1. رویکرد بازار خود را تعیین کنید
تطبیق استراتژی سئو برای بازارهای بین المللی مست،م توجه دقیق به اه، شرکت و مشتریان هدف است.
اگر به مخاطبان مختلف زبانزبان پاسخ میدهید، یک استراتژی ت،یمبندی مبتنی بر زبان توصیه میشود.
از سوی دیگر، برای محصولات یا خدمات متنوع در بازارهای بین المللی، یک رویکرد کشور به کشور با وب سایت های شخصی مورد نیاز است.
2. تحقیقات بازار انجام دهید
قبل از اجرای یک استراتژی سئوی بین المللی، بسیار مهم است که شخصیت های ،یدار بالقوه خود را شناسایی کرده و ترجیحات آنها را درک کنید.
تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید و کانال هایی را که جمعیت هدف شما برای کشف محصولات استفاده می کند، کاوش کنید.
3. استراتژی های رقبا را تجزیه و تحلیل کنید
تاکتیک های سئو، بازاریابی محتوا و تبلیغات پولی را که توسط رقبای بالقوه شما به کار گرفته شده است، ارزیابی کنید.
این به شما کمک می کند فرصت های استفاده نشده را در بازارها یا زبان های خاص کشف کنید.
4. به پرسش های محلی پاسخ می دهد
یکی از جنبه های کلیدی سئوی بین المللی این است که به زبان مشتریان خود صحبت کنید.
انجام تحقیقات برای اطمینان از اینکه شما به طور مداوم پاسخها را به زبان مادری آنها و در زمینهای که با تفاوتهای فرهنگی آنها همخو، دارد، ارائه میدهید، حیاتی است.
5. تجربه کاربری
سئوی بین المللی همچنین شامل اطمینان از تجربه کاربری یکپارچه در کل وب سایت شما است.
این شامل پر، فرمهای چندزبانه، نمایش قیمتها به واحد پول محلی، و ارائه داراییهای چندرسانهای با زبان مادری است.
6. مخاطبان هدف را اولویت بندی کنید
هنگام گسترش جه،، روی هدف قرار دادن یک مخاطب اضافی در یک زمان تمرکز کنید.
این رویکرد مرحلهای به شما و تیمتان اجازه میدهد تا تجربه و شتاب ارزشمندی در سئوی بینالمللی ،ب کنید.
7. محتوای موجود را با دقت ترجمه کنید
ابزارهای ترجمه تحت اللفظی ممکن است ماهیت واقعی محتوای شما را برای مردم محلی درک نکنند.
درعوض، روی «تغییر» تمرکز کنید، که شامل بازآفرینی محتوا با استفاده از تفاوتهای فرهنگی و زب، بازار هدف شما به ،وان راهنما است.
8. زبان وب سایت خود را بهینه کنید
اطمینان حاصل کنید که هر صفحه در وب سایت شما از زبان صحیح استفاده می کند، چه زیر دامنه های خاص کشور را انتخاب کنید یا یک دامنه واحد با زیرپوشه ها.
این یک سیگنال واضح به موتورهای جستجو در مورد ارتباط خاص مکان محتوای شما ارسال می کند و تجربه کاربری را برای بازدیدکنندگان محلی افزایش می دهد.
9. از تغییر مسیرهای خودکار مبتنی بر IP اجتناب کنید
تغییر مسیر خودکار بازدیدکنندگان بر اساس آدرس IP آنها ممکن است راحت به نظر برسد، اما می تواند برای کاربران خسته کننده و برای موتورهای جستجو گیج کننده باشد.
درعوض، بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو را در مورد نسخه های جایگزین یک صفحه از طریق بنرها یا پیام هایی با لینک مطلع کنید.
10. موضوعات را با فرهنگ های محلی تطبیق دهید
صفحات خاص کشور خود را بر اساس علایق و ترجیحات مخاطبان محلی تنظیم کنید.
به ،وان مثال، استرالیایی ها ممکن است مد یا سیاست آمریکایی را جذاب ندانند.
محتوایی ایجاد کنید که برای جمعیت شناسی بازدیدکنندگان سایت خاص کشور خاص و ارزشمند باشد.
11. یک استراتژی لینک سازی خاص بازار بسازید
مانند سئوی محلی، ارزش لینک های ورودی بر اساس مبدا آنها متفاوت است.
برای نشان دادن ارتباط به کشورهای خاص، هدف به دست آوردن پیوندهای ورودی با کیفیت بالا از دامنه های مرتبط با آن کشورها باشد.
توسعه یک استراتژی قوی لینک سازی برای هر بازار بیشترین تاثیر را بر نتایج جستجو خواهد داشت.
12. سایر سیگنال های SEO را در نظر بگیرید
علاوه بر بهترین شیوه های ذکر شده، سایر سیگنال های سئو می توانند ارتباط وب سایت شما را با کشورهای خاص نشان دهند.
این شامل:
- میزب، سایت خود در یک آدرس IP محلی
- ادغام لینک های محتوای محلی
- بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو در پلتفرم های خاص کشور مانند Yandex در روسیه یا Baidu در چین
منبع: https://www.theweb،spitality.com/international-seo/