دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا چیست؟ چگونه محتوایی بنویسیم که در گوگل رتبه بگیرد؟-دنی سالیوان | سئو

اطمینان حاصل کنید که خود محتوا نیز قابل اشتراک گذاری است. این امر به اشتراک گذاری محتوای شما را برای مردم آسان می­کند. زیرا با باورها و ارزش­های آنها همسو و در حالت ایده آل تقویت کننده است. برای اینکه این کار عملی شود، باید احساسات مخاطبان خود را به درستی درک کنید و در مورد چیزی که می­نویسید اطمینان داشته­باشید.

  • صداقت رفتار و گفتار تیم سئو محتوا را می توانید در اولین ساعات آشنایی با این تیم تا سالیان بعد مشاهده کنید.
  • اول و دوم و سوم ممنون که این صفحه با همچین محتوای جامع و دقیقی فراهم کرده بودید سپاسگزارم ازتون.
  • محتواى سئو شده برای هر صفحه اى از سایت كه كلمه ى كليدى خاصى را مورد هدف قرار مي دهد، استفاده می شود.
  • زمانی که فایل تصویر را در سیستم خود ذخیره می‌کنید بهتر است که با نام انگلیسی + کلمه کلیدی آن ذخیره کنید.
  • اگر شما یک موجود زنده اید، پس باید در ذهن خود داستانی بگویید!

پس یادتان باشد ما نباید صرفا محتوای خود را برای رضایت گوگل بهینه کنیم. اول باید به فکر مخاطبان خود باشیم و بعد در کنارش کارهایی انجام دهیم که محتوای مان برای گوگل هم قابل درک باشد. تولید محتوا متنی، صوتی و تصویری، تبلیغ در شبکه های اجتماعی، و دوره های دیجیتال مارکتینگ از خدمات رایا مارکتینگ می باشد.عقیده داریم دیجیتال مارکتینگ و ‌ICT آینده ما را رقم میزنند. همانطور كه گفتم، با فراهم نمودن ارزش بیشتر از آنچه رقبایتان برای کاربران در محتوایشان فراهم می کنند، ميتوانيد به اين مولفه برسيد. هدف شما بايد اين باشد كه محتواهایی تولید کنید که ارزش آنها 10 برابر بیشتر از ارزش محتواهای رقبایتان باشد.

به ارائه تجزیه و تحلیل و داده های قابل اندازه گیری کمک می کند

پس اول از همه، كيفيت محتوايتان را بسنجید و سپس آن را بهینه كنيد. اما به یک نکته توجه داشته باشید، شما قرار است که یک بانک از کلمات کلیدی داشته باشید، بنابراین سعی کنید تا آنجایی که می شود، در مورد موضوعی که قصد نوشتن آن را دارید کلمه پیدا کنید. ايجاد محتواى موثر، بسيار فراتر و پیچیده تر از قرار دادن چند كلمه ى كليدى ساده در صفحه است!

نکاتی که در آموزش سئو محتوا باید رعایت کنید:

شما با توجه به سلیقه شخصی خود و شناخت کاربران، از هر روشی که استفاده می کنید، خروجی آن می بایست دارای سه ویژگی باشد. جذاب بودن، سرگرم کننده بودن و کاربردی بودن سه ویژگی اصلی و مهم هر محتوایی است. در صورتی که محتوای سایت مرتبط با عنوان آن نباشد و یا در صورت مرتبط بودن بسیار سطحی و به درد نخور باشد، موتور های جستجو رتبه ای برای آن قائل نمی شوند. بازاریابی محتوا یکی از اصلی ترین تفاوت ها در بین برند های مختلف است. تولید محتوا یک تخصص بازاریابی است که بر ایجاد محتوای جذاب و مخاطب پسند با هدف تبلیغات، اطلاع رسانی یا آموزش تمرکز دارد.

هدف این است که شکاف‌ها را شناسایی کرده و آن‌ها را با محتوای معتبر، مرتبط و با کیفیت پر کنید. در اینجا منظور از شکاف، هر موضوعی است که در صفحات نتایج برتر گوگل پوشش داده شده‌اند، اما در محتوای شما موجود نیست. بهترین بخش‌هایی که می‌توانید از کلمه کلیدی استفاده کنید شامل پاراگراف اول، تیترها، انتهای مقاله، متا تایتل، متا دیسکریپشن می‌باشد. بنابراین سایتی که از نظر گوگل اصول سئو را رعایت کرده باشد می‌تواند خودش را به صفحه اول گوگل برساند.