دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا چیست؟ آموزش 0 تا 100 بهینه سازی و سئو محتوای متنی سایت-دنی سالیوان | سئو

تیترهای داخلی باید به صورت آبشاری از H1 تا H6 ساختار دهی شوند. خوانندگان می‌توانند به سرعت متوجه شوند که این پست درباره چیست. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند. ممنون لطف دارید ایشالا هرچه زودتر مقالات جدید منتشر می شن. ویدیوها را بهتر است در هاست خودتان آپلود کنید و حتما هم از یک پلیر استاندار مثل Jwplayer برای نمایش ویدیوها در سایت تان استفاده کنید.

اضافه کردن کلمات کلیدی اضافه برای موتورهای جستجو که برای کاربران نامفهوم. یکی دیگر از موارد تاثیرگذار، نوشتن محتوای یونیک و منحصر به فرد می‌باشد. شما باید به گونه‌ای محتوا بنویسید که در سایت‌های دیگر وجود نداشته باشد.

  • ولی به هر حال ما نیاز داریم از یک جایی به بعد تولید محتوای سئو شده را شروع کرده و کانتنت مناسب برای سایت خود بنویسیم تا با عبارات بهتر و جدیدتری کاربر ورودی بگیریم.
  • يادتان باشد كه ٨٠٪‏ كاربران در اينترنت، فقط عناوین را می خوانند و از آن فراتر نميروند.
  • با اضافه کردن ویدیو ، فایل صوتی و یا تصویر مناسب باعث افزایش ماندگاری کاربر در سایت باعث بهبود رتبه صفحه در نتایج سرچ گوگل شوید.
  • در این مقاله می خواهیم به طور کاملنحوه نوشتن محتوای مناسب برای سئو را آموزش دهیم.
  • در واقع صفحه وبسایت جدیدی ایجاد کرده‌اید که محتوای مربوط به آن برچسب موضوعی در آن نشان داده خواهند شد.

بدون شک محتوایی کامل است که ترکیبی از ویدیو، پادکست، تصاویر، تگ های هدینگ باشد. این کار علاوه بر برقراری یک ساختار مناسب، باعث می شود تا کاربر از خواندن متن هیچوقت خسته نشود. فکرش را بکنید که می خواهید بیوگرافی یک بازیگر مطرح سینما را از کودکی تا پیری بخوانید، آیا واقعا حوصله دارید که از اول تا آخر فقط متن بخوانید؟ بدون اینکه عکسی از کوچکی، جوانی و یا پیری اش نباشد. این مورد شاید در نگاه اول ساده باشد، اما تاثیر شگفت انگیزی روی رشد محتوا در موتورهای جستجو علی الخصوص گوگل دارد.

محتوای با کیفیت جامع

اگر دوست دارید یک راست در مورد 11 مرحله تولید محتوای سئو شده مطالعه کنید، اینجا کلیک کنید. محتوایی است که در بخش‌هایی از موضوع از کلمات کلیدی مرتبط و اصلی استفاده کرده است. پس نگران نباشید که اگر از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید گوگل نتواند این مرتبط بودن را تشخیص دهد. زمانی که سئو محتوا خوبی داشته باشید، تجربه کاربری‌تان نیز خوب است. زمانی که کاربران با محتوایتان تعامل برقرار می‌کنند، زمان بیشتری روی محتوایتان می‌گذارند، با محتوا ارتباط برقرار می‌کنند و آن را به اشتراک می‌گذارند.

در سئورب، مقالات آموزشی سئو و بررسی و تحلیل برخی از سایت ها را از نظر سئو انجام می‌دهیم. با سلام خدمت کاربران گرامی سایت سئورب، در این قسمت به بررسی کلید واژه‌ دم… برای انتشار منظم و متناسب موضوعات خود در سایت برنامه راه تنظیم کنید. گوگل سایت‌های که فعالیت مستمر ندارند، به شکلی جدی بررسی نکرده و در نتیجه رتبه پایین‌تری به آن‌ها تخصیص می‌دهد. از هدینگ‌‌ها به نحوی درست و منطقی در سراسر متن استفاده کنید. این عناصر علاوه بر اینکه ظاهر منسجم‌تری برای محتوای شما به ارمغان می‌آورند، در طبقه‌بندی موضوعات متن نیز موثر واقع می‌شوند.

چرا بازاریابی محتوا را انتخاب کنیم؟

شما بايد هميشه از مخاطبتان چيزي بخواهيد كه باعث شود در شبكه هاي اجتماعي دنبالتان كنند، مانند به اشتراك گذاشتن در شبكه اجتماعي، نظر گذاشتن براي پست وبلاگ. اولين تكنيكي كه در آموزش سئو محتوا به شما خیلی کمک خواهد کرد، متد HVC است که در واقع يك تكنيك در بازاريابي آنلاين است كه هدفش جذب و تشويق كاربر است. من در ٩٩,٩٪‏ از محتواهايم از اين تكنيك استفاده ميكنم كه شامل پست هاي وبلاگ، صفحات فروش و يا ويديو ها، پست هاي فيس بوك و هر محتواي آنلاين ديگري كه توليد ميكنم، ميشود. يكي از روش هاي خيلي خوب براي اينكه محتواهايتان عميق تر باشند، استفاده از case study یا آموزش های پروژه محور با اطلاعات منحصر به فرد خودتان است. ابتدا شما می توانید case study را بنویسید و به طور متناوب آن را آپدیت کنید و به منابع معتبر ارجاع دهيد. هركدام از اين متدها، به سئو محتوای سایت شما کمک می کند و آن را يك سطح ارتقا می دهد.

مرحله 11# : برای سئو محتوا ساختار سایت را بهینه کنید

پس به همین دلیل برای سئو کردن یک محتوا، مراحلی را باید طی کنیم که در ادامه قصد دارم به صفر تا صد بهینه سازی محتوا بپردازم. با توجه به اینکه هیچ گونه کپی از نظر سئو در تولید محتوا مجاز نیست، لذا این کار ممکن است آسیب جدی به سئو سایت وارد ماید. برای رفع این مشکل میتوان لینک منبع مورد استفاده را در پایان محتوا قرار داد. در سئو محتوا، میزانی که یک موضوع کاربران را جذب و درگیر می کند، بسیار اهمیت دارد.

شما می توانید از تماس با ما ، با ما تماس بگیرید و راجع به کلمات هدف خود مشاوره بگیرید. دریافت بازخورد دائمی از بیماران و نظرسنجی‌ از آن ها می‌ تواند به شما کمک کند تا بفهمید بیشترین چالش سلامتی بیمران در حوزه تخصصی شما چیست. از طرفی، بیشترین راه های ارتباطی بیماران با مجموعه خود را شناسایی کنید. این همچنین باعث می شود تا تا داده های کافی برای انتشار در وبلاگ خود، اینفوگرافیک، پست کردن در رسانه های اجتماعی و غیره به دست آورید.

در آخر برای جذاب تر شدن محتواتون بهتر است از یک سری المان های زیبایی که مربوط به قالب سایت تان می شود استفاده کنید. در ادامه چند نمونه از این مدل اشتباهات فاحش را در سئوی محتوا برای شما مثال می زنم تا بهتر متوجه منظورم شوید. نیز برای تصاویر نیاز است تا گوگل بتواند راحت تر متوجه موضوع تصاویر شود. حالا كه همه ي تكنيك ها و استراتژي هاي لازم براي نوشتن يك محتواي مناسب برای سئو را در اختیار دارید، وقتش است كه محتوا را توليد كنيد. به یاد داشته باشید محتوایی که شما می نویسید، فقط به منظور نمایش یا به رخ کشیدن دانش و اطلاعات شما نیست.