دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا by Marieke van de Rakt

ضمن این که فرصت بیشتری برای تمرکز بر روی جملات و تفکر در مورد آن‌ها خواهد داشت. تصاویر متن‌های طولانی را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم می‌کنند و خواندن مطلب را آسان‌تر می‌کنند. این وب سایت متعلق به ویکی دمی میباشد و تمامی حقوق آن محفوظ میباشد. خلاصه محتوا، یک دید کلی از چیزی است که شما سعی دارید با محتوا به آن برسید.

  • پس محتواهای جامع را صرفا برای نوشتن موضوعاتی که گنجایش دارند در نظر بگیرید.
  • در حالی که برای بروزرسانی محتوا نیاز به هزینه مجدد ندارید و فقط باید مقاله های قبلی خود را سئو کنید.
  • منظور ما از «محتوا» هر اطلاعاتی است که در وب وجود دارد و مردم از آن‌ها استفاده می‌کنند.
  • اگر از عنوان محتوای خود در URL استفاده کنید اینکار خیلی دشوار نخواهد بود.

در زیر نحوه بهينه سازي محتوای يك صفحه از سایتتان را به طور کامل شرح خواهم داد. اما اولين چيزي كه در آموزش سئو محتوا بايد به یاد داشته باشید، اين است كه مهم نيست چقدر يك صفحه را بهينه و سئو می كنيد، اگر محتوايتان بد باشد، این بهينه سازي مفت نمی ارزد! پس اول از همه، كيفيت محتوايتان را بسنجید و سپس آن را بهینه كنيد.

۷- حتما از نوشته در محتوای ویدیویی و صوتی استفاده کنید

مهمترین چیز این است که شما باید مقالاتی بنویسید که خواندن آنها جذاب باشد و باعث شود مخاطبان شما تمایل به ماندن در وب سایت شما داشته باشند. در عین حال می خواهید محتوای سئوی خود را برای گوگل جذاب کنید. اما برخی افراد زیاده روی می کنند و محتوای خود را چنان آشکارا بهینه می کنند که خواندن آنها وحشتناک می شود. پیشنهاد می‌کنیم متن خود را برای جستجوگر بهینه کنید، بدون اینکه تأثیر منفی بر اصالت ایده یا خوانایی متن شما بگذارد.

توضیحات کارگاه آموزشی

پس به صورت جداگانه در مورد تحقیقات کلمات کلیدی ، روش های مختلف آن + یک تمرین عملی خواهیم پرداخت. همچنین اگر هنوز فکر میکنید به طور کامل با کلمات کلیدی lsi آشنا نشده اید ، مقاله کلمات کلیدی lsi فرین آکادمی را بخوانید. گوگل صفحه را بررسی میکند و وقتی که در آن صفحه عبارت هایی مثل کلسیم، نوشنیدن و … را میبیند متوجه میشود که این یک صفحه در مورد شیر خوراکی است و با عبارت های مرتبط به شما رتبه میدهد.

اگر تعداد مقالات موجود در فضای وب زیاد نبود، بررسی کنید که کاربران در شبکه های اجتماعی به دنبال چه مطالبی هستند. همچنين توجه داشته باشيد كه Google Trends ابزاری است مكمل براى سنجش كيفيت كلمات كليدى. پس به صورت جدا نمیتوان فقط با گوگل ترند موفقیتی در جستجوی کلمات کلیدی به دست آورد.

تعداد کلمات در سئو محتوا

به زبان ساده می توان گفت که سئو، تلاش برای نمایش وب سایت های مناسب برای افراد مناسب است. شما در ویکی دمی میتوانید صاحب تخصص شوید و وارد بازار کار شوید. حالا كه همه ي تكنيك ها و استراتژي هاي لازم براي نوشتن يك محتواي مناسب برای سئو را در اختیار دارید، وقتش است كه محتوا را توليد كنيد. هميشه از خودتان بپرسيد كه چطور می توانید با توجه به منابع و زمانی که در اختیار دارید، محتوایی تولید کنید که از رقبایتان بهتر باشد. حتماً این جمله از Bill Gates را شنیده اید که “محتوا پادشاه است”.

بنابراین باید پست های وبلاگ شما حاوی تصاویر بین پاراگراف ها باشد تا رتبه بهتری دریافت کند. البته هرگز نباید به صورت مستقیم ویدیوها را به پست های وبلاگ خود آپلود کنید. توضیحات متا حداکثر باید 160 کاراکتر باشد، اگر هم بیشتر باشد، گوگل مازاد کلمات را در نتایج جستجو نمایش نخواهد داد.