دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ آموزش SEO سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو آکادمی سئو جذب مارکتینگ رایگان

الگوریتم‌های گوگل همان قوانین گوگل هستند که به رتبه‌بندی سایت‌ها کمک می‌کنند! مهم‌ترین مسئله‌ای که الگوریتم‌های سئو دارند، این است که همیشه در حال تغییر هستند. تغییر الگوریتم‌های گوگل می‌تواند رتبه سایت شما را کاهش یا حتی افزایش دهد. بنابراین اگر الگوریتم‌های گوگل را برای سئو در نظر گرفته باشید، سایت شما همیشه بالا می‌ماند اما اگر الگوریتم‌ها را دور زده باشید، با یک آپدیت گوگل ممکن است از لیست نتایج صفحات اول گوگل محو شوید.

  • زمانی که موتور‌های جستجو به این نوع ریدایرکت بر‌می‌خورند، رتبه‌های صفحه قدیمی را به صفحه جدید منتقل می‌کنند.
  • از سئوی لوکال یا محلی استفاده کنید غافل مشوید و سایت خود را در گوگل مپ ثبت نمایید.
  • استفاده می کنند زیرا به دنبال کسب نتایج خوب و ماندگار برای مشتریان هستیم.نتایجی که به سئو کلاه سیاه بدست می آید دیر یا زود توسط گوگل شناسایی شده و سایت متخلف به شدت جریمه خواهد شد.
  • URL های شما باید کوتاه، قابل خواندن و شامل کلمه کلیدی هدف باشد.
  • برای بهینه سازی سرعت سایت میتوانید از آموزش های رایگان سطح وب، مثل مقاله افزایش سرعت سایت ما، آموزش های غیر رایگان و حتی خدمات وب سایت ها استفاده کنید.
  • آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

به همین دلیل خیلی مهم است که این مرحله را قبل از سئو برون صفحه و به بهترین نحو ممکن انجام دهید. کلیه حقوق این وبسایت متعلق به وبسایت رادزاد بوده و هرگونه کپی برداری از مطالب آن، بدون ذکر منبع ممنوع می باشد. اگر من تمامی لینک هایی که در این صفحه وجود دارد رو در حال حاضر حفظ کنم، ولی لینک ها جابجا بشن ممکن است در سئو تاثیر بگذارد. پیشنهاد مk اینه که حتی الامکان دست به تغییر پلتفرم وب سایت نزنید، مگر اینکه پلتفرم قدیمی دارید که دیگه بروزرسانی نمیشه یا مشکلاتی از این قبیل براتون به وجود اومده. اینجا هر چیزی که میخوایم پیدا میشه و کسایی مثل شما با ارائه مطلبای بدردبخور دارن بهمون کمک میکنن که کارمون سریع تر راه بیفته. دم همگی شما صاحبای سایت های مختلف گرم که اینطوری کارمون رو راحت کردین.

تنها چیزی که نیاز دارید یک ابزار تجزیه و تحلیل بک لینک (مانند LinkMiner) است که به شما کمک می کند بک لینک های رقبای خود را پیدا کنید. به عبارتی بهتر است 10 بک لینک از 10 وب سایت مختلف داشته باشید تا 50 بک لینک از یک سایت. بک لینک از وب سایتی که قبلاً به شما لینک نداده است، معمولاً از سایتی که قبلاً به شما لینک داده است ارزشمندتر است. هر گونه تلاش آشکار برای دستکاری انکرتکست بک لینک های شما ممکن است توسط گوگل شناسایی شده و در نتیجه با جریمه رو به رو شوید.

بازاریابی محتوا

بسیاری از آنها به طور رسمی توسط گوگل تایید شده اند، اما بسیاری از آنها در سطح گمانه زنی و نظریه باقی مانده اند. از نقطه نظر عملی، بهتر است بر روی عواملی تمرکز کنید که تأثیرشان ثابت شده است، اما همچنین سعی کنید که امتیاز خوبی را در همه زمینه ها کسب کنید. فاکتورهای رتبه بندی موضوعی بسیار مورد بحث در دنیای سئو هستند. خب امیدواریم تا اینجای کار به خوبی درک کرده باشید که سئو چیست؛ زیرا در این بخش بدون داشتن درک درستی از کلیات سئو، نمی توانید اصطلاحات پرکاربرد سئو را درک کنید. مفید بود و با خصاصت کمی نوشته شده( البته بعضی از مطالب زیادی خلاصه هست و درکشون نیاز به آموزش بیشتری داره. ضمنن مقداری غلط املایی هم این مقاله داره ) ممنون و خسته نباشید.

امروزه کارشناسان سئو به شیوه های مختلف برای شرکت های کوچک و بزرگ کار سئوی سایت را انجام می دهند. بسیاری از متخصصان سئو خود دارای یک تیم حرفه ای و شرکتی به منظور انجام خدمات برای متقاضیان هستند. برخی دیگر از سئوکاران به استخدام شرکت ها درمی آیند و گروهی دیگر از کارشناسان این رشته به صورت آزاد یا فریلنسر در این حوزه فعالیت می کنند.

آموزش گام به گام سئو تکنیکال

دستاوردهای ما در ماه های اولیه (پس از شروع سئو سایت) اطلاعات و آمارهای جدیدی فراهم میکند که زمینه ساز تحلیل های دقیق تر، برنامه ریزی بهتر و تولید محتوای جدید میشود. این فرآیند بی پایان با هدف کسب رضایت کاربران انجام میشود و یکی از دستاوردهای جانبی آن کسب رتبه در نتایج گوگل است. از ابزارهای دنبال کننده رتبه کلمات کلیدی مثل Jaaxy استفاده کنید.

در واقع ساختار لینک سازی داخلی سایت شما، یک درک بهتر هم به افراد، و هم به رباتهای جستجو میدهد. نگران چک کردن مواردی که در بالا بیان کردم نباشید، افزونه هایی در سایتهای وردپرسی وجود دارد که چگالی کلمات کلیدی، و خیلی از معیارهای دیگر را برای شما بررسی میکند و به شما بر اساس آن نمره می دهد. همین الان سئو به زبان ساده را در گوگل جستجو کنید، ببینید سایت اثر خاص در کدام یک از نتایج گوگل نمایش داده میشود.

این تکنیک اگر به درستی اجرا شود میتواند تاثیر مثبت هم داشته باشد ولی پیاده سازی آن نیازمند صرف زمان و هزینه بسیار است که برای سایت های تخصصی مثل شما به صرفه نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد پیشنهاد میکنم مقاله بک لینک PBN را مطالعه کنید. البته منظور ما تنها محتوای متنی نیست بلکه تصویر، ویدئو، صوت و حتی ابزارهایی که در سایت خود ارائه می‌کنیم در پاسخ‌گویی به نیاز کاربر و درک گوگل از کیفیت محتوای ما تاثیرگذار هستند. در تحقیق کلمات کلیدی سایت وبلاگی؛ هدف اصلی شما پیدا کردن موضوعات مهم و پر جستجوی حوزه کارتان است. ضمن اینکه باید طوری نوشته شود تا در نتایج گوگل؛ کلیک خور خوبی داشته باشد و CTR صفحه را بالا ببرد. پس از تحقیق جامع کلمات کلیدی، ایده‌های کلی متنوع و هدفمندی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا با استفاده از آن بتوانید برای تولید محتوای وبلاگی سایت خود برنامه‌ریزی کنید.

زامبی پیج‌ها صفحاتی در وبسایت شما هستند که ترافیکی ایجاد نمی‌کنند؛ بلکه فقط آنجا هستند. صفحاتی که کاملا خوابیده و غیر‌فعال‌اند؛ آن هم بخاطر اینکه عموما محتوای جالبی ندارند و برای کسی جذاب نیستند. زامبی پیج‌ها انگیزه و ارزشی نه برای بازدید کنندگان و نه برای موتور‌های جستجو نداشته و فقط بوجود آمده‌اند زیرا کسی زمانی قصد داشته تا روی کلمات کلیدی خاصی رتبه بگیرد.