دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ به زبان ساده همه چیز را در مورد seo یاد بگیرید!-دنی سالیوان | سئو

از شما به خاطر قدم های بزرگتون در افزایش آگاهی کاربران، کمال سپاس گذاری رو دارم. بهتر است که همیشه هوشیار بوده و در مورد جزییات روند انجام کارها از آنها سوالاتی بپرسید. در واقع با سپردن سئو وب سایت خود به دست یک فریلنسر یا شرکت سئو، سرنوشت وب سایت خود را به دستان آنها سپرده اید. بهتر است که از آنها بخواهید که گزارشات ماهانه برای شما ارسال کرده و سرچ کنسول وب سایت را همواره چک کنید.

  • به طور خلاصه سئو فرصت کسب ترافیک 20 برابری نسبت به تبلیغات کلیکی در موبایل و گوگل ایجاد می کند.
  • مرور فهرستی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های الگوریتم اصلی گوگل (مانند پاندا، پنگوئن، مرغ مگس خوار و…) می‌تواند روشی عالی برای دریافت یک نمای کلی از نحوه تکامل جستجوی گوگل و سئو در طول سال‌ها باشد.
  • این خدمات شامل فعالیت هایی است که منجر به بهبود SEO داخلی، SEO خارجی و SEO تکنیکال میشود.
  • نرخ پرش بالا همیشه چیز بدی نیست، اما به طور کلی تقریبا میتوان گفت که نرخ پرش پایین همیشه بهتر است.
  • ابزار SEMRush در اصطلاح پولی است و شما باید هزینه استفاده از آن را بپردازید.

تصاویر موجود در سایت می‌توانند در قسمت جستجوی تصاویر گوگل رتبه کسب کنند و برای سایتتان ترافیک ارگانیک جذب کنند. ما یک سری مقالات داریم با عنوا ۲۰ نکته کلیدی در سئو سایت که فکر میکنم اونها خیلی به خواسته شما نزدیک باشند. اگر محتوای سایت جدید از نظر موضوعی به سایت قبلی شباهت دارد شما باید از طریق ابزار google search console همه صفحات سایت قبلی را شناسایی کرده و آدرس های آنها را جایی ذخیره کنید. متاسفانه فکر میکردم اینکه اگه زیر دامنه داشته باشم و یه سری مطالب مرتبط به سایت اصلی رو درش قرار بدم برای بالارفتن سئو سایت بهتره.

این صفحه باید به صفحه اصلی یعنی Homepage و دسته بندی ها لینک داده شود. محتوای صفحه با سئو داخلی ایده آل باید اختصاصی و باکیفیت باشد. همچنین در محتوا یک موضوع یا شی را توضیح داده و دارای هدف مشخصی باشد. وقتی صحبت از محتوا و تولید محتوا در سئو می شود، منظور محتوایی است که بتواند در رتبه بندی گوگل رتبه کسب کند.

اصطلاح پنالتی شدن توسط گوگل

Readability یا خوانا بودن متن باعث می‌شود کاربر بهتر بتواند متن را بخواند و متوجه موضوع شود. نه انقدر کم باشد که گوگل متوجه ارتباط صفحه نشود و نه انقدر زیاد باشد که کیورد استافینگ انجام شود و کاربران نیز اذیت شوند. یکی از بهترین روش‌ها برای زیباسازی محتوا استفاده از تگ‌های هدینگ برای تفکیک مقاله است. مراحل تولید محتوای با کیفیت به ۴ بخش اصلی تقسیم می‌شود که در ادامه برایتان توضیح می‌دهم.

برای ایجاد URL مناسب، خلاصه مقاله خود را در قالب چند کلمه در حد امکان بگذارید. این امر باعث می ‌شود صفحه شما برای کاربر جذاب تر و برای گوگل قابل درک شود. قرار دادن واژگان جستجوی مرتبط در URL خوب است، اما از استفاده بیش از حد کلمات کلیدی دوری کنید.

چه کسی یا چه شرکتی سئوکار حرفه ای است؟

Meta Refresh معمولا با شمارش معکوس 5 ثانیه‌ای و متنی با مضمون “اگر بعد از 5 ثانیه به صفحه مورد نظر هدایت نشدید، اینجا را کلیک کنید” همراه است. این نوع ریدایرکت معمولا کند‌تر بوده و برای سئو توصیه نمی‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه دوره جامع جادوی سئو مراجعه کنید.

یک لینک nofollow به همان اندازه یک لینک استاندارد ارزشمند است. تنها تفاوت این است که اطلاعات مربوط به انکر تکست را منتقل نمی کند. اصطلاحی که برای توصیف سرعتی که یک صفحه پیوندهای جدیدی دریافت می کند، استفاده می شود.

قطعا که پاسخ مثبت است و شما می‌توانید با پرسش از افراد محلی و صرف زمان بیشتر به بهترین رستوران مراجعه نمایید. اما حال تصور کنید که با یک نقشه به سمت این رستوران در حرکت هستید. قطعا که زمان کمتری را برای رسیدن به این رستوران صرف خواهید کرد. برخی از افراد بر این عقیده هستند که در صورت عدم وجود سایت مپ، مشکل ایندکس برای سایت به وجود خواهد آمد. اما در این قسمت قصد داریم با یک مثال، قضیه را برای شما روشن کنیم. تمامی صفحات می‌بایست تنها چند کلیک بایکدیگر فاصله داشته باشند.

فعالیت‌هایی که در بیرون از سایت ما رخ می‌دهند ولی مستقیما بر جایگاه و رتبه ما تاثیر خواهند داشت. تجربه کاربری؛ کلیدواژه‌ای است که گوگل تاکید زیادی بر آن دارد و این تجربه تنها به کیفیت محتوا وابسته نیست. فاکتورهای متعددی مانند سرعت نمایش صفحه، خوانایی و دسترسی به محتوا، اعتبار سایت و نویسنده و … می‌توانند بر تجربه و رضایت کاربر تاثیرگذار باشند. بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي رقابتي در بهينه سازي مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌کشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممکن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است.

زمانی که موتور‌های جستجو به این نوع ریدایرکت بر‌می‌خورند، رتبه‌های صفحه قدیمی را به صفحه جدید منتقل می‌کنند. در‌حقیقت، وبلاگ نوعی وبسایت است که توسط یک فرد یا گروه کوچکی از افراد اداره می‌شود. تنها تفاوت عمده وبلاگ با وبسایت این است که وبلاگ مرتبا با محتوای جدید بروز‌رسانی می‌شود و محتوا‌های آن به ترتیب زمانی معکوس نمایش داده می‌شوند (پست‌های جدید اول قرار می‌گیرند).