دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا Content SEO ️ محتوای سئو شده چیست؟ + ویدیو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین

این کار هم یک کار تخصصی است که باید افراد یاشرکت تولید محتوامعتبر این کار را انجام دهند تا محتوای شما نتیجه بگیرد. درواقع نتیجه‌ای که از تولید محتوا سئو باید حاصل شود، رتبه گرفتن در موتورهای جستجو و در نهایت، فروش بیشتر خدمات یا محصولات است. تجربه ۱۰ ساله ما در زمینه سئو و انجام پروژه‌های بسیار در زمینه تولید محتوای سئو شده، تیم ما را به قدری توانمند ساخته است تا آنچه نیاز شماست را برآورده کنیم.

  • در برخی شرایط، یک تصویر می‌تواند مفهومی را منتقل کند که با صدها کلمه منتقل نمی‌شود.
  • یک مطلب خوب باید حتماً لینک خروجی داشته باشد (مثل محتوای همین صفحه که چندین لینک به سایت های معتبر و مرتبط به فرمت بندی متن دارد).
  • علاوه بر تصویر ویدیو، می‌توانیم با اضافه کردن صوت، اینفوگرافیک، جدول و نمودار محتواهای خود را غنی‌تر کنیم.
  • برای کاهش حجم ویدیوها بدون افت کیفیت نرم افزار Handbrake بهترین گزینه است.
  • در واقع باید صفحات محصولات شما هم برای مخاطبان و هم جستجو کردن و هم برای تبدیل بهینه‌شده باشد.
  • همانطور که می دانید سئوی محتوا جزء سئوی داخلی سایت محسوب می شود.

سرعت بارگذاری سایت ها در موبایل با دقت بیشتری توسط ابزار های مختلف سنجیده میشود، زیرا سرچ یا همان جستجو از طریق موبایل در سال های اخیر نسبت به محیط ویندوز افزایش یافته است. و کلمات کلیدی مرتبط میتوان چگالی کلمه کلیدی را در محتوا حفظ کرد. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط محدودیت خاصی ندارد به شرط اینکه آسیبی به روان بودن و ظاهر متن وارد نکند.

فرایند تحقیق کلمات کلیدی در سئو

چرا به تولید محتوای سئو شده نیاز داریم؟ منظور از سئو محتوا چیست؟ به طور کلی، محتوای مبتنی بر سئو، محتوایی است که پتانسیل بالایی در گرفتن رتبه در موتورهای جستجو دارد. پس اگر می‌خواهید در گوگل رتبه‌های بهتری کسب کنید، نیاز به محتوای سئو شده دارید. با این کار هر گاه کاربری کلمه کلیدی مربوطه را سرچ می کند، محتوای شما در رتبه های بالای صفحه اول نشان داده می شود. اینکه یک محتوا با رعایت کلیه نکات و قوانین سئو داشته باشید، نیازمند یک متخصص حرفه ای در این زمینه می باشد و خودتان به تنهایی نمی توانید این کار را انجام دهید.

استفاده از عکس ، ویدیو و صوت در محتوا

با توجه به اینکه 92 درصد جستجوهای روزانه در موتور جستجوی گوگل انجام می‌شود، ما از این موتور جستجو به‌ عنوان نماینده موتورهای جستجوی دیگر استفاده کردیم. پس با ما همراه باشید تا اصول تولید محتوای سئو شده مناسب برای سئو را بیاموزید. اجازه بدهید از مفاهیم پایه شروع کنیم و اول به‌ سراغ تعریف محتوای سئو شده برویم.

یکی از مهمترین موضوعاتی که در بحث تولید محتوای سئو شده چیست میتوان به آن پرداخت، سرعت بارگذاری سایت است. هر چه سرعت بارگذاری یک سایت کمتر باشد، از نظر سئو رتبه بهتری دریافت خواهد کرد. در واقع کاربران از سایت هایی که سرعت بیشتری داشته باشند، استقبال بیشتری میکنند. در مثال قبل عبارت “بالا بردن بازدید سایت” یا “جذب ترافیک واقعی” جزء عبارات مشابه افزایش بازدید سایت محسوب می شوند که باید در پاراگراف اول متن تان به کار ببرید. با استفاده از بازاریابی محتوا و تولید محتوای ارزشمند می توان کاربران را راغب به استفاده از خدمات و محصولات مورد نظر خود کرد و از این راه به کسب درامد پرداخت.

10_ لینک به خارج از محتوا

موجود در نتایج جستجوی گوگل از دیگر کلمات کلیدی مورد استفاده برای تولید محتوای سئو شده میباشند. گام نخست برای آغاز تولید محتوا، انتخاب کلید واژه هدفمند است. تحقیق در مورد کلمات کلیدی نیاز به دانش و تخصص کافی در حوزه کاری مربوطه داشته تا بتوان متوجه شد که کار بر روی چه کلماتی میتواند به سئوی سایت کمک کند. البته ابزار و تکنیک های خاصی نیز وجود دارد که وبمسترها میتوانند به کمک آنها در هر حوزه ای تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهند. یکی از مهمترین فاکتورهای سئوی محتوا، وجود کلمه کلیدی در عنوان صفحه و تگ H1 است. شما با قرار دادن کلمه کلیدی اصلی در عنوان صفحه کمک بسیاری به گوگل در درک مفهوم صفحه خواهید کرد.