دسته‌ها
اخبار

سئو و بازاریابی محتوا چیست؟ خدمات تولید محتوا رادزاد-دنی سالیوان | سئو

طراحی محتوا فرآیندی است که به شما کمک می کند تا بر اساس نیازهای واقعی کاربر محتوا تولید کنید. این نه تنها به شما کمک می کند تا بفهمید کاربر شما چه می خواهد، بلکه بیشتر بر آنچه کاربر واقعاً نیاز دارد تمرکز می کند. فکر کردن در مورد محتوای خود به این روش به کاربر کمک می کند تا آن محتوا را در زمان نیاز، به زبان و قالب مورد نیاز خود دریافت کند.

  • توضیحات متا حداکثر باید 160 کاراکتر باشد، اگر هم بیشتر باشد، گوگل مازاد کلمات را در نتایج جستجو نمایش نخواهد داد.
  • حرف H مخفف how to و به معنای “چگونه، چطور ” است و حرف W مخفف تمامی افعالی است که با Wh شروح می شوند.
  • برخی افراد می گویند که محتوایی زیباست که در چشم مخاطب زیبا باشد اینگونه افراد تلاشی هم نمی‌کنند که رتبهٔ محتوای خود را در نتایج جستجو بهبود بخشند.
  • این کار علاوه بر برقراری یک ساختار مناسب، باعث می شود تا کاربر از خواندن متن هیچوقت خسته نشود.
  • فرض کنید می‌خواهیم یک کمپین تولید محتوا حول موضوع «فروش در شبکه‌های اجتماعی» ایجاد کنیم.
  • از دید کاربران، سئو محتوا به معنی فراهم کردن محتوای با کیفیت به صورت مستمر است، به گونه‌ای که پاسخگوی نیازهای آن‌ها باشد.

براي مثال، اگر رقبايتان با مقالات ٢٠٠٠ كلمه اي رتبه بندي شده اند، شما ميتوانيد با ايجاد يك منبع ١٠,٠٠٠ يا ٢٠,٠٠٠ كلمه اي ارزشتان را ٥ تا ١٠ برابر بالا ببريد. می‌تونی برای پروژه‌های مختلف به صورت دورکاری و فریلنسری کار کنی، می‌تونی توسایت‌های مختلف به عنوان نویسنده استخدام شی و یا جذب یه مجموعه شی. بیاین یه سری اطلاعات جالب رو با هم مرور کنیم؛ طبق آمار، 68 درصد از افراد، 15 دقیقه بعد از این که بیدار می‌شن گوشی موبایل‌شون رو چک می‌کنن. 30 درصد از آدما هم اگه گوشی موبایل‌شون کنارشون نباشه استرس می‌گیرن و جالب‌تر اینکه 87 درصد از مردم هم گوشی‌شون در طول روز همراه‌شونه. من یک کامنت درباره محتوای نوع لندینگ براتون گذاشتم و سؤالم رو پرسیدم.

بنابراین، مطمئن شوید که هر صفحه از وب سایت شما یک کلمه کلیدی منحصر به فرد را هدف قرار می­دهد و با محتوای دیگر رقابت نمی­کند. سئو محتوا از اولین و اصولی ترین مباحث سئو می باشد که هر مدیر سایت می بایست دارای اطلاعات کافی نسبت به آن باشد. منظور از سئو محتوا، انتخاب عنوان مناسب و نوشتن بهینه مطالب سایت است، به گونه ای که بیشترین رتبه را بتوان در موتورهای جستجو کسب کند. بازاریابی محتوا تکنیک تولید محتوای ارزشمند و پر طرفدار و اشتراک گذاری آن در اینترنت است و هدف آن جذب حداکثری ترافیک از سوی کاربران به سمت سایت می باشد. این عمل به وسیله ابزارهای مختلفی که اینترنت به ما داده است می تواند انجام شود. تولید محتوا بسیار باسئونیز در ارتباط است به گونه ای که بسیاری از افراد و متخصصین، سئو را معادل تولید محتوا می دانند.

از Google Suggestion برای پیدا کردن کلمات کلیدی Long tail استفاده کنید. فکر کردن در مورد این سوالات به شما کمک می کند تا ایده اصلی برای پست یا مقاله خود بیابید. این کار باعث می‌شود تا مخاطب سر خط مطالب را گم نکند و دچار سردرگمی نشود.

نکاتی که در آموزش سئو محتوا باید رعایت کنید:

اما اگر بتوانيد یک ويدئو و يا یک فايل صوتی با كيفيت ضبط كنيد، از لحاظ منطقي هم چالش برانگيز است و هم می تواند به سئو محتوای سایت شما کمک کند. این ابزار، در ایران اطلاعات خیلی دقیقی را به شما نشان نمی دهد، پس برای پیدا کردن کلمات مناسب برای نوشتن محتوای مناسب برای سئو، فقط به این ابزار اکتفا نکنید. در قسمت پایین،‌ ویدیوهای آموزش سئو محتوا قرار دارد که مربوط به دوره رایگان سئو است.

ما میتوانیم محتوای سئو شده خریداری کنیم ؟

به همين دليل، قرار است امروز به شما چگونگى نوشتن محتوای مناسب برای سئو را آموزش دهیم. به یاد داشته باشید که منظور از تولید محتواى مناسب برای سئو، فقط نوشتن متون بالای ٢٠٠٠ كلمه نيست. محتوای طولانی خیلی خوب است اما نه اینکه یک محتوا صرفاً طولانی باشد، ولی هیچ اطلاعات خاصی را به کاربر منتقل نکند.

تولید محتوای متنی، گرافیکی و سئویی در سایت سئو محتوا

قبل از این که اقدام به نوشتن محتوای سئو شده کنید، اطمینان حاصل کنید که تحقیق کلمات کلیدی را به درستی انجام داده‌اید. اگر در تحقیق کلمات کلیدی مبتدی هستید، اصلا جای نگرانی نیست چرا که تیم سئو فارس محتوا، به شما در نوشتن محتوای مناسب برای سئو کمک خواهد کرد. آژانس فارس محتوا یکی از بهترین گزینه ها برای تولید محتوای سئو شده می باشد چرا که دارای سئوکارانی با سابقه ده ساله در این حوزه می باشد. این متخصصان محتواهایی را برای شما می نویسند که در کمترین زمان ممکن می تواند به صفحه اول گوگل بیاید و ورودی های تان را به طور چشمگیری افزایش دهند. فرایند کار به این صورت است که ابتدا یک جلسه مشاوره حضوری یا تلفنی رایگان با شما تنظیم می کنیم. در این جلسه متناسب با حوزه کاری تان و نوع محتوایی که می خواهید صحبت می کنیم.