دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا و تولید محتوای سئو شده Seo Content رشدانا-دنی سالیوان | سئو

مثل «تعداد کلمات تیتر»، «وجود کلمات کلیدی در تیتر»، «منحصر به فرد بودن تیتر هر صفحه»، «استفاده از برند در تیتر» و… قبلا خیلی در مورد افزونه یواست سئو صحبت کردم و گفتم که به طور مستقیم تاثیری روی سئوی محتوا نداره اما یک راهنمای خیلی خوب هست تا بتونید یه محتوای سئو شده خیلی خوب ایجاد کنید. این افزونه فقط بهتون کمک می کنه تا هنگام انتشار محتوا اصول سئوی محتوا رو رعایت کنید. به نظرم اولین کاری که می کنید این باشد که محتوای رقبا را بررسی کنید. مثلا در موضوعی که قصد دارید تولید محتوا کنید 10 سایت اول در نتایج جست و جو را ببینید. میانگین طول محتوای آن ها چقدر است؟ هرچقدر بود شما حداقل 300 کلمه بیشتر از آن ها بنویسید.

  • نام، عنوان و توضیحات تصاویر مکان‌های استراتژیک برای زبان‌های توصیفی هستند.
  • توضیحات متا همان متن اضافی است که در صفحه نتایج موتور جستجوی به نمایش در می‌آیند و به خواننده درباره مطالب صفحه توضیحاتی می‌دهد.
  • ابزارهای تجاری نظیر SEMRUSH و Ahref به شما کمک می‌کند اطلاعات بسیار مفیدی در خصوص متوسط تعداد کلمات موجود در صفحات برتر و یا ساختار لینک‌های داخلی و خارجی این صفحات به دست آورید.
  • صفحه بنیادی موضوع اصلی را پوشش می‌دهد (کلیدواژه‌های کوتاه، اساسی و با تعداد جستجوی بالا).
  • بنابراین این گزینه یکی از مهمترین اصول سئو در تولید محتوا است.

کاربران هر چه بیشتر در وبسایت شما حضور داشته باشند برای سایت شما بهتر است. بهینه سازی کلمات کلیدی به این معناست که برای نوشتن محتوای خوب کجا و چگونه از کلمات کلیدی استفاده کنید تا جستجو را به حداکثر برسانید. حال بهینه سازی محتوا که ترکیب این دو کمله است یعنی هر محتوایی که با هدف جذب ترافیک موتورهای جستجو تولید گردد. بهینه سازی محتوا، اصطلاحی است که اگر در حوزه بازاریابی محتوا و اینترنتی فعالیت کرده باشید، حتما نام آن را شنیده اید. در این مقاله آموزش سئو قصد داریم که در خصوص بهینه سازی محتوا و هر آنچه که هر شخصی باید در رابطه با آن بداند را بیان کنیم. این کار هم یک کار تخصصی است که باید افراد یاشرکت تولید محتوامعتبر این کار را انجام دهند تا محتوای شما نتیجه بگیرد.

حالا یک سوال مهم : چطور عبارات کلیدی کم رقابت را پیدا کنیم

مطلب خیلی خوب و آموزنده ای بود مثل مابقی مطالب سایت خوبتون. فقط من چون برای اولین بار هست اومدم سراغ کار سئو یکم تو پیاده سازیش کلا دچار تردید میشم. آقا من یه سایتی جدید طراحی کردم با ی قالب و صفحه ساز خوب.

لینک های خارجی در محتوا

شما بايد از هر ابزاری كه در اختيار دارید، استفاده كنيد تا خواننده را درگير كنيد. اگر در نوشتن پاراگراف هاي كوتاه مشكل داريد، احتمالاً مجبور می شوید قسمتی از آن را حذف کنید یا آن را دوباره به زبانی ساده تر بازنویسی کنید. براي هيچ كس هیچ اهميتی ندارد كه شما چقدر باهوش و مطلع هستيد!

مدرس دوره تولید محتوا سئو شده کیه؟

اینبهینه‌سازی و سئو محتوااز اولین هدینگ در متن شروع شده و تا آخرین قسمت نتیجه‌گیری ادامه می‌یابد. این ها بعضی از مواردی است که بهینه سازی محتوا ( سئو محتوا ) در آن در نظر گرفته می شود موارد دیگر شامل دایرکتوری ها، فهرست واژه و ترکیب ها، اسلاید شو و غیره می باشد. البته در این مقاله، در خصوص استراتژی بهینه سازی محتوا، خیلی صحبت نمی شود و فقط تعریف کلی آن بیان می شود.