دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟راهنمای سئو به زبان ساده سئو چیست و چه طور میتوان به درستی از آن استفاده کرد در اثر خاص

Cloaking یک تکنیک سئو‌ی کلاه سیاه است که در آن محتوایی که به کرالر‌های موتور‌های جستجو نشان داده می‌شود با محتوایی که به کاربران نشان داده می‌شود متفاوت است. همانطور که گفته شد، هر بازدید کننده یک IP مخصوص به خود را دارد و بوسیله آن شناسایی می‌شود. امکان تشخیص اینکه یک IP به کرالر تعلق دارد یا یک کاربر واقعی، با بکار بردن ترفند‌هایی وجود دارد.

  • صفحاتی از محصولات که موجود نیستند، صفحاتی که پاک شده اند، صفحات که به اصطلاح ویروسی شده اند و… همگی به وسیله ریدایرکت های مختلف تغییر مسیر داده می شوند.
  • هر ماه گزارش جامعی از اقدامات انجام شده و وضعیت فعلی سایت در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بطور کامل در جریان تمامی اقدامات انجام شده قرار بگیرید.
  • مقدار Name را روی @ و در مقدار Content؛ کدی که کپی کردید را قرار دهید و ذخیره کنید.

در حال حاضر، تعداد زیادی از این موتور‌های جستجو موجود هستند که شناخته شده‌ترین آن‌ها گوگل است. در کنار گوگل، بینگ و یاهو نیز نمونه‌هایی از محبوب‌ترین موتور‌های جستجو هستند. ارجاع به منابع با کیفیت منجر به بهبود سیگنال‌های موضوعی برای وبسایت شما خواهد شد و به گوگل در تشخیص بهتر موضوع سایت کمک خواهد کرد. ارجاع به سایت‌های خارجی و دادن بک لینک به سایت‌های معتبر برای کاربران ارزش افزوده ایجاد خواهد کرد و بر اعتبار و سندیت مقاله شما نزد خوانندگان خواهد افزود. برای درک بهتر مفهو بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو بهتر است با چند اصطلاح پرکاربرد آشنا شوید. دانستن این اصطلاحات از نظر کاربردی اهمیتی ندارد اما دانستن معنی و مفهوم این عبارت‌ها خالی از لطف نیست.

۳. متخصص سئو یا تیم سئو؟

یک نمونه سایت ایرانی که از این تکنیک برای افزایش قدرت سایت خود استفاده نموده است اسنپ مارکت می باشد. همچنین به خاطر داشته باشید برای استفاده از این روش حتماً سایت مذکور را در سایت web.archive.org بررسی و تحلیل نمایید. خرید بک لینک انبوه یا Sitewide از عوامل تاثیر گذار و البته کلاه سیاه، خرید بک لینک انبوه یا Sitewide می باشد که باعث افزایش سریع قدرت وب سایت شما می شود. از این نوع بک لینک ها بیشتر در سایت هایی که رقبای زیاد دارند مثل زمینه گردشگری ( بلیط هواپیما و تور ) بیشتر می بینیم. برای اینکار شما می توانید به سایت هایی که حاضر به فروش این نوع لینک ها هستند ( اغلب سایت های خبری ) مراجعه کرده و بر اساس مدت زمان انتشار بک لینک در سایت خود، به آنها پول پرداخت نمایید. توجه داشته باشید که این تکنیک باید برای همیشه ادامه داشته باشد و اگر بک لینک های خود را شارژ نکنید احتمال سقوط سایت شما بسیار بالاست.

مراحل پیاده‌سازی ساختار حرفه ای سایت

فرض کنید شبانه روز وقت گذاشتید و سایت خود را زیبا و پر از محتوا آماده کردید ولی دیدید یک جای کار می‌لنگد! انجام سئو کامل سایت باعث بهتر دیده شدن محتوای سایت و همینطوری بهتر دیده شدن سایت برای کاربران جستجو کننده خواهد شد. تعویض های بازیکنان هم مثل کارهایی میمونه که در پی بررسی اطلاعات سرچ کنسول انجام میشه. و در نهایت بک لینک و رپورتاژ هم مانند توصیه هایی هستن که مربی در حین بازی به بازیکن ها میگه تا بتونن کارشون رو به بهترین شکل انجام بدن. بهترین راه برای ایجاد رابطه ای صمیمانه، ارائه محتوای ارزشمند و تجربه ای به یاد ماندنی است. گوگل عاشق محتواست؛ هرچه محتوای سایت شما برای گوگل و دوستان گوگل (جستجوکنندگان) جذاب تر باشد، ارتباط بین سایت شما و گوگل صمیمانه تر می شود.

بنابراین عنوانی که برای یک مطلب انتخاب میکنید باید شامل نظر شما باشد . پس با شناسایی مخاطبان بالقوه‌ی خود و کانال‌های محبوب آن‌ها کار را شروع کنید. توییتر,فیسبوک,اینستاگرام و یوتیوب چهار شبکه اجتماعی متداول و پرطرفدار این روزها در اینترنت هستند. اگر شما تاکنون از متن های 500 تا 700 کلمه ای استفاده می کنید ان را به 1000 و یا 2000 کلمه برسانید.