دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ + اهمیت SEO و بهینه سازی سایت برای موتور جستجو ایران هاست-دنی سالیوان | سئو

در این روش سئوکار به جای صبر کردن، سعی میکند به کمک یک سری تکنیک های سئو حرفه ای و البته غیرقانونی، موتورهای جستجو را فریب داده و سریعا به نتایج اول صعود کند. از نظر گوگل و بقیه موتورهای جستجو، اگر شما واقعا یک وب سایت معتبر، با محتوای مفید و کاربرپسند باشید، در وب دوستداران و طرفداران زیادی دارید. پس در این حالت باید دائما در سطح وب، به سایت شما لینک هایی داده شده و از شما به عنوان یک وب سایت خوب صحبت شود. یک محتوای جذاب تا زمانی که نمره سئو مناسبی نداشته باشد، نمیتواند جایگاه خودش را در نتایج پیدا کرده و مخاطبان را به وب سایت شما وارد کند. اگر در مورد سئو محتوا اطلاعات کمی دارید، به مقاله رایگان آموزش سئو محتوا که به صورت جامع و ویدیویی تدوین شده مراجعه کنید.

  • امروزه بسیاری از افراد در سراسر جهان از خدمات اینترنت موبایلی استفاده می کنند.
  • و این که می خوام توی این مدت که داریم انتقال رو انجام میدیم از نتایج گوگل که الان هستیم پائین نیایم.
  • این فایل به ربات‌های موتورهای جستجو فرمان می‌دهد کدام صفحات وب را خزش کرده یا کدام صفحات را نباید خزش کنند.
  • در واقع برای سئو سایت انگلیسی که توسط انگلیسی زبان ها استفاده می شود باید نامی را انتخاب نمایید که معنا و مفهوم دقیقی را می رساند.

صفحات خود را برای جستجوی موبایل بهینه کنید و روی سرعت و قابلیت استفاده تمرکز کنید. تست‌های سازگار با موبایل و سرعت صفحه، به شما کمک می‌کند تا ببینید کدام جنبه‌های صفحه شما باید بهبود یابد. این تست‌ها در WebSite Auditor (نرم افزاری برای بررسی سئو سایت) ادغام شده‌اند، بنابراین می‌توانید بهینه ‌سازی موبایل صفحات خود را بررسی کنید. سئوی خارجی نام فرآیندی است که به سایت امکان نمایش بیشتر در موتور جستجو را در حین انجام فرآیند سئو می دهد.

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و سئو خارجی

به برچسب هایی که بر روی نوشته های خود می زنید، تگ گفته می شود. کاربران با استفاده از تگ ها می توانند راحت تر به مطالب موردنظر خود دسترسی پیدا کنند. یک تگ می تواند در برگیرنده نام، ویژگی، موضوع و کاربرد محصول شما باشد.

استفاده از سرچ کنسول

، فرآیندی است که به تمام اتفاقات روی سایت مرتبط است و باعث می شود سایت شما نتیجه بهتری در گوگل کسب کند، این موضوع تاثیر مستقیمی بر روی افزایش بازدید و درآمد سایت شما خواهد داشت. روش کلاه سیاه به معنای بهره گیری از قوانین، الگوریتم ها و استاندارد هایی است که با اصول اساسی SEO کلاه سفید گوگل و سایر موتور های جستجو در تضاد هستند. همچنین از روش های کاملا غیر اصولی بهره می گیرد و در استفاده از آن، ریسک بالایی برای سایت وجود دارد.

۵ قالب که با اهداف سایت شما مطابق است (مثلا اگر فروشگاه اینترنتی هستید؛ بدیهی است قالب مناسب فروشگاه اینترنتی نیاز دارید) را انتخاب کنید. در فصل سئو تکنیکال توضیح دادم در صورتی که آدرس‌های سایتتان قبلا با http ایندکس شده‌اند چه کاری باید انجام دهید. از زمانی که مرورگر کروم؛ علامت not secure را در کنار سایت‌های بدون https به نمایش درآورد کاربران نیز برای استفاده از چنین سایت‌هایی مردد هستند.