دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا چیست؟ چک لیست اصول محتوای سئو شده الو کانتنت

گرچه این امر تا حدودی صحیح است اما باید بخش زیادی از زمان و انرژی خود را نیز صرف محتوای موجود خود کنید. مخصوصاً اینکه محتوای فعلی را تغییر داده و یا بروزرسانی کند و همچنین محتوای به درد نخور را حذف کنید. تولید محتوا به شما کمک می‌کنند که با گذشت زمان و در مدت زمان طولانی در رتبه‌بندی حضور داشته باشید. از نظر فنی متن آلت یک مشخصه است که می‌توان آن را در HTML به برچسب تصویر اضافه نمود. آنها تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهند و به اشتراک گذاری آنها آسان تر است. کلیدواژه‌های طولانی که اغلب مبنای یک سوال را شکل می‌دهند سبب می‌شود که پست شما بر اهداف خاص مخاطب شما متمرکز باشد.

  • ما با محتوایی که تولید می کنیم علاوه بر اینکه رضایت مخاطبان مان را جلب می کنیم باید کاری کنیم که در گوگل هم رتبه خوبی بگیرد.
  • حالا كه همه ي تكنيك ها و استراتژي هاي لازم براي نوشتن يك محتواي مناسب برای سئو را در اختیار دارید، وقتش است كه محتوا را توليد كنيد.
  • با تحلیل این ابزارها می‌توانید متوجه شوید که آمار وبسایت به چه صورت است و بر اساس وضعیت فعلی می‌توانید در جهت کسب رتبه بهتر برای هر صفحه دارای محتوای متنی فعالیت داشته باشید.
  • هدف بازاریابی محتوا انتشار محتوای ارزشمند برای کاربران است.
  • رتبه بندی های بالا و برتر به معنای ترافیک یا بازدید بیشتر خواهد بود.
  • اطمینان حاصل کنید که محتوای پست را به طور دقیق توصیف کرده اید.

ایده ای که در آن کلمه کلیدی مورد نظر جایگاه برجسته ای دارد. یکی از روش های بازاریابی یا معرفی کسب و کار و خدمات خود به مشتریان، بازاریابی محتوایی است. برای دیده شدن محتوا، به بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو نیاز داریم تا وقتی کاربر یا مشتری بالقوه ما کلیدواژه ای را جستجو کرد، موتورهای جستجو، محتوای سایت ما را به او نمایش دهند. برای این منظور بهتر است با اصول سئو آشنایی بیشتری داشته باشید. برای اینکار، شما می توانید عباراتی را مرتبط با موضوعات مورد نظر خود در گوگل جستجو کنید. در انتهای هر جستجو، گوگل به شما نتایج مرتبط یا همان related search را نشان می دهد که می توانید آنها را نیز در لیست خود قرار دهید.

چطور کلمات کلیدی و lsi ها و لانگ تیل ها را خارج کنیم؟

حیطه فعالیت این سایت با اکثر مقالات ما مرتبط است، یک سایت معتبر است و رقیب ما نیز محسوب نمیشود. اگر بتوانید به خوبی و در زمان مناسب مقالات مناسب را به کاربر خود پیشنهاد دهید و او را وادار به کلیک کنید، به شدت نرخ پرش سایت را کاهش داده و زمان ماندگاری او را افزایش میدهید. در گذشته استاندارد چگالی کلمه کلیدی چیزی بین 1 تا 3 درصد بود اما با تازگی گوگل به آپدیت الگوریتم خود، این موضوع را عنوان کرد که از ارزش چگالی کلمه کلیدی نسبت به گذشته به شدت کاسته شده. در گذشته استاندارد نوشتن یک مقاله، بین 300 تا 500 کلمه بود اما امروزه این تعداد کلمه از نظر گوگل، یک محتوای زرد و حتی یک خبر به حساب می آید. حالا زمان آن است که به داخل مقاله برویم و جزء به جزء آن را برای شما توضیح دهیم.

۸. از جملات و پاراگراف‌های کوتاه استفاده کنید

یا حجم بازدید از محتوای منتشر شده بر روی سایت بسیار بیشتر شود.بدین ترتیب باید جذابیت تگ عنوان نیز مد نظر تولید کننده محتوا باشد. یعنی همان ویدیویی که زیر تگ H2 یا H3 قرار می دهید حکم عنوان را برای ویدیوهای تان دارد. حتما یک پاراگراف هم به عنوان توضیحات ویدیو زیر تگ عنوان برای ویدیو خود قرار دهید. برای خواننده محتوای خود، باید ارزش قائل شوید و باید کاری کنید که مخاطب از خواندن محتوای شما خسته نشود. المان های خوانایی محتوا زیاد هستند که در ادامه چندتا از مهمترین هایش را به شما می گویم. اگر شما یک محصول در سایتتان دارید، نیازی نیست دسته داشته باشید.

اهمیت تولید محتوا

هرچقدر پاراگراف ها کوتاه باشد خواننده خیلی بیشتر به خواندن محتوای شما ترغیب می شود. اگر از این عبارات که معمولا سوالات مشابه مردم در مورد آن موضوع خاص است را در محتوای خود استفاده کنید شانس بیشتری برای رتبه گرفتن در عبارات مشابه خواهید داشت. همانطور که عرض کردم این آمار فقط مربوط به وردپرس است و آمار کلی تولید محتوا خیلی بیشتر از این است. افزایش فزاینده کاربران تلفن همراه، استقبال چشمگیر آن‌ها از اپلیکیشن‌های گوناگون و بالا رفتن زمان استفاده از این برنامه‌ها، توسعه‌دهندگان…