دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا چیست؟ بهترین روش های بهینه سازی محتوا سئولب

موتورهای جستجو با کمک لینک‌های داخلی، محتواهای مرتبط سایت ما را پیدا می‌کنند. لینک‌های داخلی همچنین باعث می‌شوند که اعتبار صفحات بالاتر برود و در نتیجه صفحات ما رتبه بالاتری در گوگل کسب کنند. زمانی که کاربر عبارت مدل مانتو را سرچ می‌کند دنبال خواندن یک مقاله بلند و بالا از نکات مهم هنگام خرید نیست! به همین ترتیب برخی از کلمات باید ویدیو یا پادکست داشته باشد تا بتواند رتبه خوبی در گوگل کسب کند.

  • اگر بودجه ي كافي داشته باشيد، ميتوانيد حتي يك ويراستار استخدام كنيد.
  • خبر خوب اين است كه بر خلاف تصور، سئو محتوا، كار چندان پیچیده ای نیست.
  • سایت هایی که محتوای کوتاه و بی ارزش تولید می کنند، احتمال دارد که شامل پنالتی گوگلشوند؛ هم چنین ممکن است این سایت هابانس ریتبالا و نرخ تبدیل پایین تری داشته باشند.
  • مهم است که این مرحله نهایی را پس از نوشتن یک پست اصلی و خواندنی بردارید.
  • بعد از بروزرسانی محتواهای زامبی نباید تولید محتوا را متوقف کنید.

اين جمله بدان معناست كه سئو محتوا بر روی صفحه اصلی سایت، صفحات دسته بندی، صفحه محصولات، پستهاى وبلاگ و … انجام می شود. یک روش برای یافتن موضوعات مناسب برای صفحات فرعی، تحقیق کلمات کلیدی است. فقط باید دقت داشت که در انتخاب این موضوعات، از حوزه‌ی اصلی فعالیت کسب و کار خود زیاد فاصله نگیرید.

سئو محتوا یکی از بخش‌های مهم سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو است. این مبحث جنبه‌های مختلفی از جمه نوشتن محتوای مناسب، سازمان‌دهی محتوا، تحقیق کلمات کلیدی و سئو تکنیکال را شامل می‌شود. ما باید چه‌ کارهایی را انجام دهیم تا بهینه سازی محتوا به‌درستی انجام شود؟ در این بخش می‌خواهیم به بیان نکات سئو محتوای متنی و اصول تولید محتوای سئو شده بپردازیم. یک محتوای سئو شده ویژگی‌هایی دارد که در زیر آن‌ها را ذکر کرده‌ایم. برای مشاهده نقش راه یادگیری سئو پیشنهاد می کنیم صفحه آموزش نوشتن محتوای سئو شده را مطالعه کنید.

سلام یه روز زیبای بهاری وقتی داشتم به حیاط کوچیک خونمون نگاه میکردم با خودم گفتم که چی می شد می تونستم این لحظه رو جوری ثبت کنم که همیشه توی یاد و خاطرم بمونه و… استفاده از این تیتر در بدنه متن کار غیرمعمولی به شمار می‌رود. تیترهای داخلی باید به صورت آبشاری از H1 تا H6 ساختار دهی شوند. خوانندگان می‌توانند به سرعت متوجه شوند که این پست درباره چیست. کلیه حقوق این وبسایت متعلق به وبسایت رادزاد بوده و هرگونه کپی برداری از مطالب آن، بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

محتوای سئو شده دارای یک عنوان جذاب و حاوی کلمه کلیدی است

يادتان باشد كه ٨٠٪‏ كاربران در اينترنت، فقط عناوین را می خوانند و از آن فراتر نميروند. به همين دليل است كه بايد براي ساخت يك عنوان تاثير گذار، زمان بگذاريد. نکته دیگری که آموزش سئو محتوا باید به آن توجه کرد، این است که پس ازپس از آماده شدن محتوایتان بايد عنوان را آزمايش، اصلاح و بهينه كنيد.

آموزش سئو اپن کارت، راهنمای بهینه سازی فروشگاه ساز OpenCart

بهترین و مهم‌ترین آن‌ها را با استفاده از تجربه و ابزارهای مختلف لیست کنید. شما نیز می توانید در تبادل نظرها شرکت کنید، دیدگاهی بنویسید یا به دیدگاه دیگران پاسخ دهید. به اهمیت و نحوه استفاده صحیح از تگ های تیتر و هدینگ آگاه است. در انتها اگر هنوز هم سؤالی در ذهن شما باقی مانده است میتوانید در قسمت نظرات آن را عنوان کنید تا متخصصان مدیریو به آن پاسخ دهند. به عنوان آخرین نکته، به انتشار و اشتراک گذاری محتوا رسیدیم. اگر از وردپرس استفاده می‌کنید، افزونه Yoast Seoبه‌سادگی می‌تواند در انجام کارهای بالا به شما کمک کند.

تحقیق درباره کلمه کلیدی یا کلیدواژه باید همیشه نقطه آغاز نوشتن باشد. تولید محتوا درکنار تحقیق درباره کلیدواژه‌ها بسیار مهم است. اگر چنین رویکردی برای تولید محتوا دارید، باید تجدیدنظر کنید. این مقاله را تا انتها بخوانید تا با رموز تولید محتوای بهینه و باکیفیت بیشتر آشنا شوید. لینک های خروجی به سایت های مرتبط و معتبر، اثر مثبت بر SEO دارد و می تواند رتبه شما در نتایج جستجو را ارتقا دهد.

فراموش نکنیم که استفاده زیاد از کلمه کلیدی در هدینگ‌ها می‌تواند باعث جریمه ما توسط گوگل شود. برای اینکه از هدینگ‌ها به نحو احسن استفاده کنیم، می‌توانیم سؤالات کاربران که دارای کلمه کلیدی هستند را در هدینگ‌ها بیاوریم. استفاده از کلمه کلیدی و مفاهیم مرتبط در توضیحات متا باعث می‌شود که گوگل بهتر موضوع محتوای ما را متوجه شود. توضیحات متا فقط برای بیان خلاصه‌ای از محتوا نیست و مثلاً برای صفحه محصولات، می‌توانیم قیمت یا ویژگی و جزئیات محصول را هم درج کنیم. به ‌جز موارد خاص، ما بیشترین بازدیدهای سایت را از طریق موتورهای جستجو کسب می‌کنیم.

ابزارهای آنالیز تحقیق کلمات کلیدی (معرفی 12 ابزار کاربردی)

کلمه کلیدی اصلی باید حتما در عنوان محتوا به کار رفته باشد. قبلا خیلی در مورد افزونه یواست سئو صحبت کردم و گفتم که به طور مستقیم تاثیری روی سئوی محتوا نداره اما یک راهنمای خیلی خوب هست تا بتونید یه محتوای سئو شده خیلی خوب ایجاد کنید. این افزونه فقط بهتون کمک می کنه تا هنگام انتشار محتوا اصول سئوی محتوا رو رعایت کنید. به نظرم اولین کاری که می کنید این باشد که محتوای رقبا را بررسی کنید. مثلا در موضوعی که قصد دارید تولید محتوا کنید 10 سایت اول در نتایج جست و جو را ببینید. میانگین طول محتوای آن ها چقدر است؟ هرچقدر بود شما حداقل 300 کلمه بیشتر از آن ها بنویسید.

در واقع صفحه وبسایت جدیدی ایجاد کرده‌اید که محتوای مربوط به آن برچسب موضوعی در آن نشان داده خواهند شد. اگر از برچسب‌های مشابه زیادی برای یک محتوای خاص استفاده کنید، موتورهای جستجو فکر می‌کنند که شما آن محتوا را چندین بار در سایت خود به نمایش در آورده‌اید. برای مثال برچسب‌های موضوعی مثل «وبلاگ‌نویسی»، «وبلاگ» و «پست‌های وبلاگ» بسیار شبیه به یکدیگر هستند و نباید در یک پست استفاده شوند.