دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ راهنمای قدم به قدم بهینه سازی سایت آپدیت 2022

موتورهای جستجو نیز با استفاده از لینک های ارتباطی بین صفحات برای شناسایی صفحات مهم سایت تان استفاده میکنند و اگر لینکی به آن صفحات وجود نداشته باشد آنها را پیدا نمیکنند و یا به آن ها اعتبار چندانی نمیدهند. Seo فرایند بهبود و افزایش کیفیت و کمیت ترافیک وبسایت در موتورهای جستجو می باشد. ترافیک پرداخت نشده ممکن است از انواع مختلف جستجوها، از جمله جستجوی تصویر، جستجوی ویدیو، جستجوی آکادمیک، جستجوی اخبار و موتورهای جستجوی عمودی خاص صنعت نشات گرفته باشد. ابزار کیوردپلنر از راه های مختلف به شما کمک می کند تا جایگاه سایت خود را در موتورهای جستجو ارتقا دهید. پیشنهاد کلمات کلیدی مناسب و بررسی چگالی آن ها از جمله قابلیت های این ابزار است. ارائه مفاهیم پیچیده سئو با زبانی ساده برای استفاده آسان کسانی که قصد دارند رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو افزایش دهند و کسب و کار خود را پررونق کنند.

به همین خاطر، سایت‌هایی با بک لینک‌های بیشتر، جایگاه‌های بهتری نیز بدست می‌آورند. بدین منظور بایستی بصورت مستمر وضعیت وبسایت خود را مورد بررسی و بازبینی قرار دهید. ابزارهایی نظیر گوگل آنالیتیکس به شما در این مسیر کمک خواهند کرد.

  • این عنوان‌ها، بمنظور ارائه خلاصه‌ای از محتوای صفحات بکار می‌روند و نقشی حیاتی در سئو‌ی سایت دارند.
  • اگر برای انجام سئو سایت تان نیاز به راهنمایی برترین کارشناسان سئو دارید میتوانید برای مشاوره رایگان سئو با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.
  • به فرایند دریافت ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو سئو گفته می شود.

اگر شما یک سایت داشته باشید و بخواهید ترافیک بیشتری کسب کنید، سئو باید بخشی از تلاش‌های بازاریابی شما باشد. اما چاره کار کجاست؟ استفاده از شرکت هایی که به خود از متخصصان برجسته بازاریابی هستند و تیم خود را برای اینکار پرورش داده اند. تیم ما بعد از ارائه مشاوره تخصصی به شما، به طور کاملاً دقیق نقشه راه رسیدن به سئوی وب سایت شما را برایتان ترسیم خواهد کرد و سعی می کند در کمترین زمان ممکن شما را به بهترین نتایج برساند. به عنوان مثال با استفاده از ابزار Ahrefs این امکان را خواهید داشت که کلمات کلیدی رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید و بر بهبود رتبه بندی سایت خود، ساخت بک لینک ها و معیارهای ترافیک سایت نظارت داشته باشید. سئو فرایند بهینه سازی وب سایت برای دریافت رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ می باشد.

پس از آنکه صفحات شما در دسترس گوگل قرار گرفت، محتوای آن بررسی شده و موضوع صفحه تعیین میگردد. نگارش محتوا علاوه بر توجه به مخاطب نیازمند شناخت دقیق از الگوریتم های گوگل برای بررسی و درک آن است. سایت های بسیاری وجود دارند که صفحات آنها مملو از محتوای غنی و ارزشمند است ولی به دلیل عدم شناخت از این الگوریتم ها موفقیتی در سئو کسب نمیکنند. برای شروع کار خود نیازمند یک استراتژی مشخص و دقیق خواهیم بود.

استفاده از هاست با کیفیت

تقویم محتوای اولیه سایت؛ بر اساس اولویت ساخت صفحات درست می‌شود. در این مرحله است که مشخص می‌کنیم استراتژی ما برای شروع کار چیست و چطور قرار است از شروع تا ادامه کار ترافیک را جذب کنیم. کافی است وارد بخش دریافت گوگل ساجست شوید و روی دکمه کلیک کنید تا برای هزاران کلمه کلیدی شما؛ هزاران گوگل ساجست نیز دریافت شود.

علت حذف ناگهانی صفحه ای از گوگل چیست؟

کاربران دنبال مطالب برگزیده و جدید اند .هیچ گاه مطالب قدیمی را به مطاالب جدید ترجیح نمیدهند. با تغییر محتواهای قدیمی شانس افزایش رتبه مقاله را در سرچ برابر خواهید کرد. وبلاگ نویسان در کشور خارجی بر سر طول محتوایشان با یکدیگر به رقابت میپردازند. دلیلی ندارد که کاربر سایت شما شود و به پیشنهادهای شما توجهی کند. عوامل موفقیت در SEO به سه دسته کلی تقسیم میشود که هر کدام می تواند تاثیر مثبت بر ارتقا رتبه سایت شما داشته باشد.

تا مدتی ممکن است در بخش 404 دیده شده و پس از آن برای همیشه از گزارشات Coverage حذف می‌شوند. علاوه بر این، نشانه گذاری های استاندارد میتواند درک ربات های گوگل از محتوا را نیز ساده تر کند تا گوگل هم از ارتباط مفهومی میان شما و مخاطب آگاه باشد. این نکته نشان میدهد که یک متخصص سئو، پیش از آنکه به شناخت گوگل و الگوریتم های آن بپردازد باید مخاطب خود و ادبیات او را شناسایی کند. این ابعاد در هم تنیده هستند و هر کدام دچار مشکل شوند سئو ناقص خواهد بود و نتیجه نخواهد داد. یک سئو مستر خوب، باید توانایی انطباق چک لیست‌های عمومی سئو با شرایط پروژه اش رو داشته باشه.

به صورت کلی سئو تکنیکال به معنی:

چه سایت شما ارائه دهنده محتوا، سرویس، محصول و اطلاعات باشد و چه در مورد هر چیز دیگری باشد، این موضوع کاملا ثابت شده است. یعنی اگر کاربری در سایت شما احساس بهتری داشته باشد و زمان بیشتری را بگذراند یک امتیاز مثبت برای شما در نظر گرفته می‌شود. کلیدواژه یا کلمه کلیدی، به کلمات یا عباراتی گفته می‌شود که کاربران اینترنت برای بدست آوردن اطلاعات مختلف در موتورهای جستجو وارد می‌کنند.

بنابراین اگر با وجود تمام تلاش ها، رتبه وب سایت شما تغییری نکرد، بهتر است که صبر کرده و به تولید محتوای بهتر در وب سایت ادامه دهید تا نتایج حاصل از تلاش هایتان بالاخره دیده شود. به طور خلاصه گوگل به سایت هایی که از روش های درست سئو استفاده می کنند، پاداش داده و تنها سایت هایی که از تکنیک های سئو کلاه سیاه استفاده می کنند را جریمه می کند. در نهایت قطعه محتوای جدیدی ایجاد کنید که روی آن کلمه کلیدی تمرکز داشته و آن محتوا را را در آن صفحه قرار دهید. هنگامی که برای محتواهای خوب خود بک لینک دریافت کردید، می توانید از طریق لینک های داخلی در آن صفحه، «link juice» را به صفحات دیگر خود (به عنوان مثال صفحات پول ساز خود) منتقل کنید. طبیعی ترین تکنیک لینک سازی، ایجاد یک محتوای منحصر به فرد و ارزشمند است تا بک لینک ها را به سمت خود جذب کند. کسب رتبه مخصوصا برای وب سایت های جدید، بدون بک لینک بسیار سخت و بعضا غیرممکن است..

این وبسایت بر اساس الگوریتم خود برای سایت های مختلف بر اساس بررسی و سنجش یک سایت اماری را تولید میکند. به صورت کلی درصورتی که شما دارای یک سایت با موضوع تخصصی مشخص هستین حداکثر میتوانید تمام کاربران آن موضوع را جذب کرده و به یک رتبه الکسا مشخصی برسید . اکثر سایت ها بعد از مدت طولانی درصورتی که دارای مطالب مفید و قابل ارجاعی باشند این لینک سازی به صورت طبیعی و در طول زمان برایشان ایجاد خواهد شد. در بهترین سئو پس از انجام هر سفارش تمام موارد و گزارشات کارهای انجام شده در پنل کاربری برای هر سفارش به صورت مجزا قرار خواهد گرفت.