دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا و تولید محتوای سئو شده Seo Content رشدانا

با آپدیت تایتل و دیسکریپشن در صفحه خود باعث جذب بیشتر کاربران از صفحه نتایج سرچ گوگل شوید. با ایجاد لینک داخلی مناسب ، کاربران را از صفحات پر بازدید خود به صفحات زامبی هدایت کنید. وقتی تعداد سیلابس های عبارت کلیدی از 3 تا بیشتر میشود، آن کلمه کلیدی لانگ تیل کیورد محسوب میشود.

  • به یاد داشته باشید محتوایی که شما می نویسید، فقط به منظور نمایش یا به رخ کشیدن دانش و اطلاعات شما نیست.
  • خبر خوب اینکه در بسیاری از سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس، دکمه‌های اشتراک اجتماعی در قالب اصلی وجود دارند؛ به‌طوری‌که به‌محض انتشارِ محتوا ظاهر می‌شوند.
  • در این روش مثلا شما یک مقاله سه هزار کلمه ای و خیلی جامع با تمام اصول سئوی محتوا نوشته اید.
  • اگر برچسب‌های مشابه زیادی داشته باشید ممکن است موتورهای جستجو شما را به عنوان وبسایتی با محتوای دوگانه مشخص کنند.
  • البته لینک دادن به خارج سایت معمولا در مقالات سایت اتفاق می افتد.
  • اگر اقداماتی که انجام داده‌اید باعث رشد شما شود، که تبریک می‌گویم!

البته استفاده از عکس خود دارای اصولی است که قبلا در مقاله آموزش سئو تصاویر به این موضوع پرداختیم. بهترین استراتژی برای لینک دهی به خارج از سایت، لینک دادن به صفحات مرتبط سایت های معتبر در این زمینه است. ما در مدیریو از سایت های خارجی معتبری مانند سایت moz استفاده میکنیم.

وبلاگ نردبان

تاز مانی که آپدیت جدید صفحه رو گوگل ایندکس نکنه؛ تاریخ آپدیت جدید صفحه در نتایج جستجو نمایش داده نمیشه. کاری که شما کردید و صفحه دسته‌بندی را noindex کردید درست است. به این علت که صفحه دسته‌بندی با وجود یک محصول ارزش ایندکس شدن ندارد و بودجه خزش سایت شما را هدر می‌دهد.

۱۰- دسته بندی مطالب را انجام دهید

چراغ های قرمز و نارنجی نشان می دهد که کدام جنبه از سئو محتوا شما به کمی توجه بیشتر نیاز دارد. با این حال، تا زمانی که نمره کلی شما خوب باشد، برای همه جنبه ها نیازی به چراغ سبز ندارید. توضیحات متا همان متن اضافی است که در صفحه نتایج موتور جستجوی به نمایش در می‌آیند و به خواننده درباره مطالب صفحه توضیحاتی می‌دهد.

برای اطلاعات کامل تر در مورد این موضوع به مقاله الگوریتم گوگل پاندا مراجعه نمایید. ايجاد محتواى موثر، بسيار فراتر و پیچیده تر از قرار دادن چند كلمه ى كليدى ساده در صفحه است! به همين دليل، قرار است امروز به شما چگونگى نوشتن محتوای مناسب برای سئو را آموزش دهیم. به یاد داشته باشید که منظور از تولید محتواى مناسب برای سئو، فقط نوشتن متون بالای ٢٠٠٠ كلمه نيست.

مرحله 3# : مطالب جامع بنویسید

همه ما می دانیم تحقیق کلمات کلیدی در مرحله تدوین استراتژی سئو سایت انجام می شود. در این مقاله قصد دارم اصول سئو محتوا را به شما آموزش بدهم. پس اگر می خواهید مراحل نوشتن یک محتوای سئو شده را از صفر تا صد همرا با یک چک لیست یاد بگیرید پیشنهاد می کنم تا انتهای این آموزش سئو محتوا همراه من باشید.

در اینجا قصد داریم همین استراتژی را در تولید محتوای سئو شده استفاده کنیم. در توضیح موارد بالا باید بدانید که هزینه تولید محتوای باکیفیت که کاربر بعد از مطالعه آن واقعا لذت میبرد و باعث بازگشت محتوا میشود ، برای هر محتوای 2000 کلمه معمولا بالای 100،000 تومان هزینه میبرد. اگر دوست دارید یک راست در مورد 11 مرحله تولید محتوای سئو شده مطالعه کنید، اینجا کلیک کنید. محتوایی است که در بخش‌هایی از موضوع از کلمات کلیدی مرتبط و اصلی استفاده کرده است. پس نگران نباشید که اگر از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید گوگل نتواند این مرتبط بودن را تشخیص دهد.