دسته‌ها
اخبار

سئو سایت مؤثرترین روش جذب مشتری هدفمند نبض مارکتینگ-دنی سالیوان | سئو

گوگل اطلاعات خود برای نمایش در Knowledge Graph را از منابع بزرگ دریافت می کند، بنابراین نمایش وب سایت خود در این بخش کاری نیست که بتوان آن را مدیریت کرد. با این حال شما می توانید اطلاعات مربوط به وب سایت خود را در ویکیپدیا ثبت کرده و با استفاده از سیستم های نشانه گذاری مانند Schema Markup نمایش بهتری از وب سایت خود در بخش Knowledge Graph داشته باشید. به طور خلاصه گوگل به سایت هایی که از روش های درست سئو استفاده می کنند، پاداش داده و تنها سایت هایی که از تکنیک های سئو کلاه سیاه استفاده می کنند را جریمه می کند. بررسی کامل گوگل سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکس و ابزار ردیاب رتبه شما می تواند به شما درک بهتری از مشکل بدهد. به این معنی که می توانید تصمیم آگاهانه ای در مورد مراحل بعدی اقدامات خود بگیرید.

  • اگر تیم سئو دارید اما نتیجه نمی گیرید بهترین راهکار استفاده از خدمات تدوین استراتژی در سئو است.
  • شما ابتدا باید قدم‌هایی که لازم است برای آموزش سئو سایت بردارید را بدانید و طبق آن جلو بروید.
  • با توجه به اینکه اگر یک تصویر در چندین سایت نمایش داده بشه گوگل فقط یکی رو نمایش میده.
  • نکته مهم در این کار اینست که تنها بر روی یک کلمه کلیدی انگشت نذاشته و بر روی موضوعات متنوعی در کسب و کارتان تمرکز کنید.
  • اولین جایی که برای پیدا کردن آن سر می زنید اینترنت و موتور جستجوی گوگل است.

عبارت “پیلار” و “کلاستر” به معنی ارتباط و لینک‌سازی صحیح میان چندین صفحه است. در واقع می‌بایست چندین صفحه که همگی یک موضوع را پوشش می‌دهند و کامل‌کننده یکدیگر هستند، میان آنها لینک‌سازی انجام شود. محتوای کوتاه محتوایی است که متن استفاده شده کمتر از 1200 کلمه باشد.

آنالیز سئو سایت

اقداماتی مانند تولید یک محتوای با کیفیت، کپشن نویسی جذاب ، استفاده از تصاویر زیبا و خلاقانه، هشتک گذاری های مناسب و آنالیز رقبا نقش مهمی در بهینه سازی صفحه اینستاگرام دارند. در مواقعی که صفحه اینستاگرام شما، کاربران زیادی دارد، ممکن است در نتایج گوگل دیده شود. این تگ‌ ها در کلیک کردن کاربر در صفحه نتایج موتورهای جستجو اهمیت ویژه ‌ای دارد. هر چه تعداد کلیک ‌ها بیشتر باشد، صفحه مورد نظر در جایگاه بالاتری در صفحه نتایج جستجو قرار می ‌گیرد.

چرا سئو سایت برای ما مهم است؟

شما ممکنه به نسبت سایت های ایران پسرفت داشته باشی ولی در کل پیشرفت. یعنی کلا سایت های ایرانی توی اون بازه زمانی بازدیدشون نسبت به متوسط جهانی بالا رفته. ولی بنظرم اگر قصد دارید یک سایت برای ثبت آگهی خودرو راه اندازی کنید بهتر است به صورت یک دامنه مستقل باشد. در این صورت شانس بهتری برای رقابت به سایت های قدیمی و معتبر موجود در این حوزه خواهد داشت. البته اگر سایت شما با آدرس https باز میشود به چهار حالت نیاز دارید در غیر اینصورت همان دو حالت مربوط به http کفایت میکند.

نامک های طولانی هم ممکن است به درستی نمایش داده نشوند و هم برای سئوی سایت شما خوب نیستند. برای مثال اگر من کلمه کلیدی ام را سئو چیست انتخاب کرده ام، باید نامک من بشود، نام دامنه + سئو-چیست. در واقع هر بهینه سازیی که در درون سایتتان انجام میدهید، در این دسته قرار میگیرد.

به طور کلی بسته به میزان فعالیت خودتان و رقبا ممکن است نتایج سئو را ظرف مدت 4 تا 6 ماه مشاهده کنید. بدیهی است که نتایج سئو با گذشت زمان رشد می کند، بنابراین ترافیک سایت شما 6 ماه بعد از بهینه سازی و سئو معمولاً کمتر از ترافیکی است که 12 ماه بعد از استفاده از سئو تجربه می کنید. که روز اول بصورت اتفاقی و فقط بخاطر سئو خوب سایت از این سایت نهال خریداری کرده بودند. کیفیت بالای محصول عرضه شده باعث شده است که این سایت تقریبا بدون آنکه تعداد مشتریانش را چندان افزایش داده باشد. با توجه به اینکه امکان آموزش نحوه کار با گوگل آنالیتیکس در این مقاله وجود ندارد.