دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟راهنمای سئو به زبان ساده سئو چیست و چه طور میتوان به درستی از آن استفاده کرد در اثر خاص

یکی از مهم ترین اصولی که بایستی در سئو تکنیکال رعایت شود، اصل بهینه بودن کدهای سایت است. یکی از دلایلی که اهمیت بهینه سازی سایت از نظر کدها را بالا می برد، سرعت سایت است. در واقع اگر کدهای سایت بهینه نباشند، می توانند زمان بارگذاری سایت را افزایش دهند.

حتی توصیه‌هایی برای بهبود سایت شما در نسخه موبایل در این‌جا ارائه می‌شود. در بخش mobile usability وبمستر تولز هم می‌توانید این مورد را بررسی کنید. در گذشته تمرکز گوگل بر این بود که کلمه کلیدی چند بار در متن تکرار شده. اسپایدر گوگل داشتن تگ عنوان، alt عکس، url، H1 و تگ توضیح را چک می‌کرد. روبات‌های گوگل هستند که باتوجه به عادات شما در بروزرسانی سایت، به وب‌سایت شما سر می‌زنند.

لینک هایی که از وب سایت های اسپم به شما داده شده اند، فایده ای برای شما نخواهند داشت. همچنین دقت کنید که در بین انکر تکست ها تنوع خوبی وجود داشته باشد. اگر 90% بک لینک های سایت فالو باشد، این بدین معنیست که یک جای کار می لنگد و نشان از تلاش شما برای فریب گوگل خواهد داشت.

به علاوه برای هیچ چیزی تضمینی وجود ندارد و سئوکار نمی تواند قول صد در صد برای بهبود رتبه بدهد. خب امیدواریم تا اینجای کار به خوبی درک کرده باشید که سئو چیست؛ زیرا در این بخش بدون داشتن درک درستی از کلیات سئو، نمی توانید اصطلاحات پرکاربرد سئو را درک کنید. مفید بود و با خصاصت کمی نوشته شده( البته بعضی از مطالب زیادی خلاصه هست و درکشون نیاز به آموزش بیشتری داره. ضمنن مقداری غلط املایی هم این مقاله داره ) ممنون و خسته نباشید. توی سایت آرشیو هم نگاه کردم صفحاتش خوب ایندکس نشدن که از روی اون کپی برداری کنم .

اگر هاست شما زمان پاسخگویی خوبی ندارد، کار خاصی حتی با بهینه سازی بیشتر نمی توانید انجام دهید. کلید داشتن یک وب سایت با لینک های داخلی خوب، داشتن عناصر با ساختار مناسب برای جا به جایی بین صفحات است. بزرگترین مزیت لینک سازی داخلی؟ برخلاف لینک های خارجی، کنترل لینک های داخلی کاملا در دستان شماست.

  • سئو در رابطه با استانداردهایی سخن می‌گویید که قرار است به شما کمک ‌کند تا ارتباط بهتری با مخاطبین خود ایجاد کنید.
  • هر عملیاتی در سئو که درون سایت اجرا شود رو سئو داخلی و هر کاری که به قوی شدن و شناخته شدن وب سایت از خارج از سایت خودمان انجام بشه سئو خارجی گفته میشه مشخصا سئو خارجی رو با ساخت و یا خرید بک لینک نیز میشناسند.
  • این مسئله یکی از تکنیک های سئو کلاه سیاه بود که طی آن کاربران مختلف برای عبارت کلیدی های متعدد وارد یک صفحه می شدند و آن صفحه رنک و ورودی کلی وب سایت را به شدت افزایش می داد.
  • با رعایت سئو داخلی سایت مطالب قرار داده شده مانند حلقه های یک زنجیر به هم مرتبط شده و پیوستگی در سایت ایجاد میشود.

به کاربری که از سایت بازدید می‌کند، Visitor یا بازدید کننده گفته می‌شود. بازدید کننده شخص در نظر گرفته نمی‌شود؛ بلکه هر IP یک بازدید کننده به حساب می‌آید. برای مثال ممکن است یک شخص واحد با دو وسیله الکترونیکی (مثل موبایل و کامپیوتر) از یک سایت بازدید کند، که در اینصورت دو بازدید کننده به حساب خواهد آمد.

سئو چیست | SEO چیست | آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

برای رسیدن به پاسخ سوالات خود، برای پیدا کردن نزدیک ترین فروشگاه مورد نظر و یا تصمیم گیری برای خرید یک محصول مواردی است که کاربران روزانه از موتور های جستجو استفاده می کنند. نتایجی که پس از این جستجو ها به کاربر نشان داده می شود تاثیر زیادی در زندگی روزمره آن ها می گذارد. از سوی دیگر، سئو کلاه سفید راهی برای ایجاد یک تجارت آنلاین و پایدار است.

آخرین کاربران ویژه متمم

روش بعدی استفاده از google suggest یا پیشنهادات کلمه کلیدی توسط گوگل است که برای این مورد کافی است فقط قسمتی از کلمه کلیدی موردنظر خود را در گوگل تایپ کنید تا پیشنهادات گوگل برای شما نمایان شوند. و در پروسه لینک سازی نیز به طور گسترده از تمامی وب‌سایت‌های ممکن و حتی بی‌ارتباط با موضوع سایت اصلی لینک سازی می‌گردد. مطالب با فرمت‌های مورد تائید گوگل نوشته می‌شوند و در بخش لینک سازی سعی می‌شود به صورت دستی لینک‌هایی نیز برای سایت ساخته شوند.

برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم مقاله 10 تکنیک سئو کلاه سیاه که توسط گوگل معرفی شده و موجب جریمه سایت می‌شوند را مطالعه کنید. به عبارتي ديگر اصطلاح سئو کلاه سياه اشاره به مجموعه‌اي از دستورات دارد که به منظور فريب، بازي و دستکاري الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندي بالا، بکار مي‌رود. به عبارت دیگر هدف اصلیSEO تکنیکالبهینه سازی زیرساخت یک وب سایت است.