دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ + اهمیت SEO و بهینه سازی سایت برای موتور جستجو ایران هاست

اگر محتوای شما از جنس خبر یا مقاله است از هیچ طریقی امکان اضافه کردن ستاره به نتایج جستجو را ندارید. پیشنهاد میکنیم با فریب دادن گوگل و استفاده از روش های دیگر سلامت سایت خود را به خطر نیاندازید. بهترین مسیر پیشنهادی ما برای یادگیری عمیق و کاربردی سئو در همان ویدیو “نقطه صفر سئو” به صورت کامل توضیح داده شده است. پس از مشاهده این ویدیو و مطالعه منابع رایگان معرفی شده می‌توانید کارگاه‌های تخصصی را به ترتیب قرار گرفته در منوی سایت و صفحه دوره غیرحضوری سئو دریافت و مشاهده کنید.

  • مردم جهان روزانه بین ۶ تا ۷ میلیارد بار از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند (منبع).
  • مهم است که در نظر داشته باشید که سایت های دیگر می توانند لینک های خارجی به وب سایت شما را در محتوای خود نیز ارائه دهند.
  • در این صورت، گوگل این دو سایت را با هم مقایسه می‌کند و احتمالاً سایت A را بالاتر نشان می‌دهد اما چرا احتمالاً؟ چون سئو به فاکتورهای زیادی بستگی دارد و تنها این موارد برای رتبه‌بندی سایت‌ها کافی نیستند.
  • به دستۀ اول سئوی کلاه سفید و به دستۀ دوم کلاه سیاه می‌گویند.
  • هر چقدر محتوای سایت جذابیت بیشتری برای کاربران داشته باشد، در کسب رتبه از گوگل امتیاز بالاتری خواهد گرفت.

برای آن که یک سایت در رتبه بالای جستجوی گوگل قرار بگیرد لازم است که همه چیز درباره سئو را بدانید و مراحل سئو سایت را از همان ابتدای ساخت سایت رعایت کنید. تا اینجای مقاله متوجه شدیم سئو چیست و چه کاربردی دارد اما کار هنوز تمام نشده است. همه میدانیم سئو مهمه و تاثیر فوق العاده ای در بهبود کسب و کار و سودآوری شما دارد. ساتی شما قرار نیست فقط در همین کلمه بالا باشد و می توانید صدها (و گاهی هزاران) کلمه کلیدی مختلف را رتبه بندی کنید و از هر کلمه درآمد زیادی کسب کنید.

استفاده از سرفصل های دوره و نکاتی که در طول دوره کاربران آموزش خواهند دید. استفاده از ویدئوهای کوتاه جهت شناخت بیشتری کاربران با دوره های آموزشی. ایجاد صفحات لندینگ پیج زیبا که کاربران به راحتی توانایی تحلیل و کار با آن را داشته باشند. این تکنیک، بیشتر در میان مشاغل کوچک که هنوز در صنعت شناخته نشده اند، رایج است و معمولاً در خصوص وب سایت های بزرگ اتفاق نمی افتد. وب سایت هایی ایجاد کنید که هم در دسکتاپ و هم در دستگاه های تلفن همراه سریع بارگیری شوند. این روز‌ها سایت‌های کسب و کار بین‌المللی، روشی را به کار گرفته‌اند تا به وسیله آن بتوانند مشتریان خود را…

وقتی شخصی جستجو‌یی را انجام می‌دهد، موتور‌های جستجو ایندکس خود را می‌گردند تا محتوا‌های مرتبطی پیدا کنند. سپس آن محتوا‌ها را به امید آنکه به سوال شخص جستجو‌گر پاسخ بدهند و نیازش را برطرف کنند، در صفحات نتایج جستجو فهرست می‌کنند. این فهرست کردن نتایج جستجو، بر اساس مربوط بودن را Ranking یا رتبه بندی می‌نامند. به طور کلی، اینطور در نظر بگیرید که هر‌چه یک وبسایت بالا‌تر رتبه بندی شود، موتور جستجو محتوا‌ی آن را مرتبط‌تر با جستجوی شخص می‌داند.

شرکت سئو سایت یا استخدام متخصص سئو! کدام بهترین بازدهی را دارند؟

اسکیما مارک‌آپ بخشی از سیستم معنایی گوگل است و گوگل به آن علاقه دارد. استفاده فایل robots.txt جلوگیری از خزش تعدادی از صفحات سایت است که نمی‌خواهیم توسط ربات‌های گوگل ایندکس شوند. برای کنونیکال‌سازی صفحات کافی است یک رل کنونیکال در تک تک صفحات سایتتان قرار داشته باشد. در ادامه آموزش گام به گام سئو؛ می‌آموزید چگونه سایتتان را به صورت گام به گام با استاندارهای گوگل مطابق کنید. تجربه کاربری یکی از ۳ ضلع مثلث سئو جدید در کنار ارتباط و اعتماد است. گوگل امروز دوست دارد به صفحات تخصصی‌تر رتبه بدهد و برای شناخت تخصص مقاله از سیستم معناگرایی استفاده می‌کند.

Text to HTML Ratio چیست و چرا در سئو اهمیت دارد؟

اگر توانایی ایجاد ارتباطات را داشته باشید، می توانید با ذینفعان این حوزه کار کنید و آن ها را با تاکتیک ها و اهداف کلی بازاریابی همسو کنید و خود نیز به یک حرفه پردرآمد دست پیدا کنید. از آخرین اخبار سئو و تغییرات در الگوریتم های گوگل مطلع باشد و دائماً اطلاعات خود را به روز رسانی کند. میزان دشواری کلمات کلیدی و میزان رقابت آن ها را ارزیابی کنید. ما در مجموعه کدُ سئو برخی از معتبرترین منابع آموزش سئو در خارج از ایران را به شما عزیزان معرفی خواهیم نمود. رافیک وب سایت رقبا چه میزان است و مخاطبان آن ها چه کسانی هستند. سرعت لود سایت خود را با رقبا خود بررسی کنید و جهت افزایش آن اقدامات لازم را انجام دهید.

🔵 رتبه بندی در SERP ها چیست؟

هفتاد تا هشتاد درصد جستجوگران، به لینک‌هایی که به صورت تبلیغ (با پرداخت پول) توسط موتورهای جستجو از جمله گوگل، نمایش داده می‌شوند، نگاه نمی‌کنند. بلکه هدف اصلی ما، آشنایی دوستان متممی با کلیات SEO و برخی از پایه‌ای‌ترین تکنیک های سئو است. تا هم بتوانند کارهای ساده‌ و اولیه‌ی سئو برای سایت یا وبلاگ خود را مدیریت کنند و هم در صورت علاقه، مسیری برای مطالعه و یادگیری بیشتر سئو پیش روی آنها ترسیم شود. یک دوره رایگان و گام به گام که با آن می‌توانید تکنیک‌‌های سئو را به صورت رایگان و کامل بیاموزید.