دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا: آموزش اصول سئو در تولید محتوا

در ادامه به مواردی اشاره می‌کنیم که گاهاً در مستندات گوگل و یا تجربه افراد با تجربه نقل شده و از آن‌ها به عنوان استانداردهای سئو محتوا یاد می‌شود. یعنی به همه سوألات و نیازهای مخاطب پاسخ داده و در عین حال به سمت زیاده‌گویی و حشو حرکت کند. ساختار خوب به Google کمک می‌کند تا سایت شما را پیدا و درک کند. با مفهوم CTA آشنایی دارد و در جهت بهبود محتوای سایت خود از آن استفاده می‌کند.

  • جای دیگری که باید کلمه کلیدی تکرار شود، زیر تیترها یا به اصطلاح H2 است.
  • تاز مانی که آپدیت جدید صفحه رو گوگل ایندکس نکنه؛ تاریخ آپدیت جدید صفحه در نتایج جستجو نمایش داده نمیشه.
  • ما باید چه‌ کارهایی را انجام دهیم تا بهینه سازی محتوا به‌درستی انجام شود؟ در این بخش می‌خواهیم به بیان نکات سئو محتوای متنی و اصول تولید محتوای سئو شده بپردازیم.
  • از انتخاب موضوع، جمع آوری اطلاعات، نوشتن پست گرفته تا انتشار آن، معمولا ساعت ها زمان نیاز دارد.

این جنبه به طور کلی بهبود کیفیت محتوای ارائه شده به کاربر را تحت پوشش قرار می‌دهد. این اقدامات شامل مواردی چون خوانایی متن، طول مقاله، پوشش کامل موضوع و استفاده درست از تصاویر و ویدیو است. هر محتوایی می‌تواند از لحاظ کیفیت مورد سنجش قرار بگیرد و در نهایت، این کاربر است که تصمیم می‌گیرد کدام نوشته و محتوا به بهترین شکل نیازهایش را برآورده می‌کند. در صورتی که تنها هدف شما تولید محتوا برای کاربران باشد و به نکات سئو بی‌توجه باشید محتوای تولید شده توسط شما به شکل زیر خواهد بود. یکی از مهم ترین اصول و موارد سئو نوشتن محتوا یا تولید محتوای متنی تصویری و ویدئویی است.

۱۱. نسخه تلفن همراه؛ شاخص اول رتبه‌بندی گوگل

اگر در نوشتن پاراگراف هاي كوتاه مشكل داريد، احتمالاً مجبور می شوید قسمتی از آن را حذف کنید یا آن را دوباره به زبانی ساده تر بازنویسی کنید. براي هيچ كس هیچ اهميتی ندارد كه شما چقدر باهوش و مطلع هستيد! مردم فقط به اين فكر ميكنند كه شما چگونه ميتوانيد كمكشان كنيد. سعي كنيد محتواهاي قابل فهم توليد كنيد، مشکلات پیچیده را برایشان آسان کنید و کاری کنید که محتوایتان قابل درک باشد.

طراحی سایت شرکتی

عمده محتواهای وب فرمت متنی دارد و به واسطه آنها می‌توان در کلمات کلیدی مختلف رتبه گرفت. مطالب وبلاگ نباید صرفاً متن باشند بلکه باید تصاویری را در آن‌ها قرار داد تا به توضیح دادن کمک کنند و بیانگر محتوای شما باشند. یعنی اگر می‌خواهید تصاویر شما تأثیر مثبتی بر سئوی وبلاگ شما داشته باشند باید حتماً متن آلت تصاویر را وارد کنید. این امر به موتورهای جستجو کمک می کند تا صفحه را بهتر دسته بندی و شناسایی کنند.

برای درک بهتر گوگل از محتوای صفحه کارهای دیگری هم باید انجام بدهید که در ادامه به آن می پردازیم. همانطور که می دانید سئوی محتوا جزء سئوی داخلی سایت محسوب می شود. ما در سئوی داخلی یک سری فاکتورهایی داریم که با محتوای سایت مان در ارتباط است. مثلا بخشی با عنوان تحقیق کلمات کلیدی داریم که در نهایت به محتوایی که بعدا قرار است برای صفحات سایت مان ایجاد کنیم مربوط می شود.