دسته‌ها
اخبار

زمان رتبه بندی: معیار سئو جدید


1 آوریل 2023 | ارسال شده توسط Rank Ranger


از طریق GIPHY

سلام به همه!

ما در Rank Ranger خوشحالیم که آ،ین معیار سئوی خود را اعلام کنیم زمان رسیدن به رتبه (TTR). این معیار جدید برای اندازه‌گیری زمان لازم برای رتبه‌بندی یک صفحه برای یک کلمه کلیدی خاص، بر اساس الگوریتم گوگل، مدل‌های پیشرفته هوش مصنوعی، معیارهای خارج از صفحه و جادوی سیاه طراحی شده است.

معیار TTR یک تغییر دهنده بازی برای متخصصان سئو است و بینش های ارزشمندی را در مورد فرآیند رتبه بندی در اختیار شما قرار می دهد. با TTR، می‌تو،د ببینید دقیقاً چه مدت طول می‌کشد تا صفحات شما برای کلمات کلیدی هدف خود رتبه‌بندی شوند، و ،ن دقیقی از زم، که می‌تو،د انتظار دیدن نتایج تلاش‌های SEO خود را داشته باشید، به شما ارائه می‌دهد.


از طریق GIPHY

تیم ما ماه ها را صرف توسعه و اصلاح این معیار جدید، تجزیه و تحلیل میلیاردها نقطه داده و تعقیب بی وقفه جان مو، کرده است.

نتیجه؟

یک دستور منع.

این و الگوریتمی که تمام عواملی را که بر زمان رتبه بندی صفحه تأثیر می گذارند در نظر می گیرد. ما TTR را در صدها وب‌سایت آزمایش کرده‌ایم و نتایج چشمگیری دیده‌ایم، با رتبه‌بندی بسیاری از صفحات در زمان رکورد.

عوامل رتبه بندی عبارتند از:

  • چگالی کلمه کلیدی
  • کلمات کلیدی LSI
  • بک لینک های DA 90 که در لینکدین ،یده اید
  • نرخ پرش
  • طول مقاله
  • بستگی دارد

اما این همه ماجرا نیست. TTR همچنین به متخصصان سئو توصیه هایی در مورد چگونگی بهبود زمان رتبه بندی خود ارائه می دهد. با تجزیه و تحلیل معیارهای خارج از صفحه، TTR می‌تواند زمینه‌هایی را که می‌توان در آن‌ها بهبود ایجاد کرد، مانند ساخت بک لینک‌های با کیفیت بالا یا بهبود سرعت صفحه، شناسایی کرد.

علاوه بر این، الگوریتم‌های هوش مصنوعی ما می‌توانند DM‌های ارتباطی LinkedIn شما را خودکار کنند تا شما مجبور نباشید.

در اینجا یک مثال از یکی است:

آقا/خانم عزیز یا به هر ،ی که ممکن است مربوط باشد

من تحت تأثیر محتوای وب سایت شما (وب سایت فروشنده) و هر آنچه که در مورد آن می نویسید، هستم. بیایید همکاری کنیم.

من پست های مهمان را در وب سایت شما منتشر خواهم کرد.

شما آن را دوست خواهید داشت.

به طور کلی، ما معتقدیم که TTR یک تغییر دهنده بازی برای متخصصان سئو خواهد بود و بینش های ارزشمند و توصیه های مبتنی بر داده را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما در دستیابی به اه،تان کمک کند. ما از دیدن تاثیری که TTR بر جامعه SEO خواهد داشت هیجان زده هستیم و مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.

ما سریع‌تر از آنچه می‌تو،د بگویید «مدل یکپارچه چند وظیفه‌ای» رتبه‌بندی می‌کنیم.

روز اول آوریل مبارک!

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/time-to-rank-metric