دسته‌ها
اخبار

رویداد اصلی رتبه‌بندی، آگهی و تغییرات AMP


7 مارس 2017 | ارسال شده توسط Mordy Oberstein

فوریه سرد به شدت با فعالیت Google SERP کف می کرد. به سادگی انبوهی غیرعادی از آیتم های ویژگی SERP و SERP بلیط بزرگ برای بحث وجود داشت. در حالی که می‌توانم درباره اینکه SERP ماه گذشته چقدر مهم و پر عمل بود ادامه دهم، این کار را نمی‌کنم. در عوض، و با وجود کمبود ادبی، بیایید فقط دست به کار شویم.

رویداد رتبه‌بندی اصلی به یک به‌روزرس، الگوریتم گوگل اعلام‌نشده اشاره می‌کند

هنگامی که گوگل با تغییرات مرموز در رتبه مواجه شد، نشان داد که هر سال هزاران به روز رس، الگوریتم را منتشر می کند. خوب، به نظر می رسد که آنها در سال 2017 شروعی زودهنگام داشتند، زیرا تنها 38 روز از سال جدید می گذرد که شاخص ریسک رتبه ما آغاز یک تغییر عمده در رتبه بندی بود. طبق این شاخص، عرضه چهار روز در دسکتاپ به طول انجامید که در طی آن شاخص به سطح ریسک بالای 97 رسید.

به روز رس، الگوریتم گوگل شاخص ریسک رتبه بندی

شاخص ریسک رتبه در دسکتاپ مجموعه‌ای از نوسانات رتبه بالا را نشان می‌دهد که با عرضه به‌روزرس، الگوریتم Google مرتبط است.

صنعت سئو پر از پچ پچ در مورد سایت هایی بود که نوسانات رتبه را نشان می دادند. در حالی که مقداری وجود داشت گمانه زنی ها مبنی بر اینکه تغییرات رتبه مربوط به پاندا است، اینکه یک به روز رس، الگوریتم رخ داده است تقریباً در سراسر هیئت مدیره موافقت شده است. البته، این یک اعلامیه رسمی نیست زیرا گوگل تایید نکرده است که به روز رس، رخ داده است.

گوگل یک بر،ب تبلیغاتی جدید AdWord منتشر کرد… دوباره

اگر به خاطر داشته باشید، ژوئن گذشته گوگل یک بر،ب زرد روشن را برای تبلیغات AdWords خود حذف کرد. به جای خود، گوگل یک بر،ب تبلیغاتی سبز را معرفی کرد که رنگ آن با URL یک آگهی مطابقت داشت. مخالفت آشکار، درست یا نادرست، این بود که با یک بر،ب تبلیغات سبز ارگ،ک، خطوطی که نتایج ارگ،ک و پولی را از هم جدا می‌،د محو می‌شدند. خوب، در 22 فوریه، گوگل دوباره در آن بود به طور رسمی یک بر،ب تبلیغاتی جدید برای AdWords منتشر می کند که طرح رنگ فعلی را مع، کرد. به این م،ی که گوگل به جای حروف سفید روی پس‌زمینه سبز ارگ،ک، بر،ب‌های تبلیغاتی را با رنگ سبز نشان می‌دهد حروف نویسی در یک SERP سفید زمینه.

بر،ب سبز روی سفید گوگل PPC


بر،ب تبلیغات AdWords جدید گوگل پس‌زمینه‌ای سفید با حروف سبز دارد

به احتمال زیاد به ،وان پاسخی به انتقادات قبلی به دلیل گیج ، کاربران با بر،ب تبلیغاتی که کمی به خوبی با نتایج ارگ،ک ،یب شده است، گوگل سریعاً گفت که مطالعه داخلی خود نشان داد که چنین سردرگمی وجود ندارد با بر،ب آگهی جدید (er) خود. با این حال، این موضوع مانع از ابراز نگر، دقیق گوگل برای دور زدن آن نشده است. من حدس می‌زنم که هیئت منصفه هنوز در این مورد حاضر نیست.

تغییر AMP بر SERP موبایل با پیامدهای قابل توجهی تأثیر می گذارد

AMP، موضوعی داغ در دنیای سئو در ماه گذشته بسیار داغ شده است. با معرفی همه چرخ و فلک های متحرک AMP که به نتایج ارگ،ک پیوست شده اند، تصمیم گرفتم یک مطالعه موردی کوچک در مورد نحوه ظاهر شدن چرخ فلک های AMP در SERP انجام دهم. چیزی که من متوجه شدم این است که آنها به تنهایی ظاهر می شوند. ی،ی سایت‌هایی که AMP نرفته‌اند، به‌،وان یک قاعده، زم، که Google جایگزین AMP داشته باشد، با چرخ فلک‌های موبایل نمایش داده نمی‌شوند. اگر Google یک چرخ فلک AMP’d up را در یک نتیجه ارگ،ک نشان دهد، چرخ فلک را در یک نتیجه غیرAMP نشان نخواهد داد. مهم نیست که سایت غیرAMP چقدر برجسته باشد، حتی سایت‌هایی مانند espn.com یا rollingstone.com زم، که نتایج AMP در SERP وجود دارد، چرخ فلک‌های تلفن همراه را نشان نمی‌دهند (زیرا این سایت‌ها در واقع هنوز AMP بهینه‌سازی نشده‌اند. ).

اولویت چرخ فلک موبایل AMP


یک سایت AMP بهینه شده با چرخ فلک تلفن همراه نمایش داده می شود در حالی که سایت غیرAMP بدون آن نمایش داده می شود

اهمیت این و تأثیر بالقوه آن بسیار زیاد است. برای یک، تصور رایج رایج این بوده است که محتوا پادشاه است. با این حال، در اینجا به نظر می رسد که سرعت صفحه پادشاه است زیرا سایت های سنگین با قوی ترین محتوا غصب می شوند، حداقل در مورد چرخ فلک ها. سپس بحث کلیک ها مطرح می شود. در حالی که گوگل قاطعانه گفته است که AMP یک سیگنال رتبه بندی نیست، چرخ و فلک های بیشتر برای سایت های AMP می تواند به م،ای کلیک کمتر برای افراد کم سرعت باشد.

تغییرات ویژگی SERP فوریه

در حالی که تغییرات زیادی در ویژگی SERP در ماه فوریه وجود نداشت، SERP تغییرات جالبی از ویژگی‌ها را نشان داد، نه از مظنونین معمولی. به طور معمول، من در مورد تعداد زیادی از ویژگی‌های SERP در حال جهش مانند بسته محلی یا پانل دانش گزارش می‌دهم. در فوریه اینطور نیست! به این ترتیب، خوشحالم که گزارش دهم تغییراتی را در Google Posts و سوالات مرتبط مشاهده کرده ایم.

Google Posts GIF های ورزشی در SERP

Google Posts (گاهی اوقات به ،وان Google Podium شناخته می شود) یک ویژگی SERP نیست که شما اغلب مشاهده می کنید، حداقل تا کنون. به نظر می رسد که ویژگی SERP به م،ای واقعی کلمه در حال حرکت است. اخیراً کشف شده است که گوگل در حال نمایش آن است GIF Google Posts متصل به سایت‌های برند را پر کرده است، مارک های ورزشی خاص (با نام مستعار تیم های ورزشی).

Google Posts Sports GIF

Google Posts، که برخی گمان می‌کنند تلاش گوگل برای ،صر رسانه اجتماعی است، به سایت‌ها اجازه می‌دهد تا محتوا را مستقیماً به SERP هدایت کنند، محتوایی که از طریق کارت‌های تلفن همراه نمایش داده می‌شود. برخی از این کارت ها اکنون به جای تصاویر، GIF ها را نمایش می دهند. در حالی که قبلاً ردیابی SERP که این ویژگی را نشان می دهد دشوار بود، من دریافتم که درخواست های مستقیم برای ا،ر تیم های هاکی NHL و بیس بال MLB این ویژگی، فایل های GIF و همه موارد را به ارمغان می آورد.

مجموعه بی پای، از سوالات مرتبط به ،وان “مردم همچنین می پرسند” پویا می شود

قبلاً، اگر گوگل فکر می کرد که درخواست شما مربوط به سؤالاتی است که سایر کاربران از Google می پرسند، یک سری محدود از سؤالات مرتبط احتمالاً در SERP ظاهر می شود. شما یک سری سوالات محدود (3، 4، 5، شاید 6) را در کارت های قابل ارتقا مشاهده خواهید کرد که سوالات مربوط به درخواست شما را نشان می دهد. مجموعه سوالات مرتبطی که به شما ارائه شد تمام چیزی بود که داشتید، نه بیشتر، نه کمتر. با این حال، اکنون گوگل بازی Related Questions خود را ارتقا داده است. اکنون، امکانات بی‌پایان است، زیرا با گسترش یک کارت سؤال مرتبط، کارت‌های جدیدی مرتبط با سؤالی که به تازگی روی آن کلیک کرده‌اید تولید می‌کند. این مثل پسر عموی شماست (که حدس می زنم پسر عموی اول شما یک بار حذف شده باشد)، این یک سوال مرتبط با یک سوال مرتبط است.

افراد پویا نیز می پرسند

به طور جدی، اعتیاد آور است. شما فقط می تو،د در تمام روز کلیک کنید و سوالات بیشتر و بیشتری نشان داده می شود. نمی‌دانم که آیا یک سوال بزرگ وجود دارد که تمام سوالات دیگر از آن نشات می‌گیرند که در نهایت به آن برمی‌گردید… یک سوال برای همه چیز حاکم بر آنها. منظورم این است که فقط به مورد بالا نگاه کنید، ما با چند کلیک آسان از پسرعمو به فرانکلین دلانو روزولت رسیدیم!

نکته جالب این است که همزمان با این تغییر، ردیاب ویژگی SERP موبایل ما افزایشی را در حضور ویژگی SERP در صفحه اول ثبت کرد. به موازات اعلام ارتقای ویژگی در 13 فوریه، شاهد افزایش این ویژگی در سراسر جهان بودیم. به ویژه موبایل از زمان عرضه فرمت جدید پویا 5 درصد افزایش داشته است.

سوالات مرتبط افزایش موبایل

سؤالات مرتبط در تلفن همراه بین 13 فوریه تا پایان ماه تقریباً 5 امتیاز افزایش یافته است.

برای هر فصل یک چرخش ویژگی SERP وجود دارد

به نظر می رسد هیچ ماه از تغییرات قابل توجه SERP و SERP در امان نیست. (که به خاطر این مجموعه وبلاگ به سادگی فوق العاده است!) فوریه، نمونه استثنایی از ماهیت دائماً در حال تکامل SERP گوگل بود. این واقعیت ساده که گوگل بر،ب تبلیغات PPC خود را برای دومین بار در کمتر از 10 ماه تغییر داد، گواهی بر این واقعیت است که گوگل SERP خود را چکش‌خوار می‌داند، آزمایشی که همیشه در حال تغییر است.

در حال آزمایش ،

گوگل در حال حاضر چه ،یبات SERP را در آزمایشگاه دارد؟ تنها چیزی که می توانم به شما بگویم این است که چیزی وجود خواهد داشت و به طرز عجیبی جالب خواهد بود. ماه آینده را برای سفر ماهانه SERP من تنظیم کنید تا ببینید گوگل دقیقاً چه چیزی را تغییر داده است و چرا اهمیت دارد.

درباره نویسنده

موردی اوبرشتاین

Mordy رابط رسمی جامعه SEO برای Wix است. موردی علیرغم وظایف متعدد و گسترده اش، هنوز خود را در درجه اول یک مربی سئو می داند. به همین دلیل است که او را به طور منظم در حال انتشار انواع تحقیقات و تحلیل های سئو اصلی می بینید!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/serp-news-february-2017