دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا چیست؟ بهترین روش های بهینه سازی محتوا سئولب

دیگه سر درمیاری رقیبت داره چیکار می‌کنه، چه محتوایی به دردت می‌خوره و فروشت رو بیشتر می‌کنه… خلاصه بگم؛ دیگه پولت رو برای تولید محتوا دور نمی‌ریزی و درست و به جا هزینه می‌کنی. در این روش مثلا شما یک مقاله سه هزار کلمه ای و خیلی جامع با تمام اصول سئوی محتوا نوشته اید. به جای اینکه از همان اول، کل آن را منتشر کنید فقط هزار کلمه اول را منتشر می کنید. سپس بعد از 2 ماه هزار کلمه دیگر و بعد از یک ماه دیگر بقیه آن را منتشر می کنید.

  • زیرا مخاطبان امروزی اصلاً حوصله خواندن مقالات طولانی را ندارند و یک ویدیو با کیفیت به ‌سادگی می‌تواند نیاز آنان را برطرف کند.
  • وب سایت شما باید حاوی محتواهای بهینه سازی شده باشد تا به راحتی بتواند نیاز مخاطبین شما را رفع کند.
  • یکی از روش های افزایش بازدید و رتبه سایت، تولید محتوا است.
  • پس به صورت جدا نمیتوان فقط با گوگل ترند موفقیتی در جستجوی کلمات کلیدی به دست آورد.

به عبارت دیگر تولید محتوایی که برای گوگل قابل فهم باشد و از طرفی کاربران تمایل به خواندن و لایک کردن و اشتراک آن با دیگران در شبکه‌های اجتماعی داشته باشند. نکات و عواملی که همگی روی رتبه‌ یک سایت در نتایج گوگل موثر است. تحقیق کلمات کلیدی بخش بسیار بزرگ و مهمی از فرایند سئو و بهینه سازی محتوا است. در این مقاله نمی‌توانیم به‌ صورت کامل به تحقیق کلمات کلیدی بپردازیم اما برخی از تکنیک‌های آن را مرور می‌کنیم. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای پیدا کردن کلمه کلیدی، پیشنهادات گوگل و جستجوهای مرتبط گوگل است.

کلمات یا عبارات داخل سایت را به سایر پست های سایت خود لینک دهید. (لینک داخلی)

یکی دیگر از اصل های بهینه نوشتن محتوا استفاده از لینک های خروجی هستند که ترجیحا در نوشتن یک محتوا 4 لینک خارجی بسازید این کار در سئو بسیار اهمین دارد. در نوشتن محتوا استفاده صحیح از URL یکی دیگر از اصل های گوگل میباشد . ترجیحا از URL های کوتاه استفاده کنید.طولانی بودن ادرس شما باعث میشود موتور جستجو محتوای شما را دیر تر پیدا میکند. در سئو کردن محتوا خود یک کلمه کلیدی انتخاب کنید و از آن چند بار استفاده کنید. به زبان ساده پارگراف‌های طولانی، استفاده کم یا زیاد از افعال و عدم تطابق فعل و فاعل باعث می‌شود خوانایی محتوا کاهش پیدا کند. تکرار این موارد به صورت مشخص و درست اهمیت دارد و بسیار مهم است تناسب کلمه کلیدی به صورت توزیع شده در کل متن دیده شود.

مرحله 8#: از متا دیسکریپشن ها به نفع خود بهره ببرید.

بنابراین اگر قصد دارید بازاریابی خودتان را تنها بر اساس موتورهای جستجو بنا کنید، باید صبر ایوب و تحمل زیادی داشته باشید. هنگامی‌که شما استراتژی سئو خودتان را به راه می‌اندازید و زحمت‌های زیادی نیز برای آن متحمل می‌شوید، حداقل بین ۳ تا ۶ ماه زمان نیاز است تا نتایج کارهایی که انجام داده‌اید را دریافت کنید. درسته که هنوز هم وجود کلمات کلیدی در محتوا برای سئو مهم است، اما کافی نیست. 3 راه زیر به شما در انتخاب موضوع در سئو محتوا کمک می کند. گوگل حتی به طور واضح اعلام کرده که محتوا یک بخش فوق العاده مهم برای موفقیت در سئو است. همچنین اعلام کرده که “محتوا” یکی از 3 فاکتور مهم رتبه بندی گوگل است.

این ابزار تمام پارامترهای کلیدی را ارزیابی می کند و نکات قابل اجرا در مورد چگونگی رفع مشکلات در صورت لزوم را ارائه می دهد. محتوای موجود خود را تغییر دهید و بروزرسانی کنید و محتوای قدیمی را نیز حذف کنید. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که پاراگراف های خود را کوتاه نگه دارید. این بدان معنا نیست که هر جمله باید از یک خط جدید شروع شود، اما پاراگراف ها باید به طور منطقی مرتب شوند و ایده خاص خود را داشته باشند. اما در نهایت، می‌توانید انتظار داشته باشید که آنها نتیجه بدهند؛ اگر این کار را درست انجام دهید. ممتاز سرور به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات میزبانی وب و ارائه خدمات بی نظیر در حوزه IT قدم برمی دارد تا بهترین خدمات در شان مشتریان گرامی را ارائه دهد.