دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا چیست؟ بهترین روش های بهینه سازی محتوا سئولب

دقت کنید که هدف شما این است که به درستی توصیف کنید که موضوع عکس چیست. همچنین باید توجه داشت که از به کار بردن کلمات غیر ضروری خودداری کنید. سعی کنید برنامه نویسی سایت خود را همیشه به روز نگه دارید و سرعت نمایش صفحات سایت را بهینه سازی کنید.

  • رعایت این شش گام و توجه به نکات آن در تولید محتوای سئو شده از اهمیت بالایی برخوردار است و در تعیین کیفیت سئو محتوا بسیار اثرگذار است.
  • اما اولين چيزي كه در آموزش سئو محتوا بايد به یاد داشته باشید، اين است كه مهم نيست چقدر يك صفحه را بهينه و سئو می كنيد، اگر محتوايتان بد باشد، این بهينه سازي مفت نمی ارزد!
  • مهمترین چیز این است که شما باید مقالاتی بنویسید که خواندن آنها جذاب باشد و باعث شود مخاطبان شما تمایل به ماندن در وب سایت شما داشته باشند.
  • برای اینکه از هدینگ‌ها به نحو احسن استفاده کنیم، می‌توانیم سؤالات کاربران که دارای کلمه کلیدی هستند را در هدینگ‌ها بیاوریم.
  • لینک سازی یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای رتبه‌بندی سایت‌ها در نتایج جستجو است.

برای مثال ما می توانستیم یک سری نکات را برای در تولید محتوا بیاوریم اما می دانیم که یک مقاله جامع بهتر از یک مقاله کوتاه در گوگل رتبه می گیرد. مزیت دیگر استفاده از تصاویر و ویدیو این است که باعث می‌شوند محتوای ما در بخش تصاویر و ویدیوی گوگل هم دیده شود. با این اتفاق، هم جایگاه ما در نتایج بالا می‌رود و هم بازدید بیشتری را کسب می‌کنیم.

برای تولید محتوای سئو شده چیکار کنم؟ پیشنهاد بهتری داری؟

محتواهای جامع اگر به اندازه و واقعا کامل باشند، قطعا کاربر پسندتر هستند. پس محتواهای جامع را صرفا برای نوشتن موضوعاتی که گنجایش دارند در نظر بگیرید. برای یک پست وبلاگ معمولی، 300 تا 500 کلمه باید حداقل تعداد کلمات باشد. این به این دلیل است که گوگل محتوای طولانی‌تر را می‌پسندد؛ زیرا تمایل دارد لایک‌ها و منشن‌های بیشتری در رسانه‌های اجتماعی دریافت کند. بنابراین، پست های طولانی تر معمولا شانس خوبی برای رتبه بندی بهتر در نتایج جستجو دارند.

مرحله 4# : بهینه سازی برای کاربران به سئو محتوا کمک کنید

توضیحات متا در صفحات سرچ به ندرت توسط مخاطب خوانده میشوند (حداقل من نمیخونمشون) اما در هر حال باید به جذاب ترین حالت ممکن نوشته شوند تا باعث جذب مطالعه کنندگان شوند. مطمئنا زمانی که شما در حال صحبت در مورد یک کلمه کلیدی باشید، باید به موضوعات پیرامون آن نیز بپردازید. به طور مثال زمانی که در یک مقاله به صحبت در مورد “اپلیکیشن فروگاشگاهی” میپردازید، در مورد کلماتی مثل طراحی سایت فروشگاهی، طراحی اپلیکیشن، فروشگاه اینترنتی و… نیز صحبت میکنید.

آموزش سئو محتوا: نوشتن محتوای مناسب برای سئو

روش های زیادی برای تولید محتوا وجود دارد همچنان که خود محتوا نیز از تنوع زیادی برخوردار است. برای اینکه با بازاریابی محتوا بیشتر آشنا شوید و مفهوم آن را بهتر درک کنید، در ادامه به ارائه چند مثال و روش برای تولید محتوا می پردازیم. قبل از سئو کردن محتواهای سایتتان، باید توجه داشته باشید که همه ي محتواها از جمله تصاوير، ويدئو، چارت (جدول) و غيره ميشود بايد 100% منحصر بفرد باشند. با اين كار، ميتوانيد سطح محتوايتان را بالا ببريد و به طور قابل ملاحظه اي باعث متفاوت به نظر رسيدن محتوايتان نسبت به رقبايتان شويد. انواع مديا (رسانه) در محتوا شامل تصوير، گرافيك، نمودار، ويدئو، فايل صوتي، Gif و اينفوگرافيک ها مي شود. پس بدانید که گوگل نیز تمام تعاملات با سایت شما را زیر نظر می گیرد.