دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا by Marieke van de Rakt

برای مثال ما می توانستیم یک سری نکات را برای در تولید محتوا بیاوریم اما می دانیم که یک مقاله جامع بهتر از یک مقاله کوتاه در گوگل رتبه می گیرد. مزیت دیگر استفاده از تصاویر و ویدیو این است که باعث می‌شوند محتوای ما در بخش تصاویر و ویدیوی گوگل هم دیده شود. با این اتفاق، هم جایگاه ما در نتایج بالا می‌رود و هم بازدید بیشتری را کسب می‌کنیم.

  • نداشتن لینک مثل این است که شما خوانندگان خود را در یک کوچه بن بست رها کنید!
  • اگر خواندن و درک محتوای شما آسان نباشد، رتبه خوبی در نتایج نمی گیرد.
  • پس به طور کلی تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.
  • وقتی تعداد سیلابس های عبارت کلیدی از 3 تا بیشتر میشود، آن کلمه کلیدی لانگ تیل کیورد محسوب میشود.
  • از این رو توصیه می‌شود تا حد ممکن از کلیدواژه اصلی استفاده کنید، اما حواستان باشد که این موضوع چیزی از کیفیت محتوای شما کم نکند.

معمولا شرکت‌ها و کسب و کارها، انواع تبلیغات را بررسی می‌کنند… اگر نه، خواندن این مطلب فرصت خوبی است تا محتوای خود را بهبود ببخشید. به طراحان سایت خود بگویید تا استایل هایی جذاب و در عین حال ساده ای برای فرمت بندی متن سایت در CSS کد نویسی کنند که بتوانید بخش های مهم سایت خود را با این استایل ها، زیباسازی کنید. به طور کلی می توان گفت اگر به دنبال موفقیت وب سایت خود هستید، به سئو نیاز خواهید داشت.

پادکست آموزش سئو محتوا

برای بهبود سئو محتوا از کلید واژه ها در بخش‌های مشخصی از پست خود استفاده کنید. نیز برای تصاویر نیاز است تا گوگل بتواند راحت تر متوجه موضوع تصاویر شود. می‌تونم بگم از قدم صفر محتوا تا انتشار و رتبه گرفتنش، حداقل باید 8 تا مرحله رو به ترتیب بگذرونی! پس همین که با چند تا نکته بخوای شروع کنی یا این که ویدیوهایی ببینی که کل این فرایند رو برات کامل توضیح نده، نمی‌تونی کارت رو درست انجام بدی و نتیجه بگیری. مثلا سایت ما روی بیش از ۱۰۰۰۰ کلیدواژه صفحه اول گوگل هست. دیگه تمرکز روی کلمه کلیدی معنی نداره و باید روی مفهوم کلیدی کار کرد.

در نهایت صفحه را ترک می کند و این چرخه اگر ادامه داشته باشد مخاطبان زیادی را به مرور زمان از دست می دهید. اگر بخوام به طور خلاصه بگم شما وقتی محتوایی میخواهید بسازید، همونطوری که در متن مقاله سئو محتوا گفتم باید ۴ کار آماده سازی محتوا، تولید محتوا و بهینه سازی محتوا و ترویج محتوا را انجام بدهید. سئو محتوا، فقط ساخت یک صفحه برای رتبه‌گیری در یک کلمه کلیدی نیست. سپس باید ساختار مناسب و مبتنی بر سئو برای سایتمان ایجاد کرده باشیم و در گام آخر، یک محتوای مناسب و ارزشمند در صفحه قرار دهیم. تا همین چند وقت پیش، بازاریابان و کارشناسان سئو از اینکه به محتوای خارجی لینک بدهند اکراه داشتند.

در حالی که برای بروزرسانی محتوا نیاز به هزینه مجدد ندارید و فقط باید مقاله های قبلی خود را سئو کنید. فرض کنید در حال سئو یک صفحه هستید و میخواهید با کلمه “ماتریکس” رتبه بگیرید. Lsi مخفف latent semantic indexing به عبارت های کلیدی گفته میشود که از نظر معنایی به عبارت کلیدی ما نزدیک هستند. همانطور که چرخ ها بدون موتور کارایی ندارد، محتوا بدون سئو نیز در بازاریابی دیجیتال کارایی ندارد.

شما هم بارها با جمله محتوا پادشاه است روبرو شدید؟ اگر محتوا را پادشاه بدانیم سئو محتوا، لشگر محافظ این پادشاه خواهد بود. این تشبیه صرفا برای درک بهتر قدرت سئو و تأثیر شگفت انگیز رعایت اصول سئوی محتوا بر نمایش سایت شما در صفحه اول سرچ گوگل است. همیشه به یاد داشته باشید که یک بهینه سازی خوب برای موتورهای جستجو، نیازمند یک محتوای خوب است. ما در فارس محتوا، با تیمی متشکل از افرادی متخصص در زمینه سئو، می‌توانیم شما را در تولید محتوای سئو شده و منحصر به فرد برای سایتتان یاری کنیم. متخصصان ما بر رعایت اصول سئو در محتوا کاملاً واقف هستند. همیشه به یاد داشته باشید که قبل از نوشتن محتوا حتما کلمه ی کلیدی مورد نظر را انتخاب کنید و از آن در عنوان ها و تگ ها و توضیحات استفاده نمایید .

استفاده از کلمه کلیدی اصلی و مشابه در زیر عنوان ها

همچنین به مخاطبان شما کمک می کند محتوای شما را بیشتر کشف کنند و شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد و معتبر از اطلاعات بشناسند. پس برای اینکه محتوای شما بین رقبا جایگاه خوبی بگیرد نیاز است که استراتژی را بعد از انتشار آن داشته باشید. ترافیک از مکان های دیگر به غیر از گوگل برای رتبه بندی جستجوی شما بسیار مهم است. و از نظر گوگل بهتر است که شما این کلمات را در کل محتوای صفحه استفاده کنید. طبق این گزارش که در وبلاگ Moz منتشر شده است، نرخ کلیک ارگانیک یک سیگنال رتبه بندی گوگل است.

دقت کنید که هدف شما این است که به درستی توصیف کنید که موضوع عکس چیست. همچنین باید توجه داشت که از به کار بردن کلمات غیر ضروری خودداری کنید. سعی کنید برنامه نویسی سایت خود را همیشه به روز نگه دارید و سرعت نمایش صفحات سایت را بهینه سازی کنید.

مرحله 8#: از متا دیسکریپشن ها به نفع خود بهره ببرید.

در نتیجه‌گیری هم علاوه بر تکرار کلمه کلیدی و جمع بندی کلی موضوع، بهتر است اقدام به فراخوان و درخواست از کاربر داشته باشد و پیشنهاد مطالعه مقاله بعدی نیز داده شود. این کار علاوه بر تقویت لینک‌سازی داخلی، امکان درج کامنت و تعامل کاربر را بیشتر می‌کند. جای دیگری که باید کلمه کلیدی تکرار شود، زیر تیترها یا به اصطلاح H2 است. بهتر است کلمه کلیدی و مفاهیم هم معنی آن در تگ‌های H2 یا همان زیر تیترها تکرار شوند.

برخی افراد می گویند که محتوایی زیباست که در چشم مخاطب زیبا باشد اینگونه افراد تلاشی هم نمی‌کنند که رتبهٔ محتوای خود را در نتایج جستجو بهبود بخشند. حقیقت این است که برای رسیدن به اهدافمان محتوایمان باید در چشم مخاطب زیبا باشد و این زیبایی توسط یک برنامه یادگیری ماشین در گوگل تفسیر می‌شود. آیا چیزی مانند یک اشتباه تایپی در یک قطعه محتوای عالی می‌تواند ذهنتان را مغشوش کند؟ نه.