دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا چیست؟ چک لیست اصول محتوای سئو شده الو کانتنت-دنی سالیوان | سئو

پس به صورت جدا نمیتوان فقط با گوگل ترند موفقیتی در جستجوی کلمات کلیدی به دست آورد. پس بدانید که گوگل نیز تمام تعاملات با سایت شما را زیر نظر می گیرد. اگر کاربران سایت شما را دوست داشته باشند، آن وقت گوگل نیز سایتتان را دوست خواهد داشت و به آن مقام و رتبه می دهد. داده های شخصی شما برای پشتیبانی از تجربه شما در این وب سایت، برای مدیریت دسترسی به حساب کاربری شما و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی ما شرح داده می شود مورد استفاده قرار می گیرد. اما پیشنهاد من این است که در حداقل ۲ تا از تگ‌های هدینگ صفحتون کلمه کلیدی صفحه رو بکار ببرید.

نکته دیگری که آموزش سئو محتوا باید به آن توجه کرد، این است که پس ازپس از آماده شدن محتوایتان بايد عنوان را آزمايش، اصلاح و بهينه كنيد. قبل از تولید یک محتوای سئو شده، فهميدن اينكه يك كليد واژه مفيد است یا نه، بسیار حیاتی است. اما علاوه برآن، باید بفهميد كه آیا اصلاً وبسايت شما قابلیت و توانايى رقابت در آن کلمه را دارد یا نه. اين همان چيزي است كه آناليز كلمات برايتان فراهم ساخته است.

یکی از مهم ترین منابع محتوای سئو شده که ارزش اشتراک‌ گذاری دارد و کاملا رایگان است، بازخورد مخاطبان در کانال‌های اجتماعی مانند یوتیوب و فیس بوک است. این می تواند فرصت هایی را برای تولید محتوای بعدی بر اساس نیاز مخاطبان و دنبال کنندگان شناسایی کید. در زمان تهیه و سئو محتوا باید تمرکز اصلی خود را بر این موضوع معطوف کنید که چه جیزی برای مخاطب شما مهم است، نه اینکه دفعات تکرار کلیدواژه یا عبارت کلیدواژه شما چند بار باشد.

اگر محتوای خوب و اصولی تولید کنید، قطعا به یکی از شناخته ‌ترین برندهای حوزه کاری خود تبدیل خواهید شد. جذب مخاطب از طریق بازاریابی محتوا یکی از مهم‌ ترین راه ‌هایی ست که می ‌تواند سبب رشد کسب و کار شما شود. شما در مورد سئو محتوا چه نظری دارید؟ برای سئو وبلاگ سایت خود چه اقداماتی انجام داده‌اید؟ چالش‌های تولید محتوای با کیفیت چیست؟ نظرات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید. محتوای همیشه سبز محتوایی است که دارای ترافیک دائمی و پایدار از سمت موتورهای جستجو است.

  • مسلما رقبا پیش از شما در این مسیر تحقیقات بسیاری انجام داده‌اند و بررسی کار و علت موفقیت آن‌ها، ایده‌های بسیاری خوبی در اختیار شما قرار خواهد داد.
  • همچنین باید توجه داشت که از به کار بردن کلمات غیر ضروری خودداری کنید.
  • روش های زیادی برای تولید محتوا وجود دارد همچنان که خود محتوا نیز از تنوع زیادی برخوردار است.
  • کپی نبودن محتوا را جدی بگیرید زیرا هرچه هزینه هم کنید تاثیری در بهبود رتبه شما ندارد.

گوگل نه تنها کلمات کلیدی را در نظر می گیرد بلکه مترادف ها را نیز ملاحظه می کند اما وقتی یک نفر کلمه ای را در گوگل سرچ می کند به دنبال همان کلمه در صفحه نتایج است. شما باید محتوایی را در اختیار کاربران خود قرار دهید که خوانا باشد. یکی از فاکتورهای مهم در رتبه بندی سایت، رعایت محتوای سئو شده می‌باشد که در ادامه بیشتر صحبت می‌کنیم. در این مقاله سعی در آموزش سئو محتوا داریم تا به راحتی بتوانید محتواهای وبسایت خود را سئو کنید و رتبه خود را بهبود ببخشید.

چطور کلمات کلیدی و lsi ها و لانگ تیل ها را خارج کنیم؟

بهت قول می‌دم با استفاده از نکات تولید محتوای سئو شده که توی این دوره یاد می‌گیری، می‌تونی پیشرفت و نتیجه کارت رو خیلی خوب ببینی، فقط نیاز داره یکم صبور باشی و نکات رو رعایت کنی. من کنارتم تا همه تجربیاتم رو در اختیارت بذارم و توی کل این مسیر پر پیچ و خم ولی جذاب، کنارتم. فرق اصلی این دوره کوتاه و حرفه‌ای، با بقیه دوره‌ها اینه که کاملا عملی و کاربردیه و توی کمترین زمان ممکن هر چیزی که لازمه از آموزش سئو محتوا بدونی، ارائه می‌شه. یک نکته ای را که باید در خصوص بهینه سازی محتوا بدانید، این است که اگر هدف شما فقط ترافیک موتورهای جستجو می باشد، هیچگاه نمی توانید در افزایش رتبه وب سایت خود موفق باشید. بلکه شما به غیر از موتورهای جستجو باید کاربران را نیز در نظر بگیرید، در حقیقت محتوای کاربرپسند بودن مهمترین عاملی است که باعث می شود شما مخاطبان بیشتری را به سمت خود جلب کنید.

برای مثال می توانید ایمیلی را برای کسانی که فکر می کنید به موضوع بلاگ پست شما علاقه دارند بفرستید. صفحاتی که روی کوئری های عمومی تمرکز دارند باید در بالای هرم شما قرار داشته باشند. از متا دیسکریپشن ها برای خلاصه و جمع بندی کردن پست خود استفاده کنید. اما در حال حاضر باید محتوای شما با “Search Intent” هم مطابقت داشته باشد.

طراحی سایت شرکتی

این مبحث جنبه‌های مختلفی از جمه نوشتن محتوای مناسب، سازمان‌دهی محتوا، تحقیق کلمات کلیدی و سئو تکنیکال را شامل می‌شود. بازاریابان ابتدا محتوای خود را تولید می کنند و سپس شروع به سئو محتوا خود می کنند. در این بین چیزی که خلق کرده اند را بررسی می کنند سپس شروع به اضافه کردن چند کلمه کلیدی و لینک می کنند. اما یک استراتژی بازاریابی محتوا با تحقیق کلمات کلیدی و جستجوی نیت کاربر آغاز می شود. سئو و تولید محتوا دو بخش اساسی در دیجیتال مارکتینگ هستند. بنابراین بسیاری از کسب‌وکارها می‌خواهند بدانند محتوای سئو شده چیست؟ در واقع با پیوند تولید محتوا و بهینه سازی سایت می‌توانیم به یک محتوا مطابق الگوریتم‌های موتورهای جستجو برسیم.

گوگل نیز مانند بازدیدکنندگان، متن وب سایت شما را می خواند و اسکن می کند. الگوریتم گوگل رتبه بندی سایت شما را تا حد زیادی بر اساس محتوایی که منتشر می کنید تعیین می کند. بنابراین، شما باید محتوای SEO عالی بنویسید، روی کلمات کلیدی مناسب تمرکز کنید و وب سایت خود را به گونه ای ساختار دهید که گوگل آن را درک کند. برای اینکار، شما می توانید عباراتی را مرتبط با موضوعات مورد نظر خود در گوگل جستجو کنید. در انتهای هر جستجو، گوگل به شما نتایج مرتبط یا همان related search را نشان می دهد که می توانید آنها را نیز در لیست خود قرار دهید.