دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ بهینه سازی سایت یا Seo چیست و اهداف سئو در تجارت الکترونیگ وب جوان

67 درصد از افراد، روی سه نتیجه ابتدایی جستجوی خود کلیک میکنند. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به نوین می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. دقت داشته باشید که این محتوی که ما در نظر داریم گوگل ترنسلیت خیلی خوب ترجمش میکنه و بدون نقص هست.

  • با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو به دنبال پيدا کردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاي اخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند.
  • الگوریتم پیج رنک گوگل یک فناوری منسوخ شده است که دیگر استفاده نمی شود.
  • در اصطلاح سئو، کلمات کلیدی کلمات و عباراتی هستند که جستجو‌گران در موتور‌های جستجو وارد می‌کنند.

اما در مقابل، برخی از فاکتورهای دیگر SEO هستند که شما برای پیشی گرفتن از رقبا و ماندن در نتایج اول، باید دائما آنها را رعایت کنید. آژانس فرین با داشتن تجربه طولانی در زمینه سئو سایت های فارسی و انگلیسی به کمک تیم خبره خود بهترین استراتژی را برای ارتقا کسب و کار شما ارائه می دهد. زمانی که بدانید سئو چیست یکی از مهم ترین اصطلاحاتی که باید بدانید، بک لینک است. به تمامی لینک هایی که از سایت های دیگر به سایت شما داده می شود را بک لینک می گویند. ما در دوره آموزش ساخت بک لینک، به طور کامل انواع آن ها، روش های ساختن و… را برای شما بررسی کردیم. تا اینجای کار فهمدید که سئو چیست و زیرشاخه های کلاه سفید، کلاه سیاه، داخلی و خارجی آن چه تعاریفی دارند.

عناصر اصلی سئو: سئو داخلی و سئو خارجی

اگر به بهبود سئو‌ی سایت خود علاقه‌مندید، اما نمی‌توانید از خدمات سئو‌ی مشاوران و مراکز عالی رتبه بهره ببرید، نگران نباشید. البته ساخت بک لینک در سایت‌های دیگر امری مشکل است و نباید از روش‌های کلاه سیاه برای اینکار استفاده کرد. خرید بک لینک بصورت انبوه یکی از روش‌های کلاه سیاه لینک سازی در سئو است و ممکن است منجر به جریمه شدن وبسایت شما توسط گوگل و حذف آن از نتایج گوگل شود.

تکنیک های سئو کلاه سیاه چیست؟

گوگل فاکتورهای مختلفی دارد و بر اساس آن، سایت‌های مختلف را رتبه‌بندی می‌کند. اگر سایت شما فاکتورهای مختلف که بیش از 200 فاکتور است را رعایت کرده باشد، شانس شما برای رسیدن به رتبه‌های اول گوگل بسیار زیاد است. بررسی سایت رقبا به شما کمک میکند درک بهتری از میزان رقابت و مدل هدف گذاری در کسب و کار خود داشته باشید ولی دقت کنید که هر فعالیتی لزوما دلیل موفقیت آن سایت نبوده است. ساخت بلاگ رایگان و لینک سازی دستی برای سایت میتواند در حفظ تعادل لینک های خارجی تاثیرگذار باشد ولی فاکتور تاثیرگذاری در بهبود رتبه نیست. شاید اگر این فعالیت‌ها را انجام نداده بودند همین حالا جایگاه بهتری داشتند.

این کار مخاطبان سایت شما چنان تأثیر محسوسی بر روی سئو شما خواهد داشت که در مدت بسیار کوتاهی شاهد جابه‌جایی رتبه سایت خود در گوگل خواهید بود به این تکنیک Social Signal می‌گویند که تأثیر آن بر هیچ‌کس پوشیده نیست. یک تکنیک سئو که چندین سال است هنوز جواب داده و از آن استفاده می‌شود استفاده مکرر از کلمات کلیدی در بدنه محتواست. در ادیتور های سیستم مدیریت محتوا و یا حتی کدنویسان صفحات سایت این امکان را دارند هر بخشی از صفحه که دارای اهمیت بالاتری بود را با استفاده از تگ‌های H به گوگل معرفی کنند. قبل از شروع هر کاری سایت خود را در دو ابزار بسیار مهمی که گوگل آن‌ها را ارائه کرده ثبت نمایید.