دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ + اهمیت SEO و بهینه سازی سایت برای موتور جستجو ایران هاست

ولی به توجه به کیفیت محصولات آن ارزش آن را دارد که تهیه نمود یا حداقل بصورت اشتراکی استفاده کرد. از آنجایی که جستجو برای افراد به اشکال مختلف، اعم از صوتی، وب یا حتی یوتیوب ضروری است، سئو نیز یک وب سایت جهت افزایش بازدید آن در نتایج جستجوی الزامی می باشد. سئو تکنیکال به تمامی جنبه های فنی وب سایت که روی سئو تاثیر گذار است، می پردازد. مواردی از قبیل هاست، سرعت وب سایت، نقشه xml، روبات و ده ها استراتژی دیگر که می تواند در سئو تکنیکال پیاده سازی شود. به عبارتي ديگر اصطلاح سئو کلاه – سياه اشاره به مجموعه‌اي از دستورات دارد که به منظور فريب، بازي و دستکاري الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندي بالا، بکار مي‌رود.

  • به جای استفاده از کلمات کلیدی ,جملات خود را واقعی تر کنید تا اعتماد کاربران به سایت شما جلب شود.
  • با انجام کارهای بالا؛ سایتتان ده‌هها برابر سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد.
  • امروزه مجموعه ابزارهای جدیدی در بازاریابی پدیدار شده است که چند دهه پیش غیرقابل تصور بودند.
  • یعنی در سال اول تمام بک‌لینک‌های رپورتاژآگهی به صفحه اصلی داده شود.

اما اگر موتورهای جستجو آنها را شناسایی کنند، شما جریمه خواهید شد. به دستۀ اول سئوی کلاه سفید و به دستۀ دوم کلاه سیاه می‌گویند. در بین این دو هم، تکنیک‌های کلاه خاکستری هستند که هم زود نتیجه می‌دهند و هم منجر به جریمه نمی‌شوند. وضعیت سئوی داخلی سایت شما با استفاده از ابزارهای تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

چرا سئو در فروش تاثیر فوق العاده ای دارد؟

غیر از قدرت دامنه که مربوط دامنه کلی سایت میباشد و به صورت تخصصی صفحه ایندکس سایت را هدف قرار میدهد قدرت صفحه نیز معیاری برای سنج محتوا وصفحات سایت است. این روش نیز باعث بیشتر دیده شدن سایت شما به کاربران بیشتری خواهد شد که البته به دلیل داشتن هزینه های سرسام اور بیشتر شرکت های تجاری با درامد بسیار بالا قابلیت اجرای گسترده ان را خواهند داشت. در این قسمت سه بخش اصلی و مهم در خدمات سئو انجام شده بر روی سایت شما توضیح داده شده است. هر یک از این بخش ها دارای قسمت ها و زیر شاخه های بسیار زیادی است که ما در بهترین سئو بر اساس موضوع هر سایت و فیلد مربوطه سعی در انجام بهترین حالت ممکن سئو برای سایت های شما عزیزان هستیم. با نظر شما موافقیم و بسیار خوشحالیم که این صفحه و اطلاعات آن از نظر شما مفید بوده است. الگوریتم های گوگل هر روز در حال پیشرفت و ارتقا هستند و فریب آنها امروز کار دشواری محسوب میشود.

مشاوره تخصصی سئو

در زیر پکیج های سئو و بهینه سازی همراه با قیمت ها مشخص شده است. تمامی موارد سئو برای رسیدن به رتبه اول گوگل از سئو داخلی و سئو خارجی توسط تیم ما انجام خواهد شد و شما نیاز به انجام تبلیغات اضافه و هزینه بیشتر نخواهید شد. پیوند خارجی یا لینک یا بک لینک باعث میشود وبسایت هایی که قبلا توسط موتورهای جستجو شناسایی شدن با استفاده از لینک های خروجی خود سایت ها و صفحات جدیدی را نیز به موتورهای جستجو معرفی کنند. بعد از مرحله سئو و بهینه سازی کلی سایت نوبت به سئو صفحات سایت میرسید. در هر سایتی یک سری صفحات هدف وجود دارد که به این صفحات لندینگ پیج میگویند.

آموزش‌های حرفه‌ای ما شامل دوره‌های آموزش سئو و محصولات آموزشی سئو (وبینار، کتاب و فیلم‌، همایش و کارگاه) است. می‌خواهیم دوستانی که به تازگی وارد حوزه سئو شده اند و هنوز درآمد چندانی ندارند، بتوانند با آموزش‌های رایگان و کاربردی؛ دانش سئو خودشون رو به سطح مطلوبی برسونند و وارد فاز درآمدزایی بشوند. لطفا سوالتون رو واضح و با جزئیات و در ذیل درس آموزش سئو تکنیکال بپرسید تا بررسی بشه و پاسخ داده بشه. در این بخش؛ مطالب آموزش سئو به زبان ساده که قابل اجرا، جامع و کاربردی که حاصل تجربیات خودمان و از دیگر منابع معتبر سئو است را برای شما آماده کرده‌ایم. علاوه بر نکاتی که در آن فصل آموختید؛ نکات زیر را هم در سایت محتوا محور پیاده‌سازی کنید.