دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ آژانس دیجیتال مارکتینگ و طراحی وب سایت ترواَنس

سلام ممنونم از شما .خوب بود .اگه میشه از جدید ترین باید ها و نباید های سئو هم مقاله تهیه کنید.با تشکر از شما. اگر از نظر شما ایرادی نداشته باشه من میتونمی مقاله بنویسیم در مورد سئو و در سایت شما منتشر بشه. تا جایی که میدونم متاسفانه خیر، سعی میکنیم یه آموزش ازش رو در تقویم محتوایی مون قرار بدیم. البته فاکتورهای جدید، معیارهای قبلی را که گوگل در نظر گرفته است به هیچ عنوان نقض نمی‌کنند، بلکه آن‌ها به صورت پیش نیاز و پیش فرض در نظر گرفته می‌شوند. تاکنون بیش از ۱۶۰۰۰۰ درخواست پشتیبانی را به خوبی و خوشی پاسخ داده‌ایم. اگر موقع کار با محصولات سوال یا مشکلی دارید، روی پشتیبانی ما حساب کنید.

  • برای مثال، گوگل از یک سایت خبری خوب انتظار دارد بسیار زود تر از یک سایت آموزشی، یا فروشگاهی بروز شود.
  • بنابراین تفاوت زیادی بین بک لینک از صفحه ای که به 3 منبع لینک می دهد و بک لینک از صفحه ای که به 30 منبع لینک می دهد، وجود دارد.
  • امروز که شما دارید این مقاله سئو شده را مطالعه می‌کنید‌ میهن وردپرس ماهانه ده‌ها میلیون تومان هزینه تبلیغات می‌کند تا به‌غیراز ورودی از مقالات و محتواها از طریق جست‌وجو مستقیم سایت نیز داشته باشد.
  • هفتاد تا هشتاد درصد جستجوگران، به لینک‌هایی که به صورت تبلیغ (با پرداخت پول) توسط موتورهای جستجو از جمله گوگل، نمایش داده می‌شوند، نگاه نمی‌کنند.

مثلاً یکی از دلایل پیشرفت میهن وردپرس در این سال‌ها این است که همیشه مخاطب را با فرایند سئو به سایت خود جذب کرده و بعد از سئو سعی کرده همیشه آپدیت باشد و محتواها را به‌روز نگاه دارد. این الگوریتم هسته مرکزی و همینطور بازوهای آن، دائما در حال به روز رسانی هستند و با هر بروزرسانی، گامی به سمت هوشمندتر شدن برمیدارند. در آینده تمامی الگوریتم های گوگل و آپدیت های آن را در مقالاتی به شما معرفی میکنیم. منظور از طرفدار، مشتریانی هستند که دائما از سایت شما خرید میکنند. با توجه به افزایش مخاطبان سایت، برند شما شناخته تر از قبل میشود. هزینه ای که برای سئو کردن سایت پرداخت میکنید، اغلب در برابر هزینه تبلیغات محیطی و اینترنتی به صرفه تر است.

Alt Text چیست و چرا اهمیت زیادی در سئو دارد؟

سئو فرآیندی است که به گوگل کمک می‌کند تا سایت شما را شناسایی کرده، زمینه فعالیت شما را بفهمد و بر اساس کلمات کلیدی مرتبط مثلا همین خرید موبایل سایت شما را در صدر نتایج جستجو نشان دهد. اکنون که با اهمیت سئو آشنا شدید، حتماً می‌خواهید از آن استفاده کنید! برای استفاده از استراتژی سئو، اول باید ببینید که سئو چگونه کار می‌کند؟ در واقع باید عملکرد سئو را بشناسید و سپس برای آن اقدام کنید. سئوی سایت به این معنی است که رتبه صفحات سایت خود را بر اساس کلمات کلیدی هر صفحه به رتبه‌های اول برسانید.

Webmaster کیست و چه کاری انجام می‌دهد؟

متنی که حاوی لینک است و کاربر را از صفحه ای به صفحه دیگر منتقل می کند، انکر تکست گویند. انکرتکست ها انواع مختلفی دارند و هر کدام بسته به شرایطی، مورد استفاده قرار می گیرد. در استفاده از انواع انکر تکست باید با نکات و تکنیک های سئو خارجی و ساخت بک لینک آشنایی داشته باشید. احتمالا نام این نوع از بهینه سازی سایت را زیاد شنیده اید و تا حدودی با آن آشنایی دارید.

اهداف بهینه سازی و سئو سایت

قرار دهید و سعی کنید از کلمات کلیدی هدف در آن‌ها استفاده کنید. تا جای امکان سعی کنید کلمۀ کلیدی هدف را در ابتدای عنوان سئوی صفحه قرار دهید و سپس به آن صفت و جزئیات دیگری (مثل راهنما، بررسی، 2018، برترین) اضافه کنید. با ابزارهای مربوط به آمار جستجوی هر عبارت در گوگل متوجه می‌شویم مردم با عبارت‌های مختلفی روزانه حدود ۸ هزار بار برای «خرید موبایل» یا عبارت‌های مشابه جستجو می‌کنند. با نظر شما موافقیم و بسیار خوشحالیم که این صفحه و اطلاعات آن از نظر شما مفید بوده است. الگوریتم های گوگل هر روز در حال پیشرفت و ارتقا هستند و فریب آنها امروز کار دشواری محسوب میشود.