دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا چیست؟ 12 ویژگی یک محتوای سئو شده دی ام روم

هدف ما از تولید محتوا سئو چیست؟ ما به قصد بهبود رتبه‌بندی سایت شما در موتورهای جستجو، محتوای مورد نظر را به صورت سئو شده تولید می‌کنیم. شخصی که این کار را انجام می‌دهد، حتما باید از تخصص کافی برخوردار باشد، در غیر این صورت ممکن است نه تنها باعث رشد رتبه های شما نشود بلکه باعث افت آن شود. پس رعایت اصول سئو در محتوا باید حتماً توسط شخص متخصص در این زمینه انجام گیرد. سئو وبسایت فقط به سئو قالب و یا لینک سازی خلاصه نمی شود . سئو شاخه های زیادی دارد که یکی از این شاخه های مهم محتوا هست .

  • اول اینکه کیفیت ویدیوها باید بالا باشد و در عین حال حجم آن ها را تا حد امکان پایین بیاورید.
  • ترافیک از مکان های دیگر به غیر از گوگل برای رتبه بندی جستجوی شما بسیار مهم است.
  • برخی عوامل و فاکتورهای ذکر شده مرزهای گاها نامشخصی دارند.
  • برای اینکه میزان ترند بودن یک موضوع را بسنجید، می توانید از ابزارGoogle Trends استفاده كنيد تا ببينيد چقدر يك كلمه ى كليدى مرسوم است.

اگر نگران آن هستید که پست‌های فعلی وبلاگ شما برچسب‌های مشابه زیادی دارند پس باید تلاش کنید که آن‌ها را حذف کنید. ۱۵ تا ۲۵ برچسب موضوعی مهم مربوط به وبلاگ خود را که شباهت زیادی به هم نداشته باشند انتخاب کنید. سپس تنها از همین برچسب‌ها برای پست‌های وبلاگ خود استفاده کنید. در این صورت نیازی نیست نگران اثر منفی محتوای دوگانه باشید. در سال های اخیر سایت هایی که نتوانسته اند سرعت بارگذاری مطلوبی را برای کاربران به ارمغان بیاورند، جریمه های سنگینی را از سوی موتورهای جستجو به خصوص گوگل متحمل شده اند. طبق قانون هاب اسپوک باید یک صفحه که قدرت بیشتری نسبت به سایر صفحات از نظر سئو داشته را به عنوان صفحه اصلی در نظر گرفته و سایر صفحات سایت را به آن صفحه لینک داد.

هزینه تولید محتوا

در این مطلب قصد داریم به 13 راهکار و ترفندی اشاره کنیم که به تسلط یافتن شما در نوشتن محتوایی با پتانسیل دست یابی به رتبه بالا، کمک کند. ✅ استراتژی محتوا سندی است که ما در آن برای تولید، توزیع و مدیریت محتوای سایتمان برنامه‌ریزی کرده‌ایم. این برنامه‌ریزی به‌ منظور رسیدن به اهداف کسب‌وکار و رفع نیاز کاربر تنظیم شده است. همان طور که می‌دانید آپدیت الگوریتم‌های گوگل به شکلی است که کاربران در آن بیشترین سود را ببرند پس محتوایی را در سایت آپلود کنید که مخاطبان دوست داشته باشند. محتوا می‌تواند اشکال مختلفی مانند متن، تصویر، ویدیو، صوت و یا ترکیبی از این موارد داشته باشد که همانطور که گفتیم عمدتا با محتوای متنی سروکار داریم.

بهینه سازی سر تیتر یا زیرعنوان ها تگ های H2، H3  و …

به همین خاطر، تمرکز خود را بر روی فرمت‌هایی از محتوا قرار دادیم که بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنیم که قابل سئو کردن نیز هستند. البته، اگر داستان شما کاملاً جدید باشد، به طور خودکار به معنای اصلی بودن آن است. با این حال، ارائه نظر (حرفه ای) خود در مورد یک موضوع خاص نیز به عنوان محتوای اصلی به حساب می آید. زاویه شخصی شما نسبت به یک داستان، محتوای شما را منحصر به فرد و بدیع می کند. ممکن است تصورتان این باشد که برای بهبود سئو وبسایت خود باید محتوای جدید تولید کنید.

گوگل به شدت به وجود عکس در محتوا اهمیت میدهد و درصورت عدم وجود آن، مقداری از اعتبار سئو محتوا را کاهش میدهد. تعداد عکس های محتوا میتواند نسبت به نوع محتوای شما مشخص شود اما در مقالات آموزشی معمولی بهتر است پس از هر 300 تا 400 کلمه از یک عکس استفاده کنید. توضحات مقاله یا متا دسکریپشن در صفحات نتایج جستجو و در زیر عنوان نشان داده میشود.

با سلام، جای این سوال اینجا نبود، چرا که مطلب درباره تولید محتواست! در این باره پیشنهاد می کنم که آموزش 50 روش بک لینک سازی را مطالعه نمایید. با به کارگیری تکنیک های فوق، می توانید 100% اطمینان داشته باشید که یک محتوای مناسب برای سئو و همچنین مناسب برای کاربران سایتتان نوشته اید. اما مشکلی که اکثر افراد دارند این است که تنها به همین ابراز بسنده می کنند و دیگر تحقیق کلمات کلیدی را ادامه نمی دهند و همه ى تصميماتشان را بر اساس اينكه یک کلمه کلیدی چه میزان جستجو دارد، ميگيرند. آیا روش لندینگ برای این کلمات هم قابل استفاده است؟ فکر می کنم توی ویدیو به این اشاره کردین که برای صفحات لندینگ روش تولید محتوای لندینگ رو استفاده نکنیم.