
بروزرسانی: 09 اردیبهشت 1404
سئو محتوا: با آموزش محتوای سئو شده، در گوگل پادشاهی کن! ویکی دمی-دنی سالیوان | سئو
از کلمات کلیدی استفاده کنید (اما از انباشتگی کلیدواژه ها پرهیز کنید). این کلیدواژه در توضیحات متا به صورت برجسته نشان داده می شود و به خوانندگان کمک می کند که ارتباط بین هدف جستجو و نتایج را در یابند. برای بهبود سئو محتوا از کلید واژه ها در بخش های مشخصی از پست خود استفاده کنید. باید در قسمت متن جایگزین، عنوان، توضیح مختصر و توضیح کامل از کلمه کلیدی استفاده کنید. زمانی که فایل تصویر را در سیستم خود ذخیره می کنید بهتر است که با نام انگلیسی + کلمه کلیدی آن ذخیره کنید. درصورتی که هنگام آپلود تصویر در سایت عنوان فایل انگلیسی نبود پیشنهاد می کنیم که حتماً مجدد آن را بازنویسی کنید.
- حجم جستجو، یکی از مواردی است که در بررسی کیفیت کلمات کلیدی موثر است و نشان می دهد که یک کلمه به طور میانگین چند بار در ماه، در گوگل سرچ می شود.
- از قبل مقرر كرده ايد كه حجم جستجوى نسبتاً خوبی هم دارد؛ اما ميخواهيد در كيفيت دادن به آن، بيشتر پيش برويد.
- اما یک استراتژی بازاریابی محتوا با تحقیق کلمات کلیدی و جستجوی نیت کاربر آغاز می شود.
- از انتخاب موضوع، جمع آوری اطلاعات، نوشتن پست گرفته تا انتشار آن، معمولا ساعت ها زمان نیاز دارد.
- این بدان معناست که با استفاده از زبان و اصطلاحاتی که مخاطب با آن آشنا خواهد بود و همچنین آگاهی از نقاط دردناک و چالش هایی که با آن مواجه است، خواهد بود.
- استفاده از این تیتر در بدنه متن کار غیرمعمولی به شمار می رود.
یکی دیگر از موارد مهم برای سئو محتوا ساختار سایت شما است. در ادامه ما توضیح می دهیم چرا ساختار سایت مهم است، سپس به شما نشان خواهم داد که یک ساختار سایت ایده آل چگونه است. درسته که هنوز هم وجود کلمات کلیدی در محتوا برای سئو مهم است، اما کافی نیست. 3 راه زیر به شما در انتخاب موضوع در سئو محتوا کمک می کند.
به این کار اصطلاحا “تحقیقات کلمات کلیدی” یا Keyword Research گفته میشود. عملا شما می توانید با سئو 10 عبارت کلیدی لانگ تیل در یک حوزه ، بخش بزرگی از مشتری های بالقوه خود را ، خیلی سریعتر و با هزینه کمتر به سمت سایت هدایت کنید. خوشبختانه برای اینکار، ابزاری به نام RankBrain وجود دارد که هر چند هنوز مبهم و نا مفهوم است اما حداقل ابزار مناسبی است.
دیدگاه مربوط به “آموزش سئو محتوا: صفر تا صد”
اگر محتوا نویس خوبی نیستید می توانید آن را برون سپاری کنید و به شخص دیگری بسپارید. کپی نبودن محتوا را جدی بگیرید زیرا هرچه هزینه هم کنید تاثیری در بهبود رتبه شما ندارد. آموزش چگونگی تولید محتوا برای فضاهای مختلف در یک سایت یا سفارت های یک سایت می تواند در سطوح مختلف باشد. برای شروع تولید محتوا ویادگیری تولید متن سئو شدهبرای یک مقاله می توانیم محتوای مقالات که در پایین لیست شده اند را پیشنهاد دهیم. اگر کاربری مطالب مقالات شما را بپسندد و پاسخ نیاز خود را در آن دریافت نماید، مطمئنا آن را در دیگر شبکه های اجتماعی مربوط به خود منتشر خواهد کرد که این مساله در سئو سایت شما تاثیر مثبتی خواهد داشت. تولید محتواهای سئو شده در فارس محتوا، کاملاً اختصاصی بوده و بر اساس نیاز و حوزه ی کسب و کار شما تولید می شود، پس دیگر نگران محتوای تکراری نباشید.
یکی دیگر از فاکتورهایی که در سئوی محتوا حائز اهمیت بوده، لینک سازی داخلی است. استفاده از لینک های داخلی می تواند به گوگل در شناخت صفحات مختلف سایت تان کمک کند. گاهی ممکن است که خزنده های گوگل یک صفحه از سایت شما را ایندکس نکنند. در چنین مواقعی لینک سازی از یک صفحه ارزشمند به صفحه مدنظر می تواند ربات ها را وادار کند تا صفحه شما را بررسی کنند. طراحی یک تقویم محتوایی ضمن این که می تواند به کار تولید محتوا نظم دهد، مزایای بسیاری دارد. مثلا اگر تولید محتوا مطابق یک تقویم از پیش تعیین شده انجام شود، علاوه بر پوشش تمامی مطالب برای کسب وکار، می تواند از ایجاد محتوای تکراری جلوگیری کند.
شرکت بازاریابی اینترنتی رایا
تیم تخصصی سئو محتوا ابدا قول هایی که توان انجام آن ها را ندارد نخواهد داد. زیرا که هر نارضایتی از عدم رسیدن به نتیجه مناسب می تواند کارنامه ای سیاه را برای یک تیم تخصصی تولید محتوا و سئو سایت رقم زند. صداقت رفتار و گفتار تیم سئو محتوا را می توانید در اولین ساعات آشنایی با این تیم تا سالیان بعد مشاهده کنید. سئو محتوا یکی از بخش های مهم سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو است.
علاوه بر اینکه شما باید موتورهای جستجو را راضی نگه دارید (تا با دادن رتبه های بالا به شما پاداش دهند)، باید هدف مهم تری در ذهن داشته باشید و آن، راضی نگه داشتن بازدید کنندگان و مشتریان سایتتان است. در پاسخ به این سوال که چگونه می توانم تولید محتوای سئو شده ایجاد کنم؟ باید گفت، محتوای سئو پسند به معنای محتوای پر از کلمات کلیدی نیست. واقعیت این است که اگر می-خواهید محتوای شما به طور ارگانیک عملکرد خوبی داشته باشد، سئو باید بخشی ضروری از فرآیند تولید محتوا باشد. شما می توانید در راهنمای نحوه ایجاد محتوای سئو پسند ما همه چیز را در مورد فرآیند انجام این کار به صورت گام به گام بیاموزید. بلوک اصلی هر قطعه از محتوای شما، موضوع و کلمه کلیدی هدف است. مهم است که قبل از تهیه و نوشتن سئو محتوای خود، آن ها را شناسایی کنید.
دلیل این اتفاق چیست؟ کلمات کلیدی که شما استفاده کرده اید حجم جستجوی کمی دارند یا اصلاً وجود ندارد. از ساختار سرفصل و هدینگ های منسجمی استفاده نکرده اید، بنابراین ربات های Google برای درک مقاله شما مشکل داشته اند. همچنین تگ عنوان شما دقیقاً منعکس کننده موضوع مقاله نیست.
دورانی که شما با انتشار یک مقاله ۳۰۰ کلمه ای در سایت امکان کسب رتبه و جذب ترافیک را داشتید گذشته است. سفر سئو محتوا خود را با مراحل گام به گام ذکر شده آغاز کنید و موتور سئو محتوا خود را به راه بیندازید. اگر تا کنون استراتژی تولید محتوای شما بر اساس سئو نبوده است دوباره شروع کنید. وقتی که چرخ های ماشین و موتور با هم کار کنند مسیری که می پیمایید هموار تر خواهد بود.
به اهمیت و نحوه استفاده صحیح از تگ های تیتر و هدینگ آگاه است. محتوای موجود خود را تغییر دهید و بروزرسانی کنید و محتوای قدیمی را نیز حذف کنید. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که پاراگراف های خود را کوتاه نگه دارید. این بدان معنا نیست که هر جمله باید از یک خط جدید شروع شود، اما پاراگراف ها باید به طور منطقی مرتب شوند و ایده خاص خود را داشته باشند. هنگامی که عنوان خود را ساختید، امتیاز کلی آن را با CoSchedule بررسی کنید.