دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا چیست؟ راهنمای تولید محتوای سئو شده صفر تا صد ️-دنی سالیوان | سئو

محتوايتان را طوري طراحي كنيد كه كاربر با خواندن آن به هدفش برسد يا مشكلش بر طرف شود. هميشه از خودتان بپرسيد كه چطور می توانید با توجه به منابع و زمانی که در اختیار دارید، محتوایی تولید کنید که از رقبایتان بهتر باشد. حتماً این جمله از Bill Gates را شنیده اید که “محتوا پادشاه است”. جالب است بدانید که بیل گیتس این صحبت را حتی قبل از پیدایش گوگل، بیان نمود و امروزه این موضوع واقعاً صحت پیدا کرده است؛ حالا اگر محتوای شما، سئو هم شود که چه بهتر. تاز مانی که آپدیت جدید صفحه رو گوگل ایندکس نکنه؛ تاریخ آپدیت جدید صفحه در نتایج جستجو نمایش داده نمیشه. اگر شما یک محصول در سایتتان دارید، نیازی نیست دسته داشته باشید.

  • برای این کار شما باید یک تحقیقات کلمات کلیدی بر روی لانگ تیل کیورد ها انجام دهید.
  • اگر می‌خواهید از یک استراتژی بازاریابی محتوا استفاده کنید که در آن سئو مورد بررسی قرار نگرفته است، دوباره شروع به کار کنید و سئو محتوا را نیز مدنظر قرار دهید.
  • اکثر وب سایت ها، پر از چیزهایی هستند که موجب حواس پرتی کاربران می شوند و هیچ ارزشی را به آنها منتقل نمی کنند.

اگر می خواهید میزان کارایی بهینه سازی محتوا را متوجه شوید، باید آن را تحلیل کنید. ابزارهای تحلیلی زیادی وجود دارد مانند گوگل آنالیتیک، گوگل وبمستر تولز، الکسا و غیره که هر بازاریاب اینترنتی باید به آن ها مسلط باشد. اگر سایت شما خبری است و هدفتان فقط تولید مقاله است، پس باید برروی تولید محتوا با ارزش تمرکز کنید و بیشتر در بهینه سازی محتوای بخش مقالات خود فعالیت نمایید.

در این قسمت پاسخ تعدادی از سوالات متداول در مورد اهمیت سئو محتوا و ارتباط آن با تولید محتوا ارائه شده است. اگر پاسخ سوال شما در این قسمت نیست، سوال خود را قسمت نظرات برای ما بنویسید. زبان مخاطب شما چیست؟ کجا باید این مخاطبان و کاربران بالقوه را پیدا کنید؟ شبکه‌های اجتماعی و تالارهای گفتگو جای بسیار مناسبی برای این کار است.

۳- علائم نگارشی را رعایت کنید:

برای تولید محتوا در شیراز ما به شما تیم متخصص سئو و محتوا را معرفی می کنیم. تولید محتوای حرفه ای در شیراز با کیفیت بالا بسیار دشوار می باشد زیر افراد بسیاری خود را به عنوان یک متخصص تولید محتوا شیراز می دانند. با تیم سئو محتوا همراه باشید تا درباره تولید محتوا در شیراز بیشتر بدانید. در محتوای خود از عناوین فریبنده و عملی استفاده کنید که در آن از کلمات کلیدی بصورت طبیعی و استراتژیک استفاده شده باشد. اگر در این مورد به کمک نیاز دارید می‌توانید از CoSchedule که یک ابزار تجزیه و تحلیل عنوان خوب است استفاده کنید.

بهینه سازی عنوان یا تیتر محتوا

گوگل حتی به طور واضح اعلام کرده که محتوا یک بخش فوق العاده مهم برای موفقیت در سئو است. همچنین اعلام کرده که “محتوا” یکی از 3 فاکتور مهم رتبه بندی گوگل است. این کار باعث می‌شود خواننده‌ای که قصد خواندن ادامه متن را دارد از وبلاگ شما خارج نشود. به ویژه برای زمانی به کار می‌رود که قصد دارید به یک دامنه دیگر لینک بدهید.

معتقد به انتشار اطلاعات آزادم و هر آنچه از سئو بلد هستم رو در اختیار دیگران قرار می‌دم. دقت کنید متنی بنویسید که نه خیلی ساده و نه خیلی پر از اصطلاحات تخصصی باشد. محتوایی است کاربر را تشویق می‌کند که ادامهٔ محتوا را بخواند.

در صورتی که محتوایی کپی باشد، از نظر گوگل سرقت تشخیص داده می‌شود و در جست‌ و جوها نشان داده نمی‌شود. با سپاردن تولید محتوا به تیم کنسئو ، نیازی به نگرانی بابت کپی بودن یا نبودن مطالب ندارید. کلیه محتواها توسط سه کارشناس بررسی و ارزیابی می شود تا همگی منحصر به فرد باشند. در تولید محتوای سئو شده استفاده از تصاویر باعث میشود سایت شما در صفحات اول گوگل نمایان شود. یک راه کاربردی این است که به پست‌های قبلی خود بروید و آن‌ها را به مطالب جدید خود لینک بدهید. همچنین می‌توانید لینک‌ها را به صفحات داخلی مشخصی در وبلاگ خود مرتبط کنید.

در واقع صفحه وبسایت جدیدی ایجاد کرده‌اید که محتوای مربوط به آن برچسب موضوعی در آن نشان داده خواهند شد. اگر از برچسب‌های مشابه زیادی برای یک محتوای خاص استفاده کنید، موتورهای جستجو فکر می‌کنند که شما آن محتوا را چندین بار در سایت خود به نمایش در آورده‌اید. برای مثال برچسب‌های موضوعی مثل «وبلاگ‌نویسی»، «وبلاگ» و «پست‌های وبلاگ» بسیار شبیه به یکدیگر هستند و نباید در یک پست استفاده شوند. توضیحات متا همان متن اضافی است که در صفحه نتایج موتور جستجوی به نمایش در می‌آیند و به خواننده درباره مطالب صفحه توضیحاتی می‌دهد. این توضیحات متا اطلاعاتی را در اختیار جستجو کننده قرار می‌دهند تا متوجه شود محتوای شما همان چیزی است که به دنبال آن است یا خیر و اینکه نهایتاً باید بر روی آن کلیک کند یا نه. بهینه‌سازی پست‌های وبلاگ برای کلیدواژگان به معنای آن نیست که تا جای ممکن بتوان در پست از کلیدواژگان استفاده کرد.