دسته‌ها
اخبار

سئو سایت مؤثرترین روش جذب مشتری هدفمند نبض مارکتینگ-دنی سالیوان | سئو

سئوی محلی یا همان Local Seo چیست؟ همانطور که تا اینجای آموزش سئو متوجه شده‌اید، تمایل زیادی نداریم که مباحث را به صورت گنگ و پیچیده در اختیار شما قرار دهیم. سئوی محلی یا Local Seo یکی از روش‌های بهینه‌سازی محتوا می‌باشد که تمرکز خود را برروی منطقه و مکان کسب و کار قرار می‌دهد. اگر بخواهیم سئو تکنیکال را به زبان ساده بیان کنیم، بدین معناست که باید وب سایت را از نظر فنی مورد بررسی قرار دهیم تا موتورهای جستجو ارتباط راحت‌تری با سایت ما برقرار کنند.

  • مطمئنا شما هم نمی خواهید که لینک های داخلی هر یک از مقاله های شما فقط با عبارت “بیشتر بخوانید” باشد.
  • در نتیجه، آن وبسایت دیگر در هیچ یک از صفحات نتایج جستجو آورده نخواهد شد.
  • اما در بهبود تجربه کاربری افرادی که به صفحات بازمی‌گردند تاثیر مثبتی به همراه دارد.
  • برای مثال، مواردی ازقبیل بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و نام تجاری نیز جزو سئوی خارجی محسوب می‌شود و اهمیت بسیاری دارد.
  • اگر لینک ۴۰۴ داشت؛ اطلاع می‌دهید و پیشنهاد می‌کنید لینک صفحه شما را جایگزین کنند.
  • چنانچه آماده‌سازی خوبی انجام ندهید؛ در سایر مراحل هم به مشکل بر می‌خورید.

بزرگترین مزیت داشتن یک Featured snippet این است که می توانید نسبت به رقبای خود برتری کسب کنید، حتی اگر صفحه شما رتبه پایین تری داشته باشد. برای اطمینان از اینکه عنوان و توضیحات شما دارای طول مناسبی هستند، می توانید از ابزار رایگان SERP Simulator استفاده کنید. می توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید و سعی کنید بهترین نسبت بین کیفیت و اندازه فایل را پیدا کنید یا کل فرآیند را با یک افزونه فشرده سازی، خودکار کنید (مانند Robin image optimizer pro در وردپرس). بسیاری از مردم تصاویری را آپلود می کنند که خیلی بزرگ هستند. اگر پهنای ناحیه محتوایی وبلاگ شما 800 پیکسل است، استفاده از تصاویری با عرض 2500 پیکسل توجیهی ندارد. در پست دیگر ما در مورد سایت مپ های XML اطلاعات بیشتری کسب کنید.

White Hat Seo یا سئو‌ی کلاه سفید برخلاف سئو‌ی کلاه سیاه، به معنی پیروی از قوانین و مقررات و عمل کردن در چارچوب راهبرد‌های موتور‌های جستجو است. به بیان دیگر، سئو‌ی کلاه سفید شامل هرگونه اقدامی است که در عین رعایت شرایط استفاده از خدمات موتور‌های جستجو، به بهبود رتبه بندی سایت در صفحات نتایج موتور‌های جستجو منجر گردد. برای آنکه هنگام جستجو‌ی مطلب، مفید‌ترین و مرتبط‌ترین اطلاعات برای شما فراهم شود، این الگوریتم‌ها فاکتور‌ها و معیار‌های بسیاری را مد‌نظر قرار می‌دهند.

معرفی بهترین کتاب های آموزش سئو

هنر است چون شامل تکنیک‌های کپی رایتینگ، تجربه کاربری، شناخت نیاز مخاطبین و محتوای تاثیرگذار است. گوکل منبعی است که انتها ندارد فقط کافیست اصول آن را پیاده نمایید تا بیشتری کاربر و ترافیک را از آن خود نمایید. اصول سئو نیز همان قوانینی است که باعث میشود کاربر بهتر و راحت تر در سایت شما گردش نماید و سپس کاربر وفادار سایت شما گردد. اما اگر بستر رو خوب ساختی حالا نوبت اینه که با محتوای غنی که تولید میکنی تو ذهن مردم رسوخ کنی، قطعا برندسازی هم بهت کمک میکنه. کانتنت خوبی که خوب منتشر نشه هم مثل همون زنبور بی عسله، پس بهش قدرت بده بذار نفوذ کنه.

به هر حال هر سایتی به این نیاز دارد که تعداد خیلی خوبی محتوا داشته باشد، پس دو سه ماه اول تمرکز سئوکاران باید بر روی شارژ محتوای سایت ها باشد تا کم کم نتیجه دهی بهتر شود. رایج‌ترین انتظاری که ما ازبهینه سازی سایت داریم، افزایش درآمد ما از طریق سایت است که به خوبی از پس انجام این مسئولیت برمی‌آید. به طوریکه درآمد حاصل از سایت شما می‌تواند با بهترین فروشگاه‌های نقاط شهر برابری کند. این الگوریتم به این معنی است که ممکن است سایتی ناگهان از صفحه ششم نتایج به جایگاه اول تغییر موقعیت دهد ولی این تغییر جایگاه موقتی است. هدف گوگل از این تغییرات مشاهده رفتار کاربران در مقابل این سایت است.

توییتر روابط عمومی جستجوی گوگل (Google SearchLiaison)

باتوجه به تجربه تیم دی ام روم باید ذکر کنم که برای آموزش سئو سایت به صورت صفر تا صد، به هیچ پیش‌زمینه قبلی نیاز ندارید و تنها علاقه و داشتن یک سیستم رایانه برای شروع کار کافیست. شما در قسمت زیر می‌توانید یک مسیر کلی برای شروع یادگیری سئو را مشاهده نمایید و آن را برای خود الگو قرار دهید. یکی از اصطلاحات کاربردی دیگر سئو خارجی است که از جمله اقدامات آن می توان به لینک دهی از سایت‌های دیگر به وب سایت ، تبلیغ در شبکه ‌های اجتماعی، درج بنرهای تبلیغاتی سایت در وب سایت های دیگر و… اشاره کرد.

یک سئو مستر خوب، باید توانایی انطباق چک لیست‌های عمومی سئو با شرایط پروژه اش رو داشته باشه. نرخ تبدیل به مشتری بالا و هزینه سئو در مقایسه با همه روش های دیگر پایین تر است. به طور متوسط 41 درصد از هزینه های بازاریابی در شرکت های بزرگ در فضای آنلاین خرج میشود. پس با توجه این مورد در صورتی که تغییر در لینک ها بوجود نیاد خطری ندارد. البته متاسفانه اشاره نکردید که آیا قالب جدید شما هم HTML هستش یا رو به سیستم های مدیریت محتوا آوردید. نکته مهم در هر ریدیزاینی حفظ ساختار URL ها یا اعمال ریدایرکت در اثر تغییر URL هست.

UI یعنی User Interface که تمام المان های تصویری در سایت مثل دکمه ها، آیکون ها و … مربوط به UI است. هر چقدر سایت شما به لحاظ المان های تصویری و ظاهر سایت زیباتر باشد، کابرانی که وارد سایت شما می شوند امکان اینکه مدت زمان بیشتری در سایت بمانند بیشتر خواهد شد و طبیعتا تجریه کاربری لذت بخشی هم خواهند داشت. اگر تمایل به مطالعه بیشتر درباره SEO خارجی و تکنیک های آف پیج دارید، می‌توانید در صفحه SEO خارجی تکنیک های آف پیج را مطالعه کنید. از تفاوت‌های داشتن SEO با داشتن شبکه‌ اجتماعی، این است که مخاطب آماده سفارش و خرید است! چون مصرف‌کننده یا اصطلاحاً مشتری، زمانی وارد سایت شما می‌شود که احساس نیاز به محصولات یا خدمات شما را داشته باشد و به قصد خرید آن وارد سایت شما می‌شود.