دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا چیست؟ چک لیست اصول محتوای سئو شده الو کانتنت

یعنی شما می‌بایست ابتدا کیفیت و در درجه دوم تعداد را مد نظر قرار دهید تا نتیجه خوبی حاصل شود. اولین نیاز برای کپی رایتینگ با کیفیت بالا، نوشتن محتوای اصلی است. باید با همه پست‌ها و مقالات دیگر وبلاگ که قبلاً در اینترنت هستند متفاوت باشد. اگر جستجوی کلمات کلیدی خود را به خوبی انجام داده باشید، در نهایت به لیست طولانی از عباراتی که می خواهید آنها را پیدا کنید، خواهید رسید. باید مطمئن شوید که یک ایده اصلی برای پست وبلاگ خود دارید.

برای این صفحه یک لندینگ پیج ساختم که خدمت رو معرفی می کنه. آیا انجام این کار ممکن هست که از نظر سئو به ما آسیب بزنه؟ چون ما دقیقا همین کار رو برای ویدئو محصولاتی که خودمون داریم انجام میدیم. اول و دوم و سوم ممنون که این صفحه با همچین محتوای جامع و دقیقی فراهم کرده بودید سپاسگزارم ازتون. لینک بیلدینگ در سئو داخلی در ادامه به مبحث لینک بیلدینگ پرداخته می شود.

  • اول باید به فکر مخاطبان خود باشیم و بعد در کنارش کارهایی انجام دهیم که محتوای مان برای گوگل هم قابل درک باشد.
  • محتوا می‌تواند اشکال مختلفی مانند متن، تصویر، ویدیو، صوت و یا ترکیبی از این موارد داشته باشد که همانطور که گفتیم عمدتا با محتوای متنی سروکار داریم.
  • AMP نامی است که اگر اهل دنیای دیجیتال و طراحی صفحات وب باشید، حتما شنیده‌اید.
  • نکته مهم این است که کارهای زیر اصلی‌ترین چیزهایی است باید رعایت کنید و شامل تمامی آنان نمی‌شود.
  • این بدان معنی است که شما می خواهید سرعت بارگذاری سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید.
  • به اهمیت و نحوه استفاده صحیح از تگ های تیتر و هدینگ آگاه است.

چون گوگل دیگه یه ربات معمولی نیست و الان خیلی هوشمند شده. خدایی من تو یه دوره پولی تولید محتوا شرکت کرده بودم اما ارزشش کمتر از این مقاله رایگان بود. حالا اگر با پروژه ای که شروع کرده اید آشنایی کافی ندارید چطور می توانید مطابق آن داستانی بسازید؟ نگران نباش؛ داستان، داستانه! می توانید از داستان هایی استفاده کنید که دوستان یا مشتریان یا حتی رقبا و دیگران به شما گفته اند. هر داستان مرتبطی می تواند محتوای شما را جذاب و خواندنی کند.

از این پس مهم ترین مقالات سئو سایت را در این بخش قرار خواهیم داد. با اصطلاح Keyword Stuffing یا بمباران کلمات کلیدی آشنا خواهد شد و به سئوی سایت خود آسیب نمی‎رساند. قادر است یک هرم کلمات کلیدی و هرم استراتژی محتوای بی نقص ترسیم کند.

موفقیت در سئو به موارد مختلفی مرتبط است و برای رسیدن به اهداف کلیدی باید تمامی موارد مهم و اصلی را رعایت کرد. یکی از مهم‌ترین بخش‌های فرآیند پیاده‌سازی سئو، سئو تولید محتوا است که در موفقیت و اثربخشی سایر عوامل نیز به صورت مستقیم تأثیر می‌گذارد. «SEO» به بهینه‌سازی موتور جستجو یا فرآیند بهینه‌سازی وب سایت گفته می‌شود تا افراد بتوانند از طریق موتورهای جستجو مانند Google به راحتی آن را پیدا کنند. منظور ما از «محتوا» هر اطلاعاتی است که در وب وجود دارد و مردم از آن‌ها استفاده می‌کنند.

دوره آموزش تولید محتوا سئو شده

كافيست به گروه هاى اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و هر کجایی که کاربرانتان در آن ها آنلاین هستند بروید و ببینید که بیشتر افراد در مورد چه چیزی جستجو انجام می دهند و صحبت می کنند. میزان ارتباط یک صفحه عموما با توجه به محتوای متنی موجود در آن صفحه سنجیده می‌شود. اما عکس‌ها و ویدیوها بدون شک باعث تعامل هرچه بیشتر کاربران خواهد شد. که همین امر سبب افزایش زمان سپری شده توسط کاربر و میزان به اشتراک گذاری محتوا می‌شود که نهایتا به بهبود سئو و افزایش رتبه در گوگل خواهد انجامید. فرض کنید می‌خواهیم یک کمپین تولید محتوا حول موضوع «فروش در شبکه‌های اجتماعی» ایجاد کنیم. در این مثال، «فروش در شبکه‌های اجتماعی» یک موضوع بنیادی است یا فرعی؟ پاسخ درست این است که بستگی دارد!

تکنیک هایی برای افزایش تعامل کاربران با محتوای سئو شده

یادتان باشد محتوایی که به منظور جذب ترافیک تولید شده باشد و نتواند در گوگل رتبه بگیرد هیچ سودی برای شما ندارد! مثلا در تولید محتوای متنی اشتباهات املایی زیادی امکان داره وجود داشته باشد که شما باید در مرحله بهینه سازی اون‌ها رو برطرف کنید یا در محتوای ویدیویی باید قسمت‌های اضافی ویدیو را کات کنید. لینک‌گذاری داخلی برای گذار میان صفحات اساسی وبسایت خودتان یک ضرورت است. برای نمونه در همه مطالبی که در بلاگ یکتانت می‌بینید همه مطالب به طور دقیقی به مطلب مرتبط دیگری از بلاگ لینک شده‌اند.

در همین راستا نسخه انگلیسی کتاب الکترونیکی که در پیش رو دارید را خریداری کردم و مطالعه کردم. این کتاب توانست درهای مفاهیم جدید و تکمیلی را به روی من بگشاید و مهمتر اینکه اطلاعات این کتاب به صورت جامع و کامل می باشند. لینک دادن به وب‌سایت‌های باکیفیت دیگر که به موضوع کاری ما مرتبط هستند، کمک بسیار زیادی به افزایش رتبه و کیفیت وب‌سایت ما می‌کند. اگر به‌صورت مستمر اقدام به تولید محتواهای باکیفیت می‌کنید، می‌توانید امیدوار باشید که درنهایت بعضی از آنان به رتبه‌هایی در موتورهای جستجو دست یابند. که می توانید با استفاده از آنها رضایت کاربران و موتورهای جستجو را جلب کنید. تحقیق کلمات کلیدی از مهمترین و با اولویت ترین قسمت ها در فرآیند سئو محتوا است و روش ها و ابزارهای متفاوتی دارد .

به جرات میتوان گفت مهمترین بخشسئو داخلیبخش محتوای سایت است. محتوا را نمی توان یکفاکتور سئودر نظر گرفت زیرا بسیاری از فاکتور ها تحت تاثیر محتوا می باشند و برای بهینه کردن آن استفاده می شوند. پس اگر بتوانید محتوای سئو شده و جذاب تولید کنید، بدون شک می توانید رشد قابل توجهی را شاهد باشید. محتوایی است که در یک متن تصویردار به صورت طبیعی از کلمات کلیدی استفاده می‌کند.

لینک های خارجی در محتوا

کلمات کلیدی صحیح و مناسب هر کسب و کار را انتخاب و آنالیز کند. حتی الامکان در تگ های h2 و h3 از کلمه کلیدی خود استفاده کنید اما نه به صورتی که این موضوع باعث از دست رفتن زیبایی مقاله شما بشود. جمع بندی مقاله میتواند در زیرِ عنوانِ “کلام آخر” و در آخرین پاراگراف صفحه قرار بگیرد. وظیفه جمع بندی، رساندن یک خلاصه کوتاه از کل محتوا به مخاطب است. خیلی از مخاطبان علاقه ای به خواند و صرف زمان برای یک مقاله را ندارند و صرفا یک نگاه کوتاه به تصاویر، عناوین و پاراگراف آخر مقاله میکنند.