دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ بهینه سازی سایت یا Seo چیست و اهداف سئو در تجارت الکترونیگ وب جوان

اونجا یک علامت یا پرچم رو بذاریم برای همیشه ( کسب جایگاه و تثبیت اون ) ممکنه وقتی برگشتیم پایین برای همیشه به خودمون قول بدیم که دیگه کوه نریم چون سخته و همین یک دفعه بسه. در ضمن بعضی از تگها نوایندکسن ، تو صفحه تگ ها رفتم و با یوست چک شون کردم ، برای ثبت تو گوگل مشکلی نداشتن. فقط من بخوام تمام این دوره های پیشنهای شمارو اموزش ببینم و همزمان بخوام روی پیج خودم هم کار کنم .البته پیج گل و گیاه هست. با این کار به بخش Valid منتقل نمی‌شوند بلکه این آدرس ها از سایت شما حذف خواهند شد.

  • سئو بر بهبود رتبه‌بندی در نتایج ارگانیک (طبیعی و نه پرداختی) متمرکز است.
  • برای این که بتوانید به صفحه ابتدایی گوگل راه پیدا کنید، باید با سه بخش مهم در سئو آشنا باشید.
  • سئو داخلی یا آن پیج به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که درون سایت صورت می‌گیرد تا بتوانیم به محبوبیت بیشتری نزد موتورهای جستجو دست پیدا کنیم.

در ادامه بیشتر در مورد این مسئله صحبت خواهیم کرد و فعلا کاری با این نوع فعالیت ها نداریم. گاهی اوقات اعتبار اجتماعی شما هم بر روی رتبه بندی سایتتان تاثیر دارد. این یعنی موتورهای جستجو، تعداد دنبال کنندگان و میزان مشارکت و تعمال آن ها را با صفحات شبکه های اجتماعی شما، برای رتبه بندی در نظر می گیرند. سپس آن ها از این اطلاعات استفاده می کنند تا رتبه بندی برند شما را در نتایج جستجو، مشخص کنند. سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتور جستجو می باشد و شاید فقط یک کلمه سه حرفی باشد اما می تواند یک دنیا تفاوت در استراتژی های بازاریابی دیجیتال شما ایجاد کند.

بازاریابی محتوا و تاثیر آن بعد از سئو سایت

از طریق سئو به راحتی برند سازی می‌‌کنید و از نظر شهرت پیشرفت خواهید داشت اما در تبلیغات اینترنتی این گونه نیست. نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که تعداد جستجوها معمولا بیش از تعداد گفته شده در مثال است و همچنین خیلی بعید است که از 500 نفر فقط 100 نفر سفارش ثبت کنند و در نهایت سود حساب شده نیز حداقل درنظر گرفته شده است. یک قالیشویی با رسیدن به رتبه اول گوگل در این مثال 600 میلیون تومان سود می‌کند و اینگونه سئو می‌تواند یک مجموعه یا فرد را ثروتمند کند.

آیا متا تگ ها از اهمیت برخورداند؟

منظور از پیمایش وبسایت، حرکت از یک صفحه به صفحه‌ای دیگر در یک وبسایت است. هر‌چه این جایجایی سهل‌تر و آسان‌تر باشد، گفته می‌شود که وبسایت پیمایش یا ناوبری خوبی دارد. پیمایش خوب یک وبسایت، برای بازدید کنندگان سایت و نیز کرالر‌ها، پیدا کردن چیزی که می‌خواهند را راحت و آسان می‌کند. کاربران و موتور‌های جستجو عاشق محتوا‌های پیدا‌شدنی و به خوبی طبقه بندی شده‌اند. CSS مخفف عبارت و زبانی برای ایجاد تغییرات در اسنادی است که به زبان‌های نشانه گذاری (مثل HTML) نوشته شده اند. HTML را بعنوان اسلکت و استخوان‌بندی یک سازه و CSS را بعنوان اجزایی برای زیبا سازی ظاهری آن در‌نظر بگیرید.

آیا واقعاً سایتهایی که در نتایج اولیه جستجو هستند، ثروت بیشتری به دست می آورند؟

با بهینه سازی صفحات برای کلمات کلیدی هدف، فروش و درآمدشان را به طور قابل توجهی افزایش دهند. وب سایت های Moz – Ahrefs وWoorank نیز این تحلیلهای بهینه سازی سایت را ارائه می دهند. البته ارزشگذاری فاکتورهای سئو داخلی در هر کدام از این نرم افزارهای آنالیز سئو داخلی سایت متفاوت است. استفاده از نقاط ضعف موتور های جستجو و روش های غیر قانونی برای فریب آن ها را سئو کلاه سیاه می نامند. دلیل استفاده از آن سریع رسیدن به هدف می باشد ولی این ریسک را که دارد که اگر گوگل متوجه خطای شما شود با جریمه سنگینی مواجه خواهید شد.