دسته‌ها
اخبار

سئو سایت بهینه سازی وب سایت باید استراتژیک و اصولی باشد نوین

اگر هنوز هم سوالی در مورد seo و دیگر جزئیات آن دارید، سوال خودتان را در بخش نظرات مطرح کنید تا در کوتاه ترین زمان به آن پاسخ دهم. پیشنهاد میکنم مقاله دیگر ما درباره SEM چیست و چه تفاوتی با سئو دارد را هم بخوانید. دقیقا با همان دیدگاهی که در بخش قبلی گفته شد، گوگل علاقه دارد از سایت شما به عنوان یک وب سایت معتبر در شبکه های اجتماعی یا همان سوشیال مدیاها هم صحبت شود. اگر شما هم جز کسب و کارهایی هستید که میزان فروش شما کاهش یافته و یا افزایش نمی یابد. با توجه به اینکه مخاطبان ایرانی به رتبه الکسا به عنوان یک روش اعتمادسازی نگاه میکنند، سئو باعث کاهش رتبه الکسا و افزایش اعتماد مخاطبان شما میشود.

  • این اصطلاحات از آن زمان در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته است و در صنعت سئو هم، مرتبط با نوع استفاده از فعالیت ها و استراتژی های متخصص سئو به کار می رود.
  • بنابراین در صورتی که وب سایت شما در دستگاه های موبایل به خوبی مشاهده نشود، احتمال کاهش رتبه در جستجوهای موبایلی وجود دارد.
  • ممکن است یک قطعی یک روزه و حتی چند ساعته در سرور وبسایت شما باعث افت رتبه شدید و دائمی در سایت شما شود که حتی پس از برگشت و رفع مشکل سایت به رتبه قبلی خود برنگردد!

متادسکریپشن در نتایج گوگل به نمایش در می‌آید؛ پس می‌تواند CTR صفحه را بالا ببرد. یکی از بهترین روش‌ها برای زیباسازی محتوا استفاده از تگ‌های هدینگ برای تفکیک مقاله است. گام دوم ما در ساختارسازی سایت استفاده صحیح از لینک‌های ساختاری است. لطفا توجه داشته باشید نوع آدرس‌دهی بالا یک حالت عمومی بهینه است اما پیکربندی آدرس‌های وب‌سایت خیلی حرفه‌ای تر از این می‌توانند پیکربندی شوند.

۳- برندسازی و افزایش اعتبار در میان رقبا

به همین دلیل لینک بیلدینگ (لینک سازی) بخش بزرگی از سئو است. به عبارت دیگر، بک لینک از بالای مقاله بهتر از بک لینک از قسمت های پایینی است. همینطور بک لینک از پایین مقاله بهتر از بک لینک موجود در فوتر یا سایدبار است. هرچه یک بک لینک برجسته تر باشد، گوگل وزن بیشتری به آن می دهد. هیچ معیار رسمی توسط گوگل وجود ندارد که نشان دهنده اعتبار یک صفحه باشد، اما معیارهای زیادی توسط ابزارهای تجاری وجود دارند که می تواند به شما در برآورد این معیار کمک کند.

سئوی تصاویر را فراموش نکنید؛ هر تصویری که در یک صفحه استفاده می شود باید به درستی بهینه شود، در غیر این صورت موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر موجود در سایت را درک کنند. مواردی مانند بهینه سازی نام فایل، اندازه و حجم فایل و متن جایگزین برای سئو ی تصاویر بسیار مهم است. هدف اصلی SEO تکنیکال این است که اطمینان حاصل کند که کرولرهای موتور جستجو می توانند بدون هیچ مشکلی یک وب سایت را پیدا و فهرست بندی کنند و مخاطبان با بهترین کیفیت به منابع محتوای صفحه سایت دسترسی داشته باشند. اکثر کسب و کارهای آنلاین به دنبال نتایجی هستند که اثربخشی طولانی تری داشته باشد و تأثیر آن قابل مشاهده باشد و معمولاً علاقه مند هستند که سایت آن ها، در رتبه نخست اولین صفحه سرچ موتورهای جستجو ظاهر شود. فراموش نکنیم که بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو به سادگی رخ نمی دهد و میباست به تمامی وجوه سئو مسلط شد. بر همین مبنا بهره گیری از آموزش های سئو که می تواند شما را با تمامی بخش های بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو آشنا سازد، گامی در جهت رشد وبسایت شماست.

اهداف سئو ؛ هدف از سئو و بهینه سازی سایت چیست؟

همیشه به خاطر داشته باشید که تعداد زیاد کلمات به تنهایی باعث بهبود رتبه شما نمی شود. این تکنیک، تاکید زیادی بر ایده استفاده مصنوعی از کلمات کلیدی خاص دارد، که خطر بزرگی برای یکپارچگی متن شما ایجاد می شود، چرا که معمولا منجر به استفاده بی رویه از کلمات کلیدی می گردد. منظور آنها این است که شما باید مترادف ها و کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کنید و آنها را در سراسر صفحه پخش کنید تا مطمئن شوید که گوگل از موضوع صفحه آگاهی یابد. در نهایت، کلمه کلیدی هدف باید چند باری در متن اصلی ظاهر شود. قرار دادن کلمه کلیدی هدف در تگ عنوان (و تا حدی در متا دیسکریپشن) بسیار مهم است. در حالت ایده‌آل، تا حد امکان بهتر است که کلمه کلیدی هدف نزدیک به ابتدای عنوان باشد.

Meta Tag یا تگ متا چیست و چه کاربردی دارد؟

بخش های آنالیز و جمع آوری اطلاعات را به این ابزارها بسپارید و خودتان تنها نقش تحلیل گیر و تصمیم گیرنده را بازی کنید. گوگل همیشه بر روی کیفیت محتوا و رضایت کاربران تاکید داشته است. کاربران دوست دارند بخوانند، گوش دهند، تماشا کنند و اگر دوست داشتند با دیگران به اشتراک بگذارند. قبل از هر کاری یک آنالیز دقیق و جامع از سایت خود تهیه کنید، نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید و مشکلات را یک به یک از سر راه بردارید. موفقیت در سئو همانند بالا رفتن از یک نردبان است و با پیمودن هر پله شما تجربه و دانش لازم برای قدم های بعدی را کسب میکنید.

در این تکنیک شما سعی نمی کنید کسی ویا گوگل را فریب دهید با این حال ، شما در حال تلاش برای به دست آوردن مزیت سئو کلاه سفید مشخص هستید. پس بهتر است به جای آن که هزینه برای تبلیغ کسب و کارتان در سایت های دیگر انجام دهید سعی کنید بیشتر روی سئو سایت تان تمرکز کنید تا با پرداخت هزینه معقولانه سود چند برابری کسب کنید. بیش از ۶۰ درصد از کل ترافیک وب از موتورهای جستجو مانند Google ، Bing ، Yahoo و YouTube تامین می شود.

پیش‌فرض ما از اینجا به بعد این است که می‌خواهید یک مقاله بنویسید. در بخش ساختارسازی توضیح دادم که طراحی صفحات آرشیو و اصلی کاملا بر مبنای لینک‌سازی داخلی است و قرار نیست متن زیادی بنویسید. هم کیفیت زیادی دارد و هم می‌توانیم به بهانه‌های مختلف و طوری که کاربر آزار نبیند از درون مقالات به صفحات مهم و مرتبط لینک بدهیم. در سایدبار صفحات که معمولا در صفحات مقاله استفاده می‌شوند، به جدیترین و مهم‌ترین مقالات مرتبط لینک بدهید. این باعث می شود مقالاتی که جدید منتشر می‌شوند از سایدبار لینک‌های زیادی دریافت کنند و اعتبار مناسبی کسب کنند. برای پرورش و توسعه این کلمات نیاز به ابزارهای آنلاین تحقیق کلمات کلیدی داریم.

یک کسب و کار می تواند سال ها در رده های پایین رتبه بندی گوگل قرار داشته باشد تا اینکه سرانجام وارد جایگاه بالاتر شود ولی تبلیغات در گوگل در حقیقت، یک راه حل سریع و مؤثر برای ایجاد ترافیک سایت است. امروزه به واسطه عوامل مختلف، کسب و کارهای آنلاین به شدت گسترش پیدا کرده است و نیاز به بهینه سازی سایت ها بیش از پیش احساس می شود. ارتقای رنکینگ سایت و قرار گرفتن در رتبه های بالای موتورهای جستجو مسلماً می تواند تأثیر زیادی روی فروش داشته باشد، از این رو اقبال صاحبان کسب و کارها به استفاده از خدمات سئو بیش از پیش شده است.

و این که می خوام توی این مدت که داریم انتقال رو انجام میدیم از نتایج گوگل که الان هستیم پائین نیایم. خوشحالیم که برای شما مفید بوده و از مشارکت شما برای معرفی دوره جادوی سئو و همراهی شما بسیار سپاسگزاریم. محتواهای اورگرین هستند که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند و بک‌لینک می‌گیرند.