دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا چیست؟ آموزش 0 تا 100 بهینه سازی و سئو محتوای متنی سایت

البته استفاده از عکس خود دارای اصولی است که قبلا در مقاله آموزش سئو تصاویر به این موضوع پرداختیم. بهترین استراتژی برای لینک دهی به خارج از سایت، لینک دادن به صفحات مرتبط سایت های معتبر در این زمینه است. ما در مدیریو از سایت های خارجی معتبری مانند سایت moz استفاده میکنیم.

تاز مانی که آپدیت جدید صفحه رو گوگل ایندکس نکنه؛ تاریخ آپدیت جدید صفحه در نتایج جستجو نمایش داده نمیشه. کاری که شما کردید و صفحه دسته‌بندی را noindex کردید درست است. به این علت که صفحه دسته‌بندی با وجود یک محصول ارزش ایندکس شدن ندارد و بودجه خزش سایت شما را هدر می‌دهد.

  • سعی کنید اطلاعات کلیدی و اساسی را در ابتدای پاراگراف در اختیار کاربر قراردهید.
  • در ادامه ما توضیح می دهیم چرا ساختار سایت مهم است، سپس به شما نشان خواهم داد که یک ساختار سایت ایده‌آل چگونه است.
  • شما در ویکی دمی میتوانید صاحب تخصص شوید و وارد بازار کار شوید.
  • سپس می توانید از این کلمات کلیدی برای برنامه ریزی استراتژی محتوا استفاده کنید.

چراغ های قرمز و نارنجی نشان می دهد که کدام جنبه از سئو محتوا شما به کمی توجه بیشتر نیاز دارد. با این حال، تا زمانی که نمره کلی شما خوب باشد، برای همه جنبه ها نیازی به چراغ سبز ندارید. توضیحات متا همان متن اضافی است که در صفحه نتایج موتور جستجوی به نمایش در می‌آیند و به خواننده درباره مطالب صفحه توضیحاتی می‌دهد.

سئو و بهینه سازی محتوا را با تحقیق کلمات کلیدی شروع می کنیم

لینک دهی داخلی باعث بهبود ساختار محتوای شما شده و اعتبار صفحات شما از نظر گوگل را افزایش می دهد. وب سایت شما باید توسط موتورهای جستجو شناسایی و نمایش داده شود. فعالیت های هوشمندانه سئو باعث بهبود رتبه بندی محتوای شما در صفحات نتیجه موتورهای جستجو همچون گوگل خواهد شد. رتبه بندی های بالا و برتر به معنای ترافیک یا بازدید بیشتر خواهد بود.

۱۱. نسخه تلفن همراه؛ شاخص اول رتبه‌بندی گوگل

با یه سرچ ساده، کلی سایت و ویدیو رو سرت خراب می‌شه که بیا و محتوات رو اینجوری سئو کن. دو تا نکته از این سایت برمی‌داری، سه تا ویدیو تو اینستا می‌بینی، دو تا وبینارم شرکت می‌کنی، 5 تا مقاله‌ام می‌خونی تا به جواب سوالت برسی… دمت گرم ترکیبی خوبی زدی! پس یادتان باشد ما نباید صرفا محتوای خود را برای رضایت گوگل بهینه کنیم.

اگر این موضوع را با ساختار سایت خود روشن نکنید، مقالاتتان برای کسب رتبه برتر Google با هم رقابت خواهند کرد. بنابراین حل مشکلاتی از این قبیل با استفاده از یک ساختار پیوند داخلی صحیح منجر به رتبه‌بندی کلی می‌شود. نحوه ساختار سایت شما به Google سرنخ‌های قابل توجهی در مورد یافتن مهم‌ترین مطالب می‌دهد. ساختار سایت شما تعیین می‌کند که آیا یک موتور جستجو می‌فهمد سایت شما چیست و به راحتی محتوای مربوط به هدف و در نهایت هدف سایت شما را پیدا و فهرست می‌کند. بنابراین یک ساختار سایت خوب منجر به رتبه‌بندی بالاتر در Google خواهد شد.

محتوای شما باید بهترین نتیجه برای یک جستجو انجام شده باشد … اگر می خواهید محتوای شما در گوگل رتبه خوبی بگیرد، باید عالی باشد. ما دی‌ ام روم را راه اندازی کردیم تا قوت قلب کسب و کارهای اینترنتی باشیم. علیرضا یک دفتر دیجیتال مارکتینگ در تهران دارد که ۲۰ نیرو را مدیریت می‌کند از این رو استفاده بهینه از زمان را جدی می‌گیرد. او بعد از یک روز کاری پر مشغله پشت سیستم عبارت آخرین تغییرات الگوریتم موش کور گوگلرا سرچ می‌کند. هزینه طراحی سایت در شرکت¬های مختلف متفاوت بوده و تابع عوامل مختلفی است.

شما ميتوانيد از داستان هايي كه دوستانتان يا مشتريانتان و يا حتي رقبا و هركس ديگري كه برايتان تعريف كرده استفاده كنيد. هر داستان مرتبطي، مي تواند سئو محتوايتان را تقويت كند و باعث تاثيرگذاري بيشترش بشود. داستان هاي مربوط به محتوا، باعث ميشوند كه محتوا به نظر جذاب تر بيايد.

در اینجا قصد داریم همین استراتژی را در تولید محتوای سئو شده استفاده کنیم. در توضیح موارد بالا باید بدانید که هزینه تولید محتوای باکیفیت که کاربر بعد از مطالعه آن واقعا لذت میبرد و باعث بازگشت محتوا میشود ، برای هر محتوای 2000 کلمه معمولا بالای 100،000 تومان هزینه میبرد. اگر دوست دارید یک راست در مورد 11 مرحله تولید محتوای سئو شده مطالعه کنید، اینجا کلیک کنید. محتوایی است که در بخش‌هایی از موضوع از کلمات کلیدی مرتبط و اصلی استفاده کرده است. پس نگران نباشید که اگر از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید گوگل نتواند این مرتبط بودن را تشخیص دهد.

و طبق تجربه ما CTR بیشتر معمولاً منجر به رتبه بندی بالاتر می شود. برای مثال من عبارت «مربا آلبالو» را سرچ کردم و متوجه شدم که بیشتر افراد به دنبال طرز تهیه آن هستند. بناربراین نمیشه در این مطلب به طور کامل پوشش داد بنابراین پیشنهاد میکنم بلاگ راهنما جامع کیورد ریسرچ را حتما مطالعه کنید. سپس به صفحه بازاریابی شبکه های اجتماعی در ویکی پدیا بروید. در قدم اول شما باید وضوعی را برای محتوای خود انتخاب کنید. طبق تحقیق انجام شده توسط HubSpot مشخص شده است که مشاغلی که به طور منظم بلاگ پست منتشر می کنند، 350٪ ترافیک بیشتر از کسانی که به طور منظم محتوا منتشر نمی کنند، دارند.