دسته‌ها
اخبار

سئو مطلب آموزش سئو محتوا-دنی سالیوان | سئو

یکی دیگر از نکات آموزش تولید محتوا و سئو صفحات زامبی صفحات وبی هستند که ترافیک انسانی کمی ایجاد می­کنند یا اصلاً هیچ ترافیکی ایجاد نمی­کنند. آنها ممکن است ایندکس شوند، و ممکن است ترافیک ربات را از خزنده­های موتورهای جستجو ایجاد کنند، اما در جذب بازدیدکنندگان واقعی ناکام هستند. صفحاتی با محتوای 200 صفحه، صفحات 404، صفحات بسیار قدیمی، محتواهای سئو نشده و… جزء زامبی پیج محسوب می­شوند. این کار برای تولید محتوای سئو شده بسیار اهمیت دارد و باعث می شود تا کاربران به صفحات دیگر سایت یا سایت های هدف هدایت شوند. یکی از مهمترین فاکتورهای سئوی محتوا، وجود کلمه کلیدی در عنوان صفحه و تگ H1 است. شما با قرار دادن کلمه کلیدی اصلی در عنوان صفحه کمک بسیاری به گوگل در درک مفهوم صفحه خواهید کرد.

  • اگر می خواهید محتوای عالی ایجاد کنید، از یک ساختار منظم پیروی کنید.
  • علاوه بر آن، شما می­توانید از خدمات طراحی سایت، طراحی سایت فروشگاهی seoedu نیز بهره­مند شوید و از قیمت­های هر کدام از خدمات همچون قیمت طراحی سایت فروشگاهی اطلاع حاصل فرمایید.
  • مثلا در تولید محتوای متنی اشتباهات املایی زیادی امکان داره وجود داشته باشد که شما باید در مرحله بهینه سازی اون‌ها رو برطرف کنید یا در محتوای ویدیویی باید قسمت‌های اضافی ویدیو را کات کنید.
  • تمام تیترهایی که تا الان در همین مقاله خوانده اید سوالاتی بود که در مورد سئوی محتوا به آن ها پاسخ دادم.

برای مثال من عبارت «مربا آلبالو» را سرچ کردم و متوجه شدم که بیشتر افراد به دنبال طرز تهیه آن هستند. برای مثال بلاگ پست HTTPS سئولب که بالاتر توضیح دادیم 3200 کلمه است. و حتما می دانید که یک مقاله جامع شامل تعداد کلمات بیشتری نسبت به مقاله کوتاه است.

سؤالات متداول محتوای سئو شده

اگر برچسب‌های مشابه زیادی داشته باشید ممکن است موتورهای جستجو شما را به عنوان وبسایتی با محتوای دوگانه مشخص کنند. حتماً کلیدواژه خود را در ۶۰ کاراکتر اول عنوان جای دهید چون گوگل دقیقاً از همینجا به بعد عنوان مطلب را بریده و در صفحه نتایج جستجو قرار نمی‌دهد. امروزه هرچیزی که داخل وب قابل مشاهده هستند دارای محتوا میباشد که میتواند یک سایت یا شبکه اجتماعی باشد که اهمیت بسیاری در حوزه سئو دارد . در مرحله اول برای نوشتن محتوا باید هدف خود را مشخص کنید. به صفحه های دیگه خودتون که کلمه آموزش یا محتوای سئو شده رو داره لینک بدین به یک سایت معتبر خارجی هم میتونین لینک بدین بهترینش ویکی پدیا هست.

کلیدواژه هدف یا کلمه کلیدی اصلی در پاراگراف اول

همیشه به یاد داشته باشید که یک بهینه سازی خوب برای موتورهای جستجو، نیازمند یک محتوای خوب است. ما در فارس محتوا، با تیمی متشکل از افرادی متخصص در زمینه سئو، می‌توانیم شما را در تولید محتوای سئو شده و منحصر به فرد برای سایتتان یاری کنیم. متخصصان ما بر رعایت اصول سئو در محتوا کاملاً واقف هستند. کپی رایتینگ سئو را می‌توان نام دیگر بهینه سازی محتوا دانست. کپی رایتینگ سئو عبارت است از تولید محتوای تولید شده بر اساس لیست کلمات کلیدی به منظور جلب رضایت کاربران و موتورهای جستجو به صورت همزمان. به عبارت دیگر تولید محتوایی که برای گوگل قابل فهم باشد و از طرفی کاربران تمایل به خواندن و لایک کردن و اشتراک آن با دیگران در شبکه‌های اجتماعی داشته باشند.

از لیست کشویی و لینک های لنگری برای تیترهای داخل مقاله استفاده کنید. با اینکار می توانید مخاطب را دقیقا به همان قسمتی از محتوا که نیاز دارد ارجاع می دهید. با کلیک روی عنوان آن مستقیما به همان بخش از صفحه ارجاع داده می شود. در کنار لینک سازی داخلی و ارتباط بین صفحات گاهی اوقات لینک دادن به صفحاتی که خارج از سایت شما هستند هم لازم است.