دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ به زبان ساده همه چیز را در مورد seo یاد بگیرید!

در گذشته این نوع سئو به سایت ها کمک می کرد تا جایگاه خود را در نتایج سرچ گوگل ارتقا دهند ولی بعدها این موتور جستجو روش هایی را اتخاذ کرد تا این شیوه ها کارایی نداشته باشد. در سئو با اصطلاحات زیادی رو به رو می شویم که هر یک معنی خاص خود را دارند. برخی از معروف ترین این اصطلاحات، سئوی کلاه سفید، سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه خاکستری است. سرعت سایت خود را متناسب با Crawl Speed یا سرعت کرول های موتورهای جستجو بهینه کنید.

  • مجموعه مطالب بسیار جامعی بود و مشخصه که زحمت زیادی براش کشیده شده.
  • با اینکه این موضع از دید کاربران مهم نیست، اما موتورهای جستجو انتظار محتوای متفاوتی برای URL های متفاوت دارند.
  • Ahrefs یکی از مهمترین ابزارهای سئوی آنلاین است و وقتی نوبت به بزرگ ترین خزنده یا کرولر وب سایت می رسد، بعد از گوگل رتبه دوم را به دست می آورد.
  • Meta Description یا توضیحات متا، یکی از تگ‌های متا است که توصیفی درباره موضوع صفحه ارائه می‌دهد.
  • سئو داخلی شامل تمام چیزهایی می شود که کاربران شما آن ها را در سایت مشاهده می کنند.
  • در سایت راه عالی برای شروع یک گفتگو است که سبب افزایش بازدید سایت می شود .

در این نوع از محتواها؛ یک صفحه درست می‌کنیم و آمارهایی که در هیچ جای دیگری وجود نداشته باشد؛ کاملا واضح باشد و توسط خودمان جمع‌آوری شده باشد ارائه می‌کنیم. اکثر افراد و شاید شما ممکن است با ظاهر این مسئله مشکل داشته باشید و بگویید در ایران؛ کسی بک‌لینک رایگان فالوو نمی‌دهد. لینک‌های فالو تمام ارزش ممکن را به صفحه تزریق می‌کنند اما لینک‌های نوفالو ارزش بسیار ناچیزی به صفحه مقصد تزریق می‌کنند.

استفاده اشتباه از رل کنونیکال باعث می‌شود صفحات تکراری زیادی در سایت بوجود بیاید و بودجه خزش سایت با مشکل مواجه شود. بعد از اینکه نقشه سایتتان را با فرمت XML ساختید آن را در ابزار سرچ کنسول بارگذاری کنید. نقشه سایت را می‌توانید با استفاده از افزونه یواست یا رنک‌مث یا ابزارهای آنلاین sitemap generator بسازید. نقشه سایت یک فایل XML است که در هاست شما قرار می‌گیرد و آدرس آن را در سرچ کنسول ثبت می‌کنید.

کلمات کلیدی

متخصص سئو مدرن یک هکر رشد باهوش و تحلیلگری کارآمد است که کار با ابزارهای بازاریابی دیجیتال را به خوبی می داند. برای آنکه مفهوم سئو را به خوبی درک کنید پیشنهاد میکنیم نظرات متخصصین این حوزه را در پاسخ به سوال سئو چیست؟ مطالعه نمایید. اما برخی دیگر می گویندسئو تکنیکالباید از داخلی و خارجی جدا شود. این گروه معتقدندسئو تکنیکالیا فنی نیز شامل سئو داخلی می باشند.

این کار می تواند به گوگل کمک کند تا زمینه سایت شما را بهتر درک کند و برای بازدیدکنندگان شما هم با ارزش تر است. در عوض، ما آنها را در یک موضوع یعنی نحوه ایجاد یک وبلاگ گروه بندی میکنیم و سپس آن را در یک راهنمای جامع پوشش می دهیم که به طور بالقوه می تواند برای هر یک از این کلمات کلیدی رتبه کسب کند. استراتژی تولید محتوای شما باید بر اساس درک مناسب از کسب و کار و نیازهای مخاطبان باشد.

از نظر من مهم‌ترین بخش مقاله؛ مقدمه یا Intro است.در مقدمه باید نکات بسیار زیادی را رعایت کنید. معمولا یک تصویر با فرمت JPG و با عرض ۸۰۰px و ارتفاع ۶۰۰px که کیفیت مناسبی داشته باشد حدود ۷۰ کیلوبایت می‌شود. در هنگام اضافه کردن تصاویر مطمئن باشید که تگ alt مرتبطی نوشته باشید. اگر آماده‌سازی را مناسب انجام داده باشید این مرحله ساده‌ترین مرحله کار است.

چرا باید سئو خود را به وب24 بسپاریم؟

در پایان از سایت مدیر وب بابت مطالب سازنده و کاربردیش تشکر میکنم. Above the Fold محتوایی است که قبل از آن که کاربر صفحه را اسکرول کند، روی یک وبسایت قابل مشاهده است. این محتوا شامل عکس، متن، ویدئو و هر چیزی است که چشم می‌بیند. همانطور که می‌دانید، روزنامه‌ها از وسط تا شده‌اند و فقط نیمه بالایی آن‌ها قابل مشاهده است؛ یعنی نیمه بالای تا. ویراستاران نشریه‌ها، از این قسمت برای جلب حداکثر توجه خوانندگان بهره می‌گیرند.

شما باید زمان زیادی را صرف مطالعه همه جنبه‌های سئو صرف کنید که این موضوع می‌تواند برای بسیاری از افراد شاغل غیرممکن به نظر برسد. اگر آموزش سئو را گام به گام دنبال کنید و از یک رویکرد آموزش مناسب (برنامه یادگیری) پیروی کنید، فرایند یادگیری برای شما آسان‌تر خواهد شد. در حال حاضر لینکدین، فیس بوک، توییتر جزو وب سایت های پر قدرت از نظر سیگنال شبکه های اجتماعی محسوب می شوند. در جواب سوال دوم شما هر چقدر وب سایت محتوای جدیدتر در سایت بارگذاری نماید از نظر موتورهای جستجو بیشتر مورد تایید است و می تواند به سئو سایت شما بیشتر کمک نماید.

پاسخ سوالات شما پیرامون خدمات سئو نوین

اما اینکه کلمات را در قالب جملات پشت سر هم قرار دهید؛ مطمئن باشید درصد کمی از کاربران مقاله شما را می‌خوانند و تجربه کاربری بدی ارائه می‌دهید و باعث می‌شوید پوگو استیکینگ اتفاق بیفتد. یعنی کاربران از سایت شما خارج شوند و روی یک نتیجه دیگر کلیک کنند. ضمن اینکه در فوتر سایت می‌توانید به صفحات مهم سایتتان با کلمه کلیدی دوم یک صفحه مهم نیز لینک بدهید تا محور موضوعی یک صفحه را بیشتر برای گوگل واضح کنید.

ما توصیه می‌کنیم به دنبال روش‌های سئو کلاه سفید برای بهینه‌سازی عملکرد و رتبه‌بندی وب‌سایت خود باشید. درست است که این تکنیک یک راه طولانی است اما مطمئن باشید شما مزد طی کردن این راه طولانی را خواهید گرفت. اهمیت رتبه الکسا ازین نظر میباشد که سایتی که دارای رتبه الکسا خوبی هست حتما دارای بازدید بالایی نیز میباشد.