دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ راهنمای قدم به قدم بهینه سازی سایت آپدیت 2022

این تغییرات در صفحه نمایش قابل رؤیت نیستند و تنها برای ربات های موتور جستجوگر گوگل کارایی خواهند داشت. ربات ها یا لینک های سایت را با دقت پیمایش می کنند و مسیر داده شده توسط لینک ها را به عنوان مسیر رفت و آمد خود انتخاب می کنند. درگذشته پیج رنک معیار گوگل برای امتیاز دادن به لینک ها بوده است، اما در حال حاضر Domain Authority و Page Authority معیار اصلی برای امتیاز دهی به لینک ها می باشند. سرعت سایت نکته بسیار مهمی در سئو محسوب می شود، خصوصا در سال 2018 به این نکته تاکید بیشتری شده است، در کل می توان گفت وب سایتی که همیشه از دید کاربر و گوگل در دسترس باشد رتبه بالاتری کسب خواهد کرد. LSI مخفف عبارت و از نظر لغوی به معنای ایندکس معنایی پنهان است. LSI Keyword یا کلمه کلیدی هم معنی، به کلمات و عباراتی اطلاق می‌شود که موتور‌های جستجو از نظر معنایی با یک موضوع مرتبط می‌دانند.

  • ما برای هر یک از درس‌های متمم، یک نقشه راهداریم که به یادگیری آن درس کمک می‌کند.
  • کارشناسان سئوی نوین به شما کمک می‌کنند تا اصول نگارش محتوای سئو شده در صفحات اصلی و وبلاگی سایت خود را بشناسید و اصلاحات مورد نیاز را روی آن‌ها اعمال کنید.
  • یکی از بهترین راهکارها که سایت‌های مجله‌ای از آن غفلت می‌کنند ساخت صفحات هاب برای کسب رتبه در کلمات کلیدی رقابتی است که در تصویر بالا مشاهده می‌فرمایید..
  • برخی از افراد بر این باورند تنها اینکه سایت داشته باشند، کسب و کار خود را آنلاین کرده‌اند و مشتری است که از در و دیوار به سمت آنها روانه می‌شود.
  • سئو تکنیکال و اصولی میتواند شما را خیلی سریعتر از راه های معمولی به اهداف کاری تان برساند و موشک کسب و کارتان را روشن میکند.

کاربران چطور شما را پیدا می‌کنند؟ هر کاربر با جستجوی کلمات و عباراتی که به دنبالش است، با شما آشنا می‌شود. در این جلسه با این عبارات مورد جستجوی کاربر که به آنها کلمه کلیدی گفته می‌شود، آشنا خواهید شد. یکی از عوامل مهم در داشتن رتبه پایدار و ثابت درنتایج داشتن یک سرور و هاست مناسب با کمترین میزان قطعی میباشد.

کلاه سیاه ها

دقت داشته باشید که در طیِ ماه‌های اخیر مجدداً گوگل با مشکل کاهش شدید سرعت ایندکس مواجه بوده و ممکن است صفحه شما هنوز توسط ربات‌ها مجدداً ایندکس نشده باشد. دانش سئو وابسته به زبان یا فرهنگ خاصی نیست ولی پیاده سازی تکنیک های آن در ارتباط مستقیم با تولید محتوا و تعامل با کاربر است. تصور کنید که در زمینه کاری خود به یک برند معتبر و شناخته شده تبدیل شده اید. به واسطه همین شناخت افراد زیادی نام شما را در گوگل جستجو میکنند یا سایت های معتبر خبری در مورد شما مینویسند. هنر است چون شامل تکنیک‌های کپی رایتینگ، تجربه کاربری، شناخت نیاز مخاطبین و محتوای تاثیرگذار است.

سئو یعنی یک رالی سرعت که خط پایان هم نداره

سئو مثل بالارفتن از پله های برج میلاد میمونه، حالا اگر در حین طی مسیر روپایی هم بزنی – تولید محتوای جذاب_ داورها امتیاز بیشتری برات قائل میشن. در مورد CDN می خواستم کمی بیشتر مطالعه کنم که با سرچی که زدم محتوایی در این رابطه وجود نداشت، فکر کنم پیشنهاد بدی نباشه که با این موضوع هم مقاله ایی تولید بکنید. من تجربه بسیار خوبی از سایت شما دارم، به همین خاطر تمام سرچ های خودم در رابط با سئو را با پسوند آکادمی وب سیما انجام میدم. دوره جامع سئو بیش از 50 ساعت ویدیوی آموزشی در اختیار شما قرار می‌دهد.

ناگفته نماند که صدها مورد از کلمات کلیدی Long-tail در هر کسب و کاری وجود دارد. برآوردها نشان میدهد که حدود 70٪ از کل ترافیک سایت ها از کلمات کلیدی Long-tail است. کلمات کلیدی Long-tail معمولا دشواری کمتر و نرخ تبدیل بالاتری دارند. علت این موضوع هم اینست که عبارت جستجو شده خاص تر است، بنابراین احتمال بیشتری وجود دارد که کاربر در طول زمانی که از سایت استفاده می کند به مشتری تبدیل شود. بسیاری از آموزش ها درباره جستجوی کلمات کلیدی توصیه می کنند که بر روی کلمات کلیدی به اصطلاح طولانی تر تمرکز کنید، کلمات کلیدی که خاص تر هستند و معمولاً از تعداد کلمات بیشتری تشکیل شده اند. در گذشته، تولید کنندگان محتوا فقط برای یافتن کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا، اقدام به انجام فرایند “جستجوی کلمات کلیدی” میکردند.

برحی از امکانات گوگل مانند featured snippets یا related questions تحت تاثیر سئو می توانند باشند. به عنوان مثال داده های گرفته شده از وب سایت هایی مانند Wikipedia، WebMD و IMDB به خاطر اعتبار بالای این منابع است. این ربات گوگل، نرم افزاریست که به جستجو در وب پرداخته و سایت ها و محتواهای جدید را یافته و به ایندکس گوگل اضافه می کند. بررسی کامل گوگل سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکس و ابزار ردیاب رتبه شما می تواند به شما درک بهتری از مشکل بدهد.

کاربران و هزینه را ملاک مقایسه قرار می دهیم تا بتوان یک تصمیم اصولی و صحیح گرفت. سایت قائل شد، هزینه پایین تر این روش بازاریابی است که می تواند در مخارج شرکت ها صرفه جویی کند. و تمامی اطلاعات شرکت شما در گوگل نمایش داده می شود که این امر می تواند مخاطب بسیاری جذب کند. یکسان نیست و تفاوت های بسیاری را دارند.بهبود سئوسایت با استفاده از عوامل تاثیر گذار درونی.

برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم مقاله 10 تکنیک سئو کلاه سیاه که توسط گوگل معرفی شده و موجب جریمه سایت می‌شوند را مطالعه کنید. اصول بهینه سازی موتور جستجو را می توان در عرض 3 ماه فهمید و آموخت، با این حال، مفاهیم پیشرفته تر می تواند بین 6 تا 18 ماه طول بکشد. هدف سئو ایجاد پایه ای قوی برای یک وب سایت بوده و باعث ایجاد اعتبار و برند سازی و جلب اعتماد بیشتر برای کاربران می شود.