دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا Content SEO ️ محتوای سئو شده چیست؟ + ویدیو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین

در این قسمت پاسخ تعدادی از سوالات متداول در مورد اهمیت سئو محتوا و ارتباط آن با تولید محتوا ارائه شده است. اگر پاسخ سوال شما در این قسمت نیست، سوال خود را قسمت نظرات برای ما بنویسید. استفاده از جملات کوتاه و واضح و پاراگراف‌های کوتاه به قابلیت خوانش محتوا کمک شایانی می‌کند. کاربران معمولا پاراگراف‌ها را برای رسیدن به سوال خود اسکن می‌کنند. سعی کنید اطلاعات کلیدی و اساسی را در ابتدای پاراگراف در اختیار کاربر قراردهید. در نهایت هدف شما باید جلب نظر کاربران و گوگل به صورت همزمان باشد.

  • عنوان های بعد از h1، در تگ های h2 قرار میگیرد و به ترتیب و هر عنوان میتواند به عنوان های پایین تر خرد شود.
  • این توانایی با انتشار بروزرسانی‌های رنک برین و مرغ مگس‌خوار در الگوریتم گوگل انعکاس بیشتری پیدا کرد.
  • وقتی شما از لینک های داخلی در نوشتن محتوا استفاده میکنید کاربر را به صفحات دیگر سایت مذکور هدایت میکنید .
  • برای این منظور بهتر است با اصول سئو آشنایی بیشتری داشته باشید.
  • در این جلسه متناسب با حوزه کاری تان و نوع محتوایی که می خواهید صحبت می کنیم.
  • استفاده از این تیتر در بدنه متن کار غیرمعمولی به شمار می‌رود.

توجه کنید که کلمات کلیدی از لحاظ میزان رقبا با یکدیگر متفاوت هستند و شما باید بر اساس شرایط سایت خود و رقبای فعال، پله پله کلمات مناسبی را انتخاب و برای آنها تولید محتوا کنید. ممکن است گاهی اوقات یک کلمه کلیدی برای نتیجه گیری بسیار سخت باشد و در نتیجه نتوانید بین وبسایت‌ها رتبه خوبی را کسب کنید‌؛ پس هوشمندانه کلمه کلیدی انتخاب کنید. اگر سند استراتژی تولید محتوا بر اساس سئو را از قبل تدوین کرده باشیم، انتخاب موضوع به‌ کار ساده‌ای تبدیل می‌شود. چون تمام موضوعات مرتبط با حوزه فعالیت ما در سند استراتژی محتوا نوشته شده است. اگر در حال حاضر استراتژی تولید محتوا ندارید، می‌توانید از تحقیق کلمات کلیدی شروع کنید. عنوان نوشته وبلاگ شما برای رتبه بندی جستجو بسیار مهم است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید لغو پاسخ

بلاگمهدی عراقی آکادمی دیجیتال مارکتینگبا هدف رشد توسعه افراد به صورت رایگان در زمینه های آموزش سئو وآموزش دیجیتال مارکتینگراه اندازی شده است. زیرا در چنین شرایطی چون گوگل سایت موردنظر را می‌شناسد، با خود می‌گوید این سایت هم احتمالاً می‌تواند مثل آن باکیفیت باشد و درنهایت با توجه بیشتری به شما نگاه خواهد کرد. سپس به این فکر کنید که با توجه به شخصیت‌هایی که به وب‌سایت ما مراجعه می‌کنند، کدام‌یک از انواع محتوا برای آنان مناسب خواهد بود. تأثیر ویدیوها روی مخاطبان کاملاً بستگی به صنعتی که شما روی آن فعالیت می‌کنید دارد، اما بااین‌حال یکی از بهترین راه‌ها برای رفع نیازهای مخاطبان است.

به منظور تقویت سئو محتوای متنی، برای مقالات لینک سازی می‌ کنیم

همینطور متنی که به صفحه مورد نظر لینک میشود (انکرتکست) باعث میشود تا گوگل متوجه شود که دقیقا صفحه مقصد دارای چه کلمه کلیدی است. در این مرحله از فرایند سئو محتوای سایت، سعی می‌کنیم که محتوا را برای سئو بهینه کنیم. این کار را با قرار دادن کلمات و مفاهیم کلیدی محتوا در بخش‌های مختلف صفحه انجام می‌دهیم. هرکدام از صفحات سایت ما دارای بخش‌های زیادی است و ما باید سعی کنیم که از کلمه کلیدی هر صفحه در این بخش‌ها استفاده کنیم. در واقع سئو و بهینه سازی محتوا زمانی معنی پیدا می‌کند که ما محتوای خود را برای کلمات کلیدی مرتبط بهینه کرده باشیم.

توضیحات کارگاه آموزشی

درصورتی که هنگام آپلود تصویر در سایت عنوان فایل انگلیسی نبود پیشنهاد می‌کنیم که حتماً مجدد آن را بازنویسی کنید. این اشتباهات به سئو محتوا ضربه می‌زند و باعث میشود اثربخشی لازم را نداشته باشد. بسیار مهم است که متن شما خوانای داشته باشد، اصول نگارشی در آن رعایت شود و جملات واضح نوشته شده باشند.

خیلی پیش‌تر از سال ۲۰۰۸، مت کات مدیر تیم مبارزه با هرزنامه در گوگل به استفان اسپنسر (کارشناس سئو) تأکید کرد که در آدرس URL، وجود ۳ تا ۵ کلمه مطلوب است. آنهایی که طولانی‌تر هستند، براساس الگوریتم گوگل معمولا اعتبار چندانی به محتوا اضافه نمی‌کنند. درک این نکته بسیار مهم است که ساختار URL سازگار با موتور جست‌وجو به همان اندازه‌ که برای موتورهای جست‌وجو مفید است، برای کاربران نیز سودمند خواهد بود.

کافی است موضوعی که می‌خواهیم در مورد آن تولید محتوا کنیم را در گوگل بنویسیم تا گوگل کلمه‌های کلیدی مرتبط را به ما نشان دهد. هدف اصلی بهینه سازی سایت به منظور رقابت و کسب رتبه در کلمات کلیدی مختلف حوزه فعالیتی سایت است که با تکنیک‌ها، اصول تولید محتوای سئو شده و روش‌های مختلفی صورت می‌پذیرد. ما در این مقاله می‌خواهیم شما را با نکات و اصول سئو در تولید محتوا آشنا کنیم.