دسته‌ها
اخبار

سئو سایت حرفه ای چرا سئو سایت مهم است و باید سایت را سئو کرد شرکت سئو سئو هاما پیشگام در سئو نوین-دنی سالیوان | سئو

متاسفانه دیده می شود که اکثر دوستان با دانش کمی که نسبت به سئو دارند همکاری می کنند و فکر می کنند مسیر درستی را برای موفقیت طی نموده اند. استراتژی سئو توسط فردی با تجربه که حداقل 4 سال سابقه اجرایی دارد می تواند برنامه ریزی شود. شما با گذراندن یک دوره سئو نمی توانید استراتژی قطعی و موفقیت آمیزی برای سئوی سایت برنامه ریزی کنید. با انتخاب پکیج سئو مورد نظر روی دکمه سفارش کلیک کرده و پس از ثبت اطلاعات مشخص شده سفارش شما ثبت و در صف انجام قرار خواهد گرفت. به صورت کلی درصورتی که شما دارای یک سایت با موضوع تخصصی مشخص هستین حداکثر میتوانید تمام کاربران آن موضوع را جذب کرده و به یک رتبه الکسا مشخصی برسید .

  • به این مدت اصطلاحا Google Honeymoon یا ماه عسل گوگل می‌گویند.
  • تمرکز اصلی الگوریتم رنک‌برین تجربۀ کاربری یا UX است و می‌توان ادعا کرد که مدت زمان حضور کاربران در صفحات، ادامه پیدا نکردن جستجو در یک موضوع خاص، نرخ کلیک در نتایج جستجو و …
  • سعی میکنید یک مشکل خاص را به طور دقیق و کامل از جستجو کننده حل کنید، و یا اگر راه حلش برای مخاطب هزینه دارد، به درستی به او میگویید که چه باید بکند.
  • با متصل کردن این دو ابزار، اطلاعات دریافتی از هر دو منبع را با‌هم ادغام کرده و به گزارش‌های اضافه‌ای دست پیدا می‌کنید، که فقط در صورت متصل کردن آن‌ها به یکدیگر قادر به دستیابی به آن‌ها خواهید بود.

بهترین پیشنهاد ممکن راه اندازی بلاگ بر روی فولدر و ریدایرکت 301 همه صفحات زیردامنه به آن است. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه کد ردایرکت پیشنهاد میکنیم مقاله ریدایرکت 301 چیست را مطالعه کنید. برای یلدا یه سری محصول داشتیم که براشون یه دسته بندی جدید درست کرده بودم.

ناوبری نظرات

ما مواردی را دیده‌ایم که در آن متخصصین سئو آنقدر روی ایجاد انواع خاصی از بک لینک ها متمرکز شده‌اند که بقیه گزینه‌های خود را نادیده گرفته‌اند. ثانیا، بک لینک ها باید به شما کمک کنند تا به گوگل ثابت کنید که یک برند قابل اعتماد هستید و در این راستا بک لینک از سایت‌های معمولی ​​به شما اجازه نمی‌دهند به این موقعیت برسید. بک لینک با انکر تکست مرتبط با صفحه لینک شده از لینکی که دارای انکر تکست نامربوط یا عمومی است، ارزشمندتر است. این موضوع بدان معناست که صفحه لینک دهنده باید در مورد موضوعی مشابه با صفحه لینک داده شده باشد.

اهمیت سئو برای کسب و کارها

اين جاي تعجب نيست که وب سايت‌ها با محصولات و خدماتي که بفروش مي‌رسانند بر سر رسيدن به رتبه يک نتايج جستجو رقابت کنند. اين مسئله براي خيلي از سايت‌ها سودمند است که در بالاي نتايج جستجو قرار گيرند به خصوص آنهايي که با افزايش ترافيک سايت به تعداد مشتريانشان اضافه مي‌شود. بعد از اينکه سئوبراي بهبود رتبه‌بندي سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي کار خود را شروع کرد، اين فرآيند نيازمند دانش و زمان براي پياده‌سازي روش‌هاي خود شد. زمان، بزرگ‌ترين سرمايه‌گذاري اوليه براي بهينه شدن سايت و يا يک صفحه است.

توصیه می شود تا نام محصول خود را تگ نکنید و تگ های بیش از ۳ کلمه را به کار نبرید. دقت داشته باشید که تگ های نامربوط هم باعث ناراحتی مشتریان شما می شوند. همواره به خاطر داشته باشید که صفحات بدون تگ، کمتر دیده و خوانده می شوند. بدون تگ، یک پل ارتباطی موثر را با سایر متون از دست می دهید. گاهی اوقات کلمات کلیدی به صورت کوتاه، متوسط یا طولانی تقسیم بندی می شوند.

همه افراد متن جالب را بیشتر دوست دارند، گوگل هم به محتوای جذاب رتبه بالاتری می ‌دهد. مخفف سه کلمه ی Expertise، Authoritativenees و Trustworthiness می باشد. به وسیله این شاخص؛ گوگل، تخصص و اعتبار شما را در حوزه کاریتان می سنجد.

A/B Testing یا تست A/B که به آن تست دو بخشی نیز گفته می‌شود، روشی برای مقایسه دو نسخه متفاوت از یک صفحه وب یا یک اپلیکیشن موبایل است. این تست برای تعیین این است که کدام نسخه عملکرد بهتری دارد. در این تست، معمولا صفحه اصلی و نسخه تغییر یافته آن با یکدیگر مقایسه می‌شوند. Google AdSense نیز شبکه‌ای است که توسط گوگل ساخته شده و آگهی دهندگان را به منتشر کنندگان آگهی وصل می‌کند. به این شکل که، دارندگان وبسایت در Google AdSense ثبت نام کرده و با این کار اعلام می‌دارند که برای نصب آگهی‌های گوگل در سایتشان داوطلب هستند.