2015



تام بردی


روندا روسی

جردن اسپیث

استفن کاری

آرون راجرز

جستجوهای برتر ورزشکاران Bings در سال 2015

جستجوهای اخبار برتر بینگ در سال 2015



حملات داعش و پاریس


بحران مهاجران اتحادیه اروپا

ز،له در نپال

طوفان برف شمال شرق آمریکا را مدفون کرد

سقوط 9525 Germanwingsجستجوهای اخبار برتر بینگز در سال 2015

نتایج در حال نمایش در خلاصه 2015 بینگ وابسته به موقعیت مک، شما هستند و نه در سراسر جهان. نتایج نشان داده شده در بالا همه از بینگ ایالات متحده. همانطور که می بینید، نتایج برای کشورهای مختلف متفاوت است، مانند بینگ ،ستان و بینگ آلمان.

درباره نویسنده

جوئل جانوفسکی

جوئل سالها تجربه عملی در زمینه سئو برای انواع مشاغل اروپایی و بین المللی دارد. دانش عالی و درک عمیق او از آنچه برای تبدیل شدن به یک متخصص SEO واقعی لازم است در اشتیاق او به مشتریان Rank Ranger کمک می کند تا مزایای استفاده از پلت فرم ما را درک کنند.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/bing-search-trends-2015