دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ + اهمیت SEO و بهینه سازی سایت برای موتور جستجو ایران هاست

برای سئو یک وب سایت شما بایستی با مفاهیم سئوی داخلی، سئو خارجی و سئو فنی (تکنیکال) آشنا باشید و انواع الگوریتم های گوگل و عملکرد آن ها را بشناسید. پیشنهاد می کنیم بخش مقالات وب24 را به صورت کامل مطالعه کنید. سئو یک کار کاملا تخصصی است که بر پایه تجربه و دانش انجام می شود. بهینه سازی سایت بدون تجربه کافی، موجب حذف کلی سایت و مطالب از گوگل می‌شود. بنابراین اگر تجربه این کار را ندارید، ریسک نکنید و سئو سایت خود را به یک تیم حرفه‌ای بسپارید. برای سئو یک سایت باید در ابتدا سایت نیاز سنجی شود و سپس استراتژی مناسبی تدوین شود.

  • این انتخاب به این دلیل بود تا تماشاچیان بتوانند بین فرد شرور و قهرمان فیلم تفاوت قائل شوند.
  • مسیر یادگیری سئو و مفاهیمی که باید با آنها آشنا شوید را به صورت کامل در دوره نقطه صفر سئو معرفی کرده‌ایم.
  • گوگل با الگوریتم های خاصی، متوجه میشود که بعد از جستجو کردن، به کدام مطلب علاقه بیشتری داشتید.
  • از جمله مهمترین پارامترهای گزارش شده می توان به مکان جغرافیایی کاربر، تعداد صفحات بازدید شوه و میانگین زمان حضور کاربران در سایت اشاره کرد.
  • حال این هدف می‌تواند خرید، ثبت نام و یا عضویت در سایت باشد.

این بخش از معادله شامل ایجاد روابط و ایجاد محتوایی در سایت های دیگر است که این امکان را به افراد میدهد که از سایت های دیگر به سایت شما وارد شوند. اگرچه ساخت بک لینک نیاز به رعایت اصول زیادی دارد، اما در موفقیت سئو سایت شما میتواند مانند یک پل عمل کند و ضروری است. در سئو خارجی سایت تمرکز روی ورود کاربران از سایت های دیگر به سایت است و هدف جذب ترافیک از موتور جستجو گوگل نیست.

Webmaster کیست و چه کاری انجام می‌دهد؟

سایت شما یک سایت جدید است و هنوز توسط ربات گوگل دیده نشده است. شاید بهترین تعریف برای نرخ بازگشت سرمایه، نسبت سود حاصله به میزان هزینه و سرمایه پرداخت شده باشد. نمودار بالا بیانگر این مساله است که شما با سرمایه گذاری مثلا صد میلیونی روی سئو، سود ۴۹ میلیون تومانی برداشت خواهید کرد. کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر برای شرکت خلاقیت وبسیما برتر محفوظ میباشد. کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر برای شرکت وبسیما برتر محفوظ است.

Google AdSense پلتفرم تبلیغاتی گوگل است که صاحبان سایت می‌توانند با گذاشتن تبلیغات آن روی سایت خود، برحسب تعداد کلیک یا بازدید پول دریافت کنند. گوگل نیز آگهی این افراد را، در‌صورتی که مرتبط با نوع محتوا و بازدید کنندگان سایت‌هایی که در Google AdSense ثبت نام کرده‌اند باشد، به سایت‌های داوطلب می‌دهد. صاحبان سایت‌ها نیز مختارند تا تبلیغات گوگل را هر کجا‌ی صفحات وبسایت خود که می‌خواهند قرار دهند. استفاده بیش از اندازه از تکنیک‌های بهینه سازی سایت برای گرفتن رتبه بهتر در موتور‌های جستجو بطوریکه به کیفیت وب سایت لطمه بزند را اصطلاحا Over Optimization یا بهینه سازی بیش از حد می‌گویند. Rendering به عملیات تبدیل محتوا‌ی کد‌نویسی شده در زبان HTML به محتوای قابل خواندن توسط کاربران گفته می‌شود.

بهینه سازی سایت در گوگل

اگر مانند سایت ما، از سایتهای وردپرسی استفاده میکنید، یک تقلب بسیار مهم باید به شما دوستان برسانم. چرا که به نظر گوگل، اگر مطلب ارزش من بود، حتماً تا آخرش آن را میخواندید. برای این که این واقعیت را پر رنگ تر جلوه دهم به شوخی ای اشاره میکنم که میان seo کاران باب است. باید این واقعیت را بدانید که 67% از کیلیک ها متعلق به 5 نتیجه اولی هستند که در گوگل دیده میشوند.

با توحه به شناختی که از بازاریابی آنلاین دارم میدونم کار بسیار دشواری رو دارین انجام میدین. اما باید انکر تکست های متنوعی داشته باشید و از دستکاری انکر تکست خودداری کنید. یک لینک nofollow به همان اندازه یک لینک استاندارد ارزشمند است. تنها تفاوت این است که اطلاعات مربوط به انکر تکست را منتقل نمی کند. اصطلاحی که برای توصیف سرعتی که یک صفحه پیوندهای جدیدی دریافت می کند، استفاده می شود. اصطلاحی که برای توصیف این که همه لینک ها از نقطه نظر سئو دارای ارزش یکسانی هستند استفاده می شود.