دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا Content SEO ️ محتوای سئو شده چیست؟ + ویدیو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین-دنی سالیوان | سئو

به اشتراک گذاری این دانش و اطلاعات به روشی بصری کمک می کند تا افراد را به اشتراک گذاری و پیوند به این منبع به صورت آنلاین تحریک کنید. این داده‌ها حتی می‌توانند از وب تهیه شوند، با این حال اطمینان از دقیق بودن تمام اطلاعات مورد استفاده واقعاً مهم است. سعی کنید خودتان اینفوگرافیک را با استفاده از یک ابزار کاربرپسند مانند Infogr.am یا Infoactive بسازید.

  • یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که وبمسترها و یا محتوانویسان تازه کار دارند، این است که نمی دانند چطور باید درباره یک موضوع، علی الخصوص خارج از تخصص خوب بنویسند.
  • اگر می بینید که با گذشت زمان، جستجوها برای یک کلمه کلیدی خاص به طور مداوم کاهش می یابد، می توانید متوجه شوید که این کلمه کلیدی مناسب هدف گذاری برای بازاریابی شما نیست و همچنین بالعکس.
  • اینکه چگونه محتوای خود را براساس اصول سئو تولید و بهینه نماییم، روش ها و تکنیک های مختلفی وجود دارد، همچنین در خصوص بهینه سازی محتوا مقالات متعددی نوشته شده است.
  • شما بايد از هر ابزاری كه در اختيار دارید، استفاده كنيد تا خواننده را درگير كنيد.

سئو محتوا هنوز هم یکی از مهمترین بخش‌های بهینه سازی سایت محسوب می‌شود. بدون تولید محتوای سئو شده عملا موفقیت کسب‌وکارهای آنلاین زیر سوال خواهد رفت. بنابراین صاحبین سایت باید برنامه‌ریزی دقیقی برای این بخش انجام دهند.

تکنیک های تندنویسی در تولید محتوا

جستجوگران فردی تنها کسانی نیستند که از موتورهای جستجو استفاده می کنند. وقتی محتوای شما به عنوان یک نتیجه ارگانیک با رتبه برتر نشان داده شود، می توانید به بازارهای کاملاً جدیدی دست پیدا کنید. همچنین می توانید با استفاده از سئو محتوا استعدادهای جدیدی را به کسب و کار خود جذب کنید. موارد ذکر شده اصلی ترین نکاتی هستند که برای تولید محتوای سئو شده باید به کار برد، البته نکات و جزئیات ریز و دقیق تری نیز وجود دارند که نیاز به آموزش های جداگانه و تخصصی تر دارند. یکی دیگر از نکاتی که باید در تولید محتوا seo شده رعایت شود، کپی نبودن محتواها است.

آنها به خوانندگان شما کمک می کنند تا در عین تمرکز روی موضوع اصلی، موضوع را با عمق بیشتری بررسی کنند. آنها تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهند و به اشتراک گذاری آنها آسان تر است. اگر می خواهید محتوای عالی ایجاد کنید، از یک ساختار منظم پیروی کنید. تقسیم آن به قسمت های مختلف می تواند نوشتن شما را آسان تر و سریع تر کند. هنگامی که محتوای خود را ساختار می دهید، می توانید بدون هیچ زمانی برای سازماندهی افکار خود، روی هر قسمت جداگانه کار کنید.

خود را به استفاده از کلمات کلیدی مجبور نکنید و سعی کنید از آنها تا حدی که خوش آیند باشد استفاده کنید. محتوایی است که بصورت طبیعی از کلمات کلیدی و انواع آن در محتوا استفاده کرده است. نیاز به فکر کردن بیش از حد در این مورد نیست برای اینکه از کلمات کلیدی استفاده کنید می‌توانید از مترادف‌ها، مخفف‌ها و جمع کلمات کلیدی مورد نظر خود مثل یک انسان عادی استفاده کنید. امروزه اکثر کسب و کارها به دنبال تولید محتوای تخصصی هستند، اما دانستن این که تولید محتوای تخصصی چیست و… توصیه می‌کنیم که حداقل ۳ تا ۵ لینک داخلی در هر نوشته یا صفحه‌ای که می‌نویسید قرار دهید.

پیدا کردن کلمات کلیدی

این تکنیک‌ها نهایتا در محل قرار گرفتن محتوای شما در بین نتایج جستجوی گوگل تاثیرگذار هستند. اما معمولا روی کیفیت محتوایی که به کاربر ارائه می‌شود تاثیر آنچنانی ندارند. ارائه محتوای با کیفیت و در نظر گرفتن نیازهای کاربر جنبه دیگر سئو محتوا است.

بناربراین نمیشه در این مطلب به طور کامل پوشش داد بنابراین پیشنهاد میکنم بلاگ راهنما جامع کیورد ریسرچ را حتما مطالعه کنید. سپس به صفحه بازاریابی شبکه های اجتماعی در ویکی پدیا بروید. در قدم اول شما باید وضوعی را برای محتوای خود انتخاب کنید.

برای سئو محتوا، در داخل متن به نوشته‌های قبلی خود در سایت لینک دهید. این کار علاوه بر اینکه اعتبار نوشته شما را افزایش می‌دهد، کاربران را داخل سایت به مدت بیشتری نگه می‌دارد و آن‌ها به مطالعه مطالب مرتبط بیشتری تشویق می‌کند. توصیه می‌شود بین مقالات بنیادی و فرعی ارتباطی منطقی ایجاد کرده و در هریک به دیگری لینک بدهید. یک مسیر ۰ تا ۱۰۰ برای کسانی که میخواهند با تولید محتوای متنی وارد دنیای سئو شوند. بازاریابی محتوا و استراتژی محتوایی را نیز به مرور آموزش خواهیم داد.

الگوریتم‌های گوگل برای تیترهای داخلی محتوا، ارزش بیشتری نسبت به سایر قسمت های محتوا قائل هستند. خود شما (یعنی کاربر) هم برای تیترها بیشتر از متن های معمولی ارزش قائل هستید. حداکثر طول عنوان یک پست 70 کاراکتر است و این به دلیل آن است که گوگل، بینگ و یاهو هر کدام به ترتیب دارای یک عرض قابل مشاهده تا حداکثر 70، 71 و 71 کاراکتر هستند. البته شما می‌توانید عنوانی طولانی‌تر انتخاب کنید اما این عنوان در موتورهای جستجو به طور کامل نمایش داده نمی‌شود.

با ادغام چند تصویر یا اضافه کردن یکسری از المان ها، سعی کنید تصاویر را از حالت کپی خارج شان کنید. حجم تصاویر را پایین بیاورید ولی کیفیت آن را بالا نگه دارید. سعی کنید بخش های محتوای خود را با استفاده از تیترها و زیر تیترها کوتاه تر کنید. همکاران ما در ویکی دمی در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان می باشند.