دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا چیست؟ چگونه محتوایی بنویسیم که در گوگل رتبه بگیرد؟

بهترین و مهم‌ترین آن‌ها را با استفاده از تجربه و ابزارهای مختلف لیست کنید. شما نیز می توانید در تبادل نظرها شرکت کنید، دیدگاهی بنویسید یا به دیدگاه دیگران پاسخ دهید. به اهمیت و نحوه استفاده صحیح از تگ های تیتر و هدینگ آگاه است. در انتها اگر هنوز هم سؤالی در ذهن شما باقی مانده است میتوانید در قسمت نظرات آن را عنوان کنید تا متخصصان مدیریو به آن پاسخ دهند. به عنوان آخرین نکته، به انتشار و اشتراک گذاری محتوا رسیدیم. اگر از وردپرس استفاده می‌کنید، افزونه Yoast Seoبه‌سادگی می‌تواند در انجام کارهای بالا به شما کمک کند.

  • بالطبع سئو شدن در دسته بسیار ارزشمند هست تا سئو شده در محتوا .
  • استفاده از عکس و ویدیو فوق العاده تاثیر بالایی در سئو سایت دارد.
  • درک این موضوع که کاربران به دنبال چه کلمات کلیدی هستند؟ افراد به روش های مختلف برند یا کسب و کار شما را جستجو می کنند.
  • خدایی من تو یه دوره پولی تولید محتوا شرکت کرده بودم اما ارزشش کمتر از این مقاله رایگان بود.
  • کلمات کلیدی LSI اصطلاحا کلماتی هستند که ارتباط نزدیکی با موضوع محتوای شما دارند.

این بدان معناست که مثلا شما باید تمام تجربیات خود را در رابطه با پروژه ای که روی آن کار می کنید جمع آوری کنید. اگر شما یک موجود زنده اید، پس باید در ذهن خود داستانی بگویید! تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را از ذهن خود بیرون بکشید.

۱۳. لینک‌های داخلی

عوامل بسیار بیشتری نسبت به محتوا در سرعت صفحه نقش دارند. بااین‌حال باید روش‌هایی را بررسی کنید که در آن این عامل بتواند بر سرعت کلی تأثیر بگذارد. در ابتدا از دیدگاه محتوا، تصاویر هستند که در سرعت صفحه نقش دارند؛ بنابراین برای بهینه‌سازی آنها وقت بگذارید. از ابزاری مانند PageSpeed گوگل و GTmetrix برای مشاهده سرعت صفحه‌تان و فرصت‌های بهبود آنها بهره بگیرید.

از قدرت CSS برای استایل دهی متن بهره بگیرید

به‌عنوان‌مثال در طی کمپین‌های سئو که برگزار می‌کنید گوگل بسیار سخت‌گیرتر از قبل شما را زیر نظر می­گیرد و کوچک‌ترین حرکت اشتباهی می‌تواند باعث جریمه دوباره شما گردد. اگر اقداماتی که انجام داده‌اید باعث رشد شما شود، که تبریک می‌گویم! اما اگر باعث پسرفت یا درجا زدن شما شود، دیگر هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید! در چنین شرایطی هزینه و مهم‌تر از آن، «وقت» خودتان را ازدست‌داده‌اید. بالای هرم صفحه اصلی شما و در صفحه اصلی پیوندهایی به برخی دیگر از صفحات (مانند صفحات دسته) وجود دارد.

کلمه کلیدی اصلی باید حتما در عنوان محتوا به کار رفته باشد. قبلا خیلی در مورد افزونه یواست سئو صحبت کردم و گفتم که به طور مستقیم تاثیری روی سئوی محتوا نداره اما یک راهنمای خیلی خوب هست تا بتونید یه محتوای سئو شده خیلی خوب ایجاد کنید. این افزونه فقط بهتون کمک می کنه تا هنگام انتشار محتوا اصول سئوی محتوا رو رعایت کنید. به نظرم اولین کاری که می کنید این باشد که محتوای رقبا را بررسی کنید. مثلا در موضوعی که قصد دارید تولید محتوا کنید 10 سایت اول در نتایج جست و جو را ببینید. میانگین طول محتوای آن ها چقدر است؟ هرچقدر بود شما حداقل 300 کلمه بیشتر از آن ها بنویسید.

سلام یه روز زیبای بهاری وقتی داشتم به حیاط کوچیک خونمون نگاه میکردم با خودم گفتم که چی می شد می تونستم این لحظه رو جوری ثبت کنم که همیشه توی یاد و خاطرم بمونه و… استفاده از این تیتر در بدنه متن کار غیرمعمولی به شمار می‌رود. تیترهای داخلی باید به صورت آبشاری از H1 تا H6 ساختار دهی شوند. خوانندگان می‌توانند به سرعت متوجه شوند که این پست درباره چیست. کلیه حقوق این وبسایت متعلق به وبسایت رادزاد بوده و هرگونه کپی برداری از مطالب آن، بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

فراموش نکنیم که استفاده زیاد از کلمه کلیدی در هدینگ‌ها می‌تواند باعث جریمه ما توسط گوگل شود. برای اینکه از هدینگ‌ها به نحو احسن استفاده کنیم، می‌توانیم سؤالات کاربران که دارای کلمه کلیدی هستند را در هدینگ‌ها بیاوریم. استفاده از کلمه کلیدی و مفاهیم مرتبط در توضیحات متا باعث می‌شود که گوگل بهتر موضوع محتوای ما را متوجه شود. توضیحات متا فقط برای بیان خلاصه‌ای از محتوا نیست و مثلاً برای صفحه محصولات، می‌توانیم قیمت یا ویژگی و جزئیات محصول را هم درج کنیم. به ‌جز موارد خاص، ما بیشترین بازدیدهای سایت را از طریق موتورهای جستجو کسب می‌کنیم.