دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا چیست؟ راهنمای تولید محتوای سئو شده صفر تا صد ️-دنی سالیوان | سئو

می‌گن گوگل اونقدر قوی شده که ممکنه تو اصلا درباره یه موضوع، تولید محتوا نکنی و هیچ زوری برای سئو شدن تو اون کلمه نزنی، ولی گوگل تشخیص بده که کاربرا دنبال توئن و بیاد و نمایشت بده! این حرف رو قبول دارم، ولی خیلیا هستن که هنوز اون قدر شناخته شده نیستن که حتی گوگل بخواد پیشفرضی از فعالیت و خدمات اون‌ها داشته باشه.. آره درست حدس زدی، حتی خود منم الان که دارم این محتوا رو می‌نویسم، دارم سعی می‌کنم لابه لای نوشته‌هام از یه سری عبارات استفاده کنم… . در هنگام استفاده از کلمات کلیدی نیازی به استفاده از ریاضی نیست. یک راه خوب برای شمرده تعداد کلمات کلیدی این است که از ویژگی ” Find” در سند خود استفاده کنید و کلمهٔ کلیدی مورد نظر خود را جستجو کنید. اگر بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده کرده‌اید شروع به اصلاح متن خود کنید و سعی کنید به جای خود کلمهٔ کلیدی از مترادف‌های آن استفاده کنید.

توجه خاص به شبکه­های اجتماعی جهت منتشر کردن سئو محتوا یکی از پله­های پیشرفت در دیده شده شما و محتوایتان است. بهترین راه برای بهبود اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی محتوایتان، آسان کردن آن است. نمادهای اجتماعی خود را به وضوح در صفحه خود نمایان کنید و خوانندگان را تشویق کنید تا محتوای شما را در پایان مقاله به عنوان یک یادآوری دوستانه به اشتراک بگذارند.

  • روش های مختلفی برای استخراج عبارات کلیدی که کاربران شما سرچ میکنند وجود دارد.
  • تاز مانی که آپدیت جدید صفحه رو گوگل ایندکس نکنه؛ تاریخ آپدیت جدید صفحه در نتایج جستجو نمایش داده نمیشه.
  • همینطور مقالات مرتبط و اشاره به آن ها در بین پاراگراف ها و در انتهای صفحه نیز جزء لینک های داخلی در صفحه محسوب می شوند.
  • همچنین این کار تجربه خوبی را هم برای خواننده به همراه ندارد.
  • اما اگر بخواهیم صرفا با قصد افزایش طول مقاله و جلب نظر موتورهای جستجو، مطالب بی‌کیفیت و نامرتبط به محتوا اضافه کنیم، در نهایت بازخوردهای منفی کاربران منجر به از دست دادن رتبه خواهد شد.

حالا فرض کنید 3 پاراگراف این صفحه به طرز تهیه املت بپردازد. عملا صفحات زامبی صفحاتی هستتند که گوگل آنها را ایندکس میکند ، ولی کسی آنها را نمیخواهد. مطمئن شوید که تصاویر و سایر فایل‌های رسانه‌ای‌تان عملکرد محتوا را کند نمی‌کنند.

سئو محلی چیست؟ کاربردها و نکات سئو محلی یا لوکال سئو

ضمن این که فرصت بیشتری برای تمرکز بر روی جملات و تفکر در مورد آن‌ها خواهد داشت. مثلا سایت ما روی بیش از ۱۰۰۰۰ کلیدواژه صفحه اول گوگل هست. البته اشکال ندارد، خودتان هم می توانید به صورت فیک کامنت هایی را در صفحه قرار بدهید.

لینک داخلی

هر مجموعه و کسب و کاری که برای بازاریابی رو به استفاده از روش‌های کانتنت مارکتینگ می‌آورد، به تولید محتوای… به همین خاطر است که محتوا همیشه باید برای کاربران خواندنی باشد و نیازهای آن‌ها را پاسخ دهد. رتبه محتوای شما در موتورهای جستجو با گذشت زمان به دست خواهد آمد. بازاریابی محتوا در عرصه­‌های مختلف می­ تواند کاربرد داشته و موجب رشد و گسترش کسب ­وکار شود.

مرحله جهت تعریف استراتژی بهینه سازی محتوا ( سئو محتوا )

حتما یک پاراگراف هم به عنوان توضیحات ویدیو زیر تگ عنوان برای ویدیو خود قرار دهید. اول اینکه کیفیت ویدیوها باید بالا باشد و در عین حال حجم آن ها را تا حد امکان پایین بیاورید. برای کاهش حجم ویدیوها بدون افت کیفیت نرم افزار Handbrake بهترین گزینه است. در تگ آلت تصاویر حتما از عبارات کلیدی مرتبط استفاده کنید.

اگر تعداد مقالات موجود در فضای وب زیاد نبود، بررسی کنید که کاربران در شبکه های اجتماعی به دنبال چه مطالبی هستند. البته یادتان باشد وقتی محصولات این دسته‌ زیاد شد، حتما تگ نوایندکس را بردارید و صفحه دسته‌بندی محصول را روی یک کلمه کلیدی هدف‌گذاری کنید. در مرحله بهینه سازی محتوا شما نقاط ضعف محتوا رو برطرف می‌کنید و یک ارزش به محتوا اضافه می‌کنید.

بهره گیری از تجربیات یک تیم متخص در این زمینه می تواند بسیار راهگشا باشید برای تمامی افراد. طراحی گرافیکی سایت، خدمات گرافیک و طراحی، طراحی موشن گرافیک حرفه ای، خدمات گرافیکی، سفارش طراحی گرافیک، و … بهترین شرکت طراحی گرافیک هم اکنون در خدمت شما هموطنان می باشد. مطمئن شوید که این کلمات کلیدی مرتبط هستند و سعی کنید از لینک‌هایی استفاده کنید که در آن کلمات کلیدی تا جایی ممکن و بصورت مناسب استفاده شده باشد. محتوایی است که بصورت طبیعی از کلمات کلیدی و انواع آن در ۱۰۰ کلمهٔ اول استفاده کنید. اینکار را ناشیانه انجام ندهید اما سعی کنید تا حد ممکن از کلمات کلیدی استفاده کنید و از تمام کلمات کلیدی مورد نظر خود هر چه سریع‌تر در ۱۰۰ کلمهٔ اول استفاده کنید.