دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ بهینه سازی سایت یا Seo چیست و اهداف سئو در تجارت الکترونیگ وب جوان

نیازی به جلوگیری از این بازدیدها نیست و تاثیری در سئو سایت شما ندارد. حضور این صفحات هم در زیردامنه و هم دامنه اصلی موجب ایجاد محتوای تکراری شده و هردو نسخه توسط گوگل ایندکس خواهد شد. بهترین پیشنهاد ممکن راه اندازی بلاگ بر روی فولدر و ریدایرکت 301 همه صفحات زیردامنه به آن است.

در نتیجه برای این که بی گدار به آب نزده باشید، در مرحله اول رزومه کاری شرکت مورد نظر را بررسی نمایید. هنگامی که ابزارها و پلتفرم های سئو تهیه شدند، شرکت سئو می تواند شروع به اجرای استراتژی بهینه سازی سفارشی شما کند. یک شرکت SEO می تواند به بهبود کیفیت ترافیک وب سایت شما کمک کند. مشاوره سئو و توسعه یک استراتژی سئوی مناسب و اجرای تاکتیک هایی که به کسب و کار شما کمک می کند تا به اهداف خود برسد، ارائه می دهند. به کلیه فعالیت هایی که در داخل سایت برای بهبود رتبه آن در گوگل انجام می شود، سئو داخلی یا سئو درون صفحه می گویند. به همین دلیل می توانیم با فعالیت در حوضه سئو و سرمایه گذاری در این رشته شانس خود را برای دیده شدن در نتایج جستجو گوگل بالا برده و کسب وکار خود را بهتر و بیشتر از سایر رقبا خود به دیگران معرفی کنیم.

  • منظور از لینک‌بیلدینگ یا لینک‌سازی خارجی، دریافت لینک از سایت‌های دیگر به سایت خودمان است.
  • این یعنی موتورهای جستجو، تعداد دنبال کنندگان و میزان مشارکت و تعمال آن ها را با صفحات شبکه های اجتماعی شما، برای رتبه بندی در نظر می گیرند.
  • سئو یا بهینه سازی وب از عبارت انگلیسی Search Engine Optimization برگرفته شده است که به طور کلی به معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جستجوست.
  • تمرکز خود را روی ارايه آنچه کاربرانتان می‌پسندند بگذارید و نه فقط کسب نمره بالا در ابزارهای تست سرعت سایت.
  • برای رسیدن به شناخت از رفتار موتور های جستجو و کاربران باید به طور مستمر به یادگیری و تحلیل و آنالیز بپردازیم.
  • اما چرا صفحات یتیم برای سئو مشکل ایجاد می‌کنند؟ موتور‌های جستجو ازجمله گوگل، معمولا صفحات وب را به دو طریق پیدا می‌کنند.

واقعیت این است که؛ به آنچه حاصل از جستجوی خودمان در گوگل است اعتماد بیشتری داریم تا محتوایی که به صورت تبلیغات (بنر، پیامک، ایمیل و …) به دست ما رسیده است. همچنین اگر خواهان آموزش به صورت آنلاین هستید، مجموعه ما در هفته 3 الی 4 مطلب را به دسته بندی آموزش سئو سایت مراجعه نمایید و از آخرین الگوریتم‌ها و آخرین آموزش‌ها مطلع شوید. به عنوان مثال DIGIKALA.COM یک دامنه بسیار معتبر است، چرا که همه در مورد آن شنیده‌اند و تعداد کاربران بالایی را در بین سایر وب سایت های فروشگاهی دارد. علت موفقیت سئو در موتورهای جستجویی چون google را میتوان ناشی از عملکرد آن مبنی بر رضایت کاربران دانست. یکی دیگر از اهداف سئو ، نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجو شده کاربران است که داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است. برای موتور های جستجو ) روشی برای فریب دادن گوگل نیست بلکه روشی برای همیاری و همکاری با گوگل برای نمایش بهتر نتایج به کاربران است.

چگونه سایت‌مان را به نتایج اول گوگل برسانیم؟

هزینه طراحی سایت در شرکت¬های مختلف متفاوت بوده و تابع عوامل مختلفی است. وعده سئو 3 ماهه، تجربه کار 20 ساله (در حالی که 20 سال پیش هیچ سئو کاری در ایران وجود نداشته است) و از این پاسخ ها می تواند به شما در قطع تلفن و جستجو برای شرکت سئو دیگر، کمک کند. از مشتریت قبلی شرکت مورد نظر که لیست آنها را می توانید در نمونه کار ها پیدا کنید، در مورد کیفیت خدمات شرکت سوال کنید، قطعا آنها حرفهایی برای گفتن دارند.

تاثیر میزان سن دامنه هیچگاه به صورت روشنی توسط گوگل شفاف نشده است، اما بر اساس مشاهدات می توان برداشت کرد که سن دامنه در رتبه سایت موثر است. اگر دامنه با حوزه کاری شما مرتبط بوده و اسپم نباشد، مطمئنا تاثیرات مثبتی را مشاهده خواهد کرد. همچنین در نظر داشته باشید که گوگل به واسطه الگوریتم سندباکس، تا چند ماهی به وب سایت هایی که در دامنه های جدید قرار می گیرند، بهای زیادی نمی دهد.

Hierarchical Structure یا ساختار سلسله مراتبی برای یک وبسایت را، مثل شجره نامه خانوادگی در‌نظر بگیرید. اینگونه صفحات در ساختار خاصی جای می‌گیرند و با کمی تلاش، می‌توانید از این ساختار برای تقویت و بهبود سئو‌ی سایت خود استفاده کنید. در ساختار سلسله مراتبی، شما برای صفحات، طبقه بندی و ترتیب خاصی در‌نظر می‌گیرید. اگر یک صفحه وب، صفحات دیگری را که از نظر موضوعی مرتبط بوده پوشش دهد، صفحه والد محسوب می‌شود. همچنین، زیر صفحات آن، صفحات فرزند به حساب می‌آیند و نمی‌توانند بدون صفحه والد وجود داشته باشند.

چرا موتورهای جستجو به سئو نیاز دارند؟

مهمترین مسائلی که در سئو بایستی از طریف کارفرما و صاحبین کسب و کارها درک بشه اینه که اولا به سئو ایمان داشته و ثانیا برای مشاهده نتایج آن صبر و حوصله داشته باشند. اتکا به روش های زودبازده که غالبا جز تکنیک های سئو کلاه سیاه محسوب می شوند، جز پشیمانی عایدی برای آنها نخواهد داشت. سئو یکی از تنها روش های بازاریابیست که در صورت پیاده سازی صحیح، تاثیر آن در طول زمان افزایش نیز می یابد. در صورتی که شما دارای محتوایی در وب سایت باشید که مستحق کسب رتبه باشد، ترافیک کسب شده از این محتوا در طول زمان افزایش نیز پیدا خواهد کرد، در حالی که تبلیغات برای اعمال شدن نیاز به صرف هزینه و شارژ کردن حساب دارد. با توجه به تغییرات گوگل در سال های اخیر، گوگل مسئله نمایش سایت در دستگاه های موبایل را در اولویت قرار داده است.

قبل از هر چیز شما باید با فرایند بازاریابی و قیف فروش اینترنتی آشنا شوید. قیف فروش اینترنتی در کل 4 مرحله، جذب، تبدیل، فروش و وفادار سازی دارد که سئو فرایند جذب را انجام می‌دهد و محتوای سئو شده فرایند تبدیل مشتری به علاقه‌مند و درنهایت فروش و پول‌سازی. بعدازاین فرایند شما با اعمالی مانند ایمیل مارکتینگ و خلاقیت، مشتریان خود را به یک وفادار تبدیل می‌کنید. در این زمینه ما یک دوره جامع تبلیغات گوگل ادوردز در فرین آکادمی تولید کرده ایم که میتواند جوابگوی تمامی نیازهای شما باشد. علاوه بر این خدمات تبلیغات گوگل خودتان را هم میتوانید به مجموعه ما بسپارید تا به بهترین شکل ممکن برای اجرای آن اقدام کنیم.

لینک کانونیکال به طور ساده به معنای ریدایرکت URL ها برای موتورهای جستجو و نه کاربران است. این گونه موتورهای جستجو نسخه ای از URL یک محتوا را در نتایج جستجو به نمایش می گذارند که به عنوان لینک کانونیکال ذکر شده است. فاکتور های زیادی در رتبه وب سایت وجود دارند که در برخی از آنها شما قادر به کنترل و مدیریت آنها نیستید.