دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا: با آموزش محتوای سئو شده، در گوگل پادشاهی کن! ویکی دمی-دنی سالیوان | سئو

ابزارهای بسیار زیادی مثل Keywordtool و Google Trend و … وجود دارند که تا حدودی می توانید روی آن ها حساب کنید، البته نه به عنوان یک ابزار دقیق. وقتی نوبت به ایجاد نمایه می‌ رسد، هفتگی، ماهانه یا سه‌ ماهه یک‌ بار تجربه شخصی یکی از کارکنان را به اشتراک بگذارید. بسیار مهم است که عکسی از کارمندان اضافه کنید تا ارتباط با آنها آسان تر شود و داستان شما در مورد آنها جذاب تر شود.

  • این کار باعث می‌شود تا مخاطب سر خط مطالب را گم نکند و دچار سردرگمی نشود.
  • رتبه گرفتن توی گوگل به کمک محتوا، یه فرایند زمان‌بره و اگه سئو محتوا اصولی انجام بشه، این زمان رو تا حدی می‌تونه کوتاه‌تر کنه.
  • برای این که بدانید یک محتوای سئو شده دقیقا چه شکلی است و چطور نوشته می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید.
  • عناوین خود را تغییر دهید تا نشان دهند که محتوای شما مرتبط ترین و به روزترین اطلاعات را ارائه می­دهد (به عنوان مثال، “بهترین روش­های سئو در سال 2022”).
  • ویدیوها را بهتر است در هاست خودتان آپلود کنید و حتما هم از یک پلیر استاندار مثل Jwplayer برای نمایش ویدیوها در سایت تان استفاده کنید.

در این حالت حتماً اطمینان حاصل کنید که نام تصویر شما منعکس کننده محتوای تصویر باشد. سعی کنید برنامه نویسی سایت خود را همیشه به روز نگه دارید و سرعت نمایش صفحات سایت را بهینه سازی کنید. باید سعی کنید به روش های مختلف لینک بیلدینگ، از سایت های دیگر به سایت خود لینک بگیرید. لینک دادن سایت های دیگر به سایت شما، به معنای معرفی سایت شما به گوگل توسط دیگران است و ارزش و اعتبار سایت شما در نظر گوگل را افزایش خواهد داد.

سلام بله محتوای سئو شده در سایت های محتوا محور خیلی قضیه مهم و حیاتی است. برای صرفه جویی در هزینه های آف پیج سئو حتما باید روی سئوی محتوا سرمایه گذاری کرد. علاقه زیادم به دیجیتال مارکتینگ باعث شد تا همیار وب را راه اندازی کنم. به نوشتن هم علاقه زیادی دارم و سعی می کنم با مقالاتی که منتشر می کنم نیازتون رو برطرف کنم.

نحوه تولید محتوا سئو شده

همچنین می­توانید موقعیت جغرافیایی مورد نظر را انتخاب کنید. در مرحله بعد، فهرست گسترده­ای از موضوعات فرعی مرتبط را مشاهده می­کنید که می­توانید برای مقاله سئو شده خود انتخاب کنید. فرآیند کار تیم سئو محتوا به این ترتیب است که پس از صحبت کردن با کارفرما و بررسی خواسته های وی، دپارتمان های مختلف را مطلع کرده و با سرگروه های این دپارتمان ها جلسه ای برگزار خواهد کرد. نکته این است که ابتدایی ترین مورد را باید بیان کرد که کارفرما دارایسایت می باشد و یا اینکه می خواهد برای اولین بار اقدام به راه اندازی سایت نماید. پس از مشخص شدن این موضوع بررسی های سرگروه های دپارتمان های تخصصی سایت سئو محتوا تجمیع شده و چشم اندازی را برای صاحبان کسب و کار و کارفرمایان مشخص می نمایند. با توجه به خواست کارفرما می توان انتظار داشت که سایت مذکور از خدمات تولید محتوا، سئو سایت، طراحی گرافیکی سایت، مشاوره، و …

به خوانایی محتوا اهمیت بدهید

آمارها نشان می‌دهد مخاطبان علاقه زیادی به محتواهای ویدیویی دارند. بنابراین با تولید محتوای ویدیویی می‌توانید ترافیک را به سمت سایت خود جذب کنید. به‌عنوان مثال کاربرانی که به دنبال آموزش نصب ویندوز در وب هستند، ترجیح می‌دهند مشکل خود را از طریق ویدیو برطرف کنند تا این که بخواهند یک آموزش متنی را مطالعه کنند. تولید محتوا بر اساس سئو، فقط به کار بردن کلمات کلیدی در تولید محتوا به تعداد زیاد نیست.

مرحله 12# : برای بهتر دیده شدن محتوای خود استراتژی داشته باشید.

دقت کنید محتوایی تولید نکنید که ضعیف و کوتاه باشد بلکه محتوایی ارزشمند تولید کنید که هم برای موتور جستجو و هم کاربر ارزشمند تلقی شود. در غیر این صورت بیم اینکه توسط گوگل جریمه شوید وجود دارد. به یاد داشته باشید محتوای ضعیف و ناقص نرخ بونس ریت بالا ونرخ تبدیل کمی دارد. انکر تکست یا Anchor Text متنی است که کاربر با کلیک روی آن به صفحه هدف منتقل می شود.

تولید محتوا در تمامی زمینه های کسب و کار به بیش از 7 زبان زنده دنیا تولید و ترجمه میگردد. يادتان باشد، تجربه اي که كاربر از سايتتان كسب ميكند، باعث ميشود كه یا او مجددا به سايت شما بازگردد، يا ديگر هرگز روي وبسايتتان كليك نكند. به طور خلاصه، فقط تمرکز کردن بر روی نرخ تبدیل، عموماً منجر به تجربه ی ضعیف تر می شود. همان طور که قبلا گفتیم، نرخ تبدیل و سئو محتوا باید برایتان مهم باشد، اما تمرکز بر روی خواسته کاربر اولویت بیشتری دارد.

به جرئت می‌تونم بگم تو هرکدوم از این قسمت‌ها که مسلط نباشی روی خروجی کارت و در نتیجه دیده شدن محتوات تاثیر داره. آیا روش لندینگ برای این کلمات هم قابل استفاده است؟ فکر می کنم توی ویدیو به این اشاره کردین که برای صفحات لندینگ روش تولید محتوای لندینگ رو استفاده نکنیم. در اینجا قصد داریم همین استراتژی را در تولید محتوای سئو شده استفاده کنیم.